ehs5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Tracklist for settet mitt i kveld. Endret 24. februar 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
MindB Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skulle si at du spiller bra, men ettersom msn er tard og irc ikke funker her, må jeg si det her. Selvfølgelig måtte jeg skru på på slutten av Selu Vibra Hehe, takker. Spiller litt til, tror jeg Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bra spilt i kveld Mind, men jeg tar kvelden nå Minner også andre på spilling fra meg i morgen kveld! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Williams - Love On A Real Train (Williams Odyssey Mix) 02. Deep Factor featuring Carroll Thompson - Friend Of Mine (Scott Wozniak Vocal Mix) 03. Justin Timberlake - Until The End Of Time (Sebastien Leger Club Mix) 04. The Realm featuring Darien - One Step (Rasmus Faber Remix) 05. Envotion featuring Misia Furtak - Familiar Places 06. Julien Jabre - Swimming Places (Sebastian Ingrosso Re-edit) 07. Jewel - Serve The Ego (Hani Num Club Mix) 08. Beverley Knight - Keep This Fire Burning (Wawa Remix) 09. Drive Dealers - Terranova 10. Ian Carey featuring Michelle Shellers - Keep On Rising (Michael Mind Remix) 11. Julius Beat - Pau's Day (DJ Wady & Patrcik M Exit Edit) 12. Albin Myers & Alex Lewerentz - Big 13. Charles Gudagafva - Adam (David West Remix) 14. ID 15. ID 16. Cressida - 6 AM (Kyau & Albert Remix) 17. Luminary - My World (Hydroid Remix) 18. Mark Thornton - Now You See (LNQ Remix) 19. Smith & Pledger - Forever (Vocal Mix) 20. Super 8 vs. DJ Tab - Helsinki Scorchin' 21. Miro - By Your Side (Sonorous' Bright Side Mix) 22. ID 23. Unknown Source - Cruentus 24. Tomonari & Tommy PI - C-Sharp 2005 (Mike Shiver Remix) 25. Selu Vibra - Stargazing 26. Interstate vs. Sander van Doorn - Remember the Sun Goes Down (Tijest Recon) 27. Cara Dillon vs. 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix) 28. Super8 - Get Off 29. Fragma - Toca's Miracle (Richard Durand Remix) 30. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Gershwin's Vocal Dub Edit) 31. Cosmic Gate - Body Of Conflict (Cosmic Gate Club Mix) 32. Signalrunners - Don't Look Back 33. Agnelli & Nelson present A + N Project - Wear That Dress 34. Lemon & Einar K - Hold Me Now 35. Ferry Corsten & Howard Jones - Into The Dark (Breakfast Remix) 36. Markus Schulz featuring Departure - Cause You Know (Nic Chagall Remix) 37. Gareth Emery - More Than Anything (Gareth Emery FIVE AM Remix) 38. Interstate - I Found You 39. Niklas Harding presents Arcane - Blue Circles 40. Carrie Skipper - Time Goes By (David West Vocal Mix) 41. Keo Nozari - Close Enough (Noel Sanger Remix) 42. Filo & Peri featuring Kathleen Fisher - Ordinary Moment (Main Mix) 43. Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon 44. Deepest Blue - Is It A Sin (Cicada Stadium Remix) 45. Seroya - Beautiful (Noel Sanger Remix) 46. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Gabriel & Dresden Club Mix) 47. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix) 48. Summer Sessions featuring Tiff Lacey - By My Side (Signalrunners Club Mix) 49. Dogzilla - Without You 50. Envio - For You 51. Vinny Troia featuring Jaidene Veda - Flow (Gareth Emery Remix) 52. Cosmic Gate - Should Have Known 53. Terry Grant featuring Jennifer Horne - I'll Kill You (Chable Mix) 54. Max Graham featuring Jessica Jacobs - I Know You're Gone 55. Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix) 56. Bakke And Ljungqvist - Fanatic 57. Deep Dish - Say Hello 58. Alucard presents the 49th Line - Blue On Blue (Hydroid Remix) 59. Justin Timberlake - Rock Your Body (Sander Kleinenberg's 1999 Remix) 60. Sarah Mclachlan - Fear (Hybrids Super Collider Mix) Endret 25. februar 2008 av MindB Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da begynner mitt sett på 8002 straks. Tune inn. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Minner på en ny episode av 'The Sound of Hardware' om en halvtime! Link Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ...og da var jeg i gang Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ...og da var jeg i gang Gode greier, me like. Broadcaster du i 112 kbs med vilje? Synes bare det virket litt lite Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) En litt brå og tidlig slutt i dag grunnnet Murphys lov. Hva jeg fikk spilt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GZA - Duel of the Iron Mic feat. Masta Killa, Inspectah Deck & ODBKen Ring & Tommy Tee - BB Berättelsen Dr. Dre - Still D.R.E. feat. Snoop Dogg Dr. Dre - A Nigga Witta Gun Warren G - Regulate Diamond D - Stunts, Blunts & Hip Hop Organized Konfusion - Fudge Pudge feat. O.C. Lord Finesse - That's How Smooth I Am Black Milk - Three+Sum Wildchild - Love at 1st Mic Phat Kat - Danger feat. T3 & Black Milk Pharaohe Monch - Let's Go Black Milk - Take It There feat. One Be Lo Black Milk - Sound the Alarm feat. Guilty Simpson Papoose - Alphabetical Slaughter Saigon - The Letter P feat. Kool G Rap Kool G Rap - On the Rise Again KRS-One - Wannabeemceez The Reavers - Web Vast Aire - Da Supafriendz feat. MF Doom D.I.T.C. - Stand Strong Deltron 3030 - Time Keeps On Slipping Kontrafakt - Dáva mi Kool Savas - Transatlantic feat. A-Plus Endret 25. februar 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ...og da var jeg i gang Gode greier, me like. Broadcaster du i 112 kbs med vilje? Synes bare det virket litt lite Ja, det gjør jeg. Laptopen er på service, og her sitter jeg med en stasjonær fra 2001. Begrensa hva man kan gjøre med den Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Håper noen fikk med seg DJ'en på Norges Herligste Spillte Justin Timerlake og Rihana og sånn når han var 50 år Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Håper noen fikk med seg DJ'en på Norges Herligste Spillte Justin Timerlake og Rihana og sånn når han var 50 år Norges herligste? Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 HAHA, såg det nettopp . gud hjelpes han var spesiell, men morsom! Norges Herligste er et program som møter allslaks rare folk.. Ylvis brødrene er programmledere Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da var jeg ferdig med episode 6 av 'The Sound of Hardware' Tracklist: 01. Federico Franchi - Cream (Princess Ann vs. Robbie Riviera Tribal Mix) 02. Funkagenda - What The Fuck 03. Bass Kleph - Bump Uglies (Stupid Fres 'Wizards In Oz' Mix) 04. Deadmau5 - Purple Code (Max Graham Remix) 05. Arnej - Rendezvous 06. Britney Spears - Piece of Me (Junior Vasquez and Johnny Vicious Club Mix) 07. Lens - Beyond the Shadows (Moonbeam Remix) 08. Roman Salzger - Neo Dancer 09. Sander van Doorn - The Bass (Wardt Remix) 10. Danjo - As The Tables Turn (Monogato's Filth Remix) 11. Charles Gudagafva - Adam (David West Remix) 12. Marcos - Reality (Rework) 13. Three Drives - Greece 2000 (Marcel Woods Remix) 14. Leon Bolier - Ocean Drive Boulevard 15. Alex Kunnari - Lifter 16. Orjan Nilsen - Down & Dirty 17. Leon Bolier & Sied van Riel - With The Flame In The Pipe 18. Eddie Sender - Genesis (Gilterman & Tsukerman Remix) 19. Andy Blueman - Nyktalopia 20. Mekk - Resistance (Activa vs. Mekk Mix) 21. Roy Gates - Come Alive Kommentarer på mixing, låtvalg eller alt annet, mottas som vanligvis med takk Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Da var jeg ferdig med episode 6 av 'The Sound of Hardware'Kommentarer på mixing, låtvalg eller alt annet, mottas som vanligvis med takk Tja, hva kan man si? Digg å høre på, you rock. ;D edit: og vi savnet deg på #hwradio.net@efnet. Endret 25. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da var jeg ferdig med episode 6 av 'The Sound of Hardware'Kommentarer på mixing, låtvalg eller alt annet, mottas som vanligvis med takk Tja, hva kan man si? Digg å høre på, you rock. ;D edit: og vi savnet deg på #hwradio.net@efnet. Oi. Glemte det. Hvem er "vi" foresten?. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Da var jeg ferdig med episode 6 av 'The Sound of Hardware'Kommentarer på mixing, låtvalg eller alt annet, mottas som vanligvis med takk Tja, hva kan man si? Digg å høre på, you rock. ;D edit: og vi savnet deg på #hwradio.net@efnet. Oi. Glemte det. Hvem er "vi" foresten?. Meg, Kaggen, Thendrup, Matsern, MindB og Onyx Endret 25. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Uffuff, må meddele at det ikke blir noe spilling i morgen(i dag, tirsdag) heller fra meg! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Trancesession igjen med meg i kveld. EDIT: KL 9 Endret 26. februar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Meg, Kaggen, Thendrup, Matsern, MindB og Onyx Og meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå