magio Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 **Broadcast Error**Can't connect to server 'hwradio.net' gidder noen og sjekke om de får det samme ? Ser ut som serveren har restartet av en eller annen grunn.. Oppe og kjører nå Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er du MKej? : Magio Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ferdig for i dag Takk til alle som hørte på Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ferdig for i dag Takk til alle som hørte på Herlig Sending! Tracklist? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Minner om min faste sendetid kl. 21:00. Det blir live sending, så ønsker om låter kan taes på irc #hwradio.net@efnet. Blir litt electronica i starten, avslutter med lounge og trip-hop. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ferdig for i dag Takk til alle som hørte på Herlig Sending! Tracklist? Here you go: KRS-One - How Bad Do You Want It Common Market - Doors Binary Star - Solar Powered Biggie vs. Sinatra - Dead Wrong/In My Room The X-Ecutioners - XL [Feat. Large Professor] Xzibit - At The Speed Of Life RZA - Rza's Theme RZA - Samurai Theme Blue Scholars - Joe Metro Warlocks - East Of Oslo Tommy Tee - Takin Ova Biggie vs. Sinatra - Come on/My Way of Life Little Brother - Slow It Down The X-Ecutioners - The X (Y'All Know the Name) [Feat. Pharoahe Monch, Xzibit, Inspectah Deck and Skillz] Lexicon - Voodoo Evidence - A Moment In Time (Feat. Planet Asia) Mobb Deep - Brun Ice Beats - Rap Instrumental 14 Army Of The Pharaohs - Seven AZ - The Hardest (Feat. Styles P & Large Professor) Blue Scholars - Blink Xzibit - Paparazzi Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 EN Fresh listee syntes jeg Passet meg perfekt. Ganske mye Xzibit The X-Ecutioners - The X (Y'All Know the Name) [Feat. Pharoahe Monch, Xzibit, Syntes jeg var best. hadde aldri hørt den før. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Minner om min faste sendetid kl. 21:00. Det blir live sending, så ønsker om låter kan taes på irc #hwradio.net@efnet. Blir litt electronica i starten, avslutter med lounge og trip-hop. Da går det for full musikk her Lenke til kommentar
MindB Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Unfinished Sympathy Knallbra spilt i kveld! Endret 14. februar 2008 av MindB Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Unfinished Sympathy Knallbra spilt i kveld! Takker og bukker! Jeg kom like uforberedt som til en gjennomsnitts norsktime, men folk var vist fornøyd og det er jeg og Tracklist: #TIME:20:57 The Prodigy (remix fra dirtchamber sessions vol. 1, - Intro beats, Prodigy: Intro Beats, Rasmus: Tonto's Release, Hardnoise: Untitled, Chemical Brothers: Chemical Beats, Ultramagnetic MC's: Kool Keith Housing Things, Lightning Rod featuring Jalal: Sport, Ultramagnetic MC's: Give The Drummer Some, Time Zone: Wildstyle #TIME:21:06 Justice - Phantom Pt. II #TIME:21:11 Chemical Brothers - The Big Jump #TIME:21:13 roman_flugel vs. delano_and_crockett - gehts_noch vs. walking_on_the_moon #TIME:21:18 Hi-Tack - Let's Dance #TIME:21:20 Booty Luv - Some Kinda Rush (Dub Mix) #TIME:21:25 D:mp3houseBob Sinclair - Love Generation #TIME:21:28 CD102 - Ida Corr Vs Fedde Le Grand - Let Me Think About It #TIME:21:31 Familjen_-_Det_Snurrar_i_Min_Skalle #TIME:21:35 armand_van_helden__hardrox_-_nyc_beat__feel_the_hard_rock_(up_to_no_good) #TIME:21:41 Massive Attack - Daydreaming #TIME:21:43 Massive Attack - Teardrop #TIME:21:51 Koop Islands - Koop Island Blues #TIME:21:56 Mr. Scruff - Shrimp #TIME:22:03 Huff & Herb - Feeling Good (Epic Mix) #TIME:22:08 Talvin Singh - Butterfly #TIME:22:09 Massive Attack - Unfinished Sympathy #TIME:22:14 Leftfield - Leftism #TIME:22:17 Røyksopp - Eple #TIME:22:23 Lamb_-_What_Sound #TIME:22:24 Goldfrapp - Ride A White Horse #TIME:22:27 Moby - Why Does My Heart Feel So Bad #TIME:22:35 Nina Simone - the_look_of_love_(madison_park_vs._lenny_b_remix) #TIME:22:38 Daft Punk - One More Time #TIME:22:42 Massive Attack - A Prayer For England #TIME:22:47 Portishead - Strangers #TIME:22:50 Sneaker Pimps - 6 Underground #TIME:22:53 Folk og Røvere - Fru Hagen #TIME:22:59 Tom McRae - Mermaid Blues #TIME:23:00 Massive Attack - Light My Fire (Live) #TIME:23:04 The Ink Spots - I Don't Want To Set The World On Fire Endret 14. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Blir ingen spilling fra meg på tirsdag pga at jeg er bortreist. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg begynner å bli rimelig lei av at vi ikke har fått ordnet TONO lisensen enda. Vil de som være med på å støtte radioen (eventuelt sponse også) melde sin interesse her? Vi bør møtes inne på IRC kanalen på et tidspunkt hvor det passer for alle som er interesserte. Mitt forslag er førstkommende søndag klokken 13:00. Det må da diskuteres om følgende: Hardware-nettverket kan som nevnt kanskje også stille med midler, men da bør dere sette opp en prosjektplan. Altså, hva innebærer prosjektet, trafikkestimat, kostnader, inntjeningmuligheter osv. Hvis dere legger frem informasjon om dette til meg, vil det være mye, mye enklere å ta det videre til ledelsen for å få fortgang i vurderingen om å satse penger på HWradio. Endret 15. februar 2008 av MindB Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg er interessert, og syns og det har gått rimelig treigt i prosessen.. Men har ikke mulighet til å møte i irc-kanalen på søndag.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har veldig lyst og jeg er mer enn villig til å hjelpe til med noen kroner, men jeg jobber fra 19:00 til 05:30 på lørdag så jeg tror ikke jeg er oppe til 13:00. Bare å ringe meg (send PM om dere vil ha nummeret mitt) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg er interessert og skal kunne klare å møte på IRC-kanalen. (Selv om 13:00 er ukristelig tidlig på en søndag ) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Om jeg husker det, joiner jeg lett kanalen. Men hvorfor ikke ta det litt senere? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Veldig bra initiativ Mindb, nå er det på tide at vi får sysakene i orden her. Jeg har tid hele søndag, bare si når. Endret 15. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Alt for tidlig på søndag, da jeg kommer til å sove lengre pga Bang! som er på lørdag. Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Alt for tidlig på søndag, da jeg kommer til å sove lengre pga Bang! som er på lørdag. Akkurat, tidligst klokken 16.00! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) HWRadio møte klokken 16:00 førstkommende søndag (17.02.08) for de som er interesserte. Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Vel møtt! Endret 15. februar 2008 av MindB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå