Aiven Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Direktesendt show fra 21:00 - 23:00. Det vil som vanlig spilt mye friskt house og trance. Goodie. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Trykk her for å lytte! For chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Eddie Thoneick presents Female DJs featuring Chelonis - If Only (Funkerman Remix)02. Yves La Rock - By Your Side 03. Tony Loreto - I Wish I Wasn't (Tony Loreto Instrumental Mix) 04. Liquid People present Danism featuring Heidi Vogel - Hypnotize (Danism Vocal Mix) 05. Stone Canyon featuring LDN - Rest Here (Chris Reece Remix) 06. Denis The Menace & Big World - Fired Up (Zoo Brazil Mix) 07. Illusive featuring Keely - Summer In September (Club Mix) 08. Dr. Kucho! - Best Monday Of My Life (Old School Mix) 09. Kurd Maverick - Believe In The Strings of Tortuga (Sunfunk Groovy Bootleg) 10. Alfred Azzetto - Colors (Are Forever) (Christian Hornbostel Remix) 11. DJ Antoine - Jealousy (Club Mix) 12. Leah - Contact High (Max Graham Vocal Mix) 13. Seth Hutton featuring Judie Tzuke - Don't Look Behind You (Jaded Alliance Remix) 14. First State featuring Elliot Johns - Your Own Way (First State's Analog Reconstruction) 15. Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World (Super8 & Tab Remix) 16. Mellomaniacs - Solarcoaster (DJ Shah Remix) 17. Ferry Corsten featuring Shelley Harland - Holding On (Ferry's Flashover Mix) 18. Nic Chagall vs. Gareth Emery - More Than You Need (Daniel Kandi Mashup) 19. DJ Shog - Feel Me (Duderstadt Uplifting Remix) 20. Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life (Markus Schulz Big Room Reconstruction) 21. Boom Jinx featuring Key - Eternal Reminiscence 22. Corderoy - Deeper (Vocal Mix) 23. ID 24. ID 25. Ferry Corsten & Howard Jones - Into The Dark (Breakfast Remix) 26. Lemon & Einar K - Hold Me Now 27. Markus Schulz featuring Departure - Cause You Know (Nic Chagall Remix) 28. James Holden - Horizons (Way Out West Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kan by på nok en episode av 'The Sound of Hardware' i kveld kl. 21:00 -> 23:00 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er en jævla mandag, men alt blir så meget bedre når jeg setter i gang hiphopen om en snau time. For chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kan by på nok en episode av 'The Sound of Hardware' i kveld kl. 21:00 -> 23:00 litt problemer merker jeg Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Var noen problemer ja, men nå er jeg tilbake. Spiller da fra 21:15 til 23:15 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dagens spilt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Snoop Dogg - Press PlaySnoop Dogg - My Medicine Bun B - Get Throwed feat. Pimp C, Z-Ro, Young Jeezy & Jay-Z Outkast - Ain't No Thang D.I.T.C. - Drop It Heavy feat. KRS-One & Big Pun DJ Eli, Breeze, Q-Unique, Godfather Don, J-Treds & MF Doom - Fondle 'Em Fossils Sages Poetes de la Rue - Rap pour les minorites feat. Don Choa Dudley Perkins - Dear God EPMD - Strictly Business Mobb Deep - Shooke Ones pt. II Mr. Lif - Success feat. Aesop Rock Public Enemy - Shut 'Em Down (Pete Rock Remix) Ghostface Killah - Mighty Healthy Jehst - High Plainst Anthem Jehst - Staircase to Stage feat. J-Zone Son of Light - It Must Be Them feat. Diaz Suprême NTM - Laisse pas traîner ton fils Suprême NTM - Seine-Saint-Denis Style Ken Ring & Tommy Tee - BB Berättelsen Blues - Klockorna klämtar (med Petter) Black Moon - The Onslaught feat. Busta Rhymes Cannibal Ox - Stress Rap Mighty Joseph - Out the Gate feat. Genesis Karneige - Dusted Zion I - Critical feat. Planet Asia Fat Joe - Thank God for that White Canibus - Genabis Hell Razah - Renaissance feat. Tragedy Khadafi, Timbo King & R.A. the Rugged Man Necro - Your Fuckin' Head Split Ice Cube - Today Was a Good Day RZA - I've Never Seen feat. Xavier Naidoo Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Herlig spilling i kveld Dalh. Kudos til deg og ehs5. Når det gjelder spillinga mi i morra må den høyst sannsynlig utsettes, mest trolig til onsdag. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Takker, Kristian. Here's the tracklist: 01. Johnjon - Meanwhile 02. Markus Schulz ft. Dauby - Perfect (Funabashi Remix) 03. Three Drives - Greece 2000 (ID Remix) 04. Jose Amnesia - Follow Me 05. Holden & Thompson - Nothing (Mat Zo Remix) 06. Heatbeat - Nebula 07. Airbase - Roots (ID Remix) 08. Progression - Different Day, Different Light (Re-Ward Remix) 09. Glenn Frantz - Space Bar 10. Solarstone vs. Alucard - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Dub Mix) 11. DJ Eco - Mouth Without A Voice 12. Cold Blue - Oasis (Sequentia Remix) 13. Aly & Fila - Key of Life 14. Dalh pres. Van Hanson - ID 15. Thomas Bronzwaer - Resound 16. Rafael Frost - Worlds 17. M6 - Destination 6 18. Re:Locate vs. Sir Adrian - Times X 19. Nish - Blue Sunshine (Sean Tyas Remix) 20. Simon Patterson - Bulldozer (Dalh Edit) Kommentarer om mixing, låtvalg etc tar jeg selvfølgelig gjerne imot! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Da er det lagt fram er forslag med HWRadio LIVE på fredag som kommer. Det er veldig usikkert enda, men jeg kommer tilbake med mer i morgen etter jeg har snakket mer med Stavmixer. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da er det lagt fram er forslag med HWRadio LIVE på fredag som kommer. Det er veldig usikkert enda, men jeg kommer tilbake med mer i morgen etter jeg har snakket mer med Stavmixer. Damn, da tror jeg at jeg er på vei opp til hytta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 For de som ikke vet hva HWRadio LIVE er så er det et konsept som Faris, Stavmixer og jeg kom opp med i de tidligere dagene i HWRadios historie. Vi reste til hverandre (bor ikke langt unna hverandre) og LANer og mixer sammen. Det har blitt drikking hver gang vi har gjort det og det går selvfølgelig ut over mixing (ofte enda litt bedre mixing) og en ekstrem bruk av samples (hvor Stavmixer er den værste (beste?) av oss). Skal snakke mer mer Stavmixer etterpå om det blir noe av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Er Oslo, men vet ikke hvor mange som kan være med. Var tre den første gangen og fire den andre. Vi har enda ingen vi kan være hos enda (av oss som var med fra starten) hvor vi kan spille litt høy musikk, så vi vet ikke om det blir noe av. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Er Oslo, men vet ikke hvor mange som kan være med. Var tre den første gangen og fire den andre.Vi har enda ingen vi kan være hos enda (av oss som var med fra starten) hvor vi kan spille litt høy musikk, så vi vet ikke om det blir noe av. Jeg kan by på et hus hvor det kan spilles høy musikk. Men det er helga etter påskeferien, og uansett: Hvem faen gidder å dra til Sandefjord? Endret 12. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg drar ikke hjem fra Zambia for å spille en kveld på HWRadio EDIT: Og jeg tror ikke Faris og Stavmixer har perm da. Endret 12. mars 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg begynner 19:15 fordi jeg måtte støvsuge. <3 EDIT: Jeg begynner 20:00 fordi jeg aldri klarer å lære meg når jeg faktisk begynner. Endret 13. mars 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå