Bakkem Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kjippern Player vel i morgen? Bakkem spiller vel i morra, kanskje jeg spiller noe etter ham. Egentlig, men skal på sesjon, og noe mattegreier etterpå i morgen, så jeg får nok ikke tid! Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har reddet 2 personers kvelder nå. Jeg fortjener en medalje av noe slag. Du får to!! altså.. jeg fant ingen medaljer som det stod "NUMBER 1 DJ" på.. så derfor ble det de.. hvis dere klarer å se bildene da? første gang jeg laster opp noe her på diskusjon.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Haha! Grattis som vinner av en fin røykelaks Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Haha! Grattis som vinner av en fin røykelaks 2 fine røykelakser takk Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 jammen jeg sa jo at jeg ikke fant en dj-medalje, røykelaksen var den fineste jeg fant... Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ingenting å si på innsatsen! Fant ikke noe bedre selv såeh Fin avslutning på en stressende kveld ihvertfall! Endret 11. februar 2008 av magio Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hahaha!! genialt er vel sånn ca der du fortjener å være Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Det var det, gutter og jente. Tracklist: 01. Dyor - Emotions (Second Emotion Mix) 02. Ludovic Vendi & Glenn Morrison - Red Cloud (B.E.N. & Paul Miller Remix) 03. Breakfast - The Horizon 04. Tiësto - Elements of Life 05. Coby - Blue Saphire (Carl B Remix) 06. Ascension - Someone (Signum Remix) 07. Dalh pres. Van Hanson - ID 08. Contrapation - Renovatio 09. Orjan vs. Octagen - Lost Once (Orjan's Festival Mix) 10. Ben Gold ft. Senadee - Say The Words (Johan Ekman Remix) 11. Frase - Module One (Mekk Remix) 12. Arabella - Whisper (Davy Walker & David Moralee's Dad Remix) 13. Roy Gates - Come Alive 14. Club Pulse - Peak Controller (Acute Remix) 15. P.A.F.F. - Shabby 16. Ralph Novell - Aerospace 17. DJ Vincenzo - Big 18. Liggy - Nightdriver 19. ID - ID 20. Electrovoya - Effervesce --- 21. TekTonik - Shine 22. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Remix) 23. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix) 24. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Remix) 25. Darren Tate vs. Jono Grant - Shine (Let The Light Shine In) 26. Dogzilla - Without You 27. Primer - Everlast (Fire & Ice Remix) --- 28. Artificial Angel - Asem Kommentarer og mixing og låtvalg mottas som vanlig med takk Endret 11. februar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Syns du spilte bra jeg Kjente til og med igjen noen sanger Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gudd spilling i dag, Dalh. Fra meg: Jeg har forresten besluttet å utsette min vanlige "Trancey Tuesday" til onsdag. Klokkeslett kommer vi tilbake til. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kommentarer og mixing og låtvalg mottas som vanlig med takk Lær deg å mikse deg ut av Elements of Life Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Egentlig, men skal på sesjon, og noe mattegreier etterpå i morgen, så jeg får nok ikke tid! Men da tar jeg over spilletida di. Klokka 20 på 8002, får håpe nettverket tuller mindre i dag. Hiphop, soul og jazz. Endret 12. februar 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg har forresten besluttet å utsette min vanlige "Trancey Tuesday" til onsdag. Klokkeslett kommer vi tilbake til. Da kan jeg ta i kveld da 21.00! Endret 12. februar 2008 av magio Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde tenkt å ta en session i morra ettersom VCIen min vistnok skulle komme med posten i morgen, men jeg ser på UPS sine sider at leveranse er utsatt til torsdag, så kanskje jeg drar et sett i helgen eller noe istedenfor Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da er jeg i gang på 8002. Begynner, ikke uventet, med litt 90-talls-classics. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) ved nærmere ettertanke drar jeg et lite mini trance sett på 8000 nå fram til Magio skal spille ettersom midikontrollern min er på vei i posten til dahl så spiller jeg med mus og tastatur i dag... har allerde klart å skompe borti det meste, så beklager varierende kvalitet EDIT; Da overlater jeg spakene til en som forhåpentligvis gjør det litt bedre enn meg.. Magio. Jeg spilte: 1. Armin Van Buuren vs. Tiesto - Yet Another Suburban Train (XiJaro Re-Mash) 2. Death Cab For Cutie - Marching Bands of Manhattan (Blake Jarrell's Pacha NYC Remix) 3. Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrell & Topher Jones Remix) 4. Lange vs Gareth Emery - Another You, Another Me 5. Madonna - What It Feels Like For A Girl (Above & Beyond 12'' Club Mix) 6. Cary Brothers - Ride (Blake Jarrell Remix) Et lite minisett. Endret 12. februar 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Da var jeg på Done Endret 12. februar 2008 av magio Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Thendrup! Herlig sending Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Takk, BaltusBrun. Hva jeg spilte: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pete Rock & Deda - Understand?Rakim - When I Be on tha Mic Raekwon - Rainy Dayz feat. Ghostface Killah & Blue Raspberry Heltah Skeltah - Undastand Jemini the Gifted One - Story of My Life Smoothe da Hustler - Broken Language feat. Trigger tha Gambler Snoop Dogg - The One and Only The Alchemist - Pimp Squad feat. T.I. & P$C UGK - Int'l Players Anthem (I Choose You) feat. Outkast Tha Alkoholiks - Turn tha Party Out feat. Lootpack Onyx - Slam Public Enemy - By the Time I Get to Arizona Public Enemy - Terminator X to the Edge of Chaos Percee P - Real Talk O.C. - You Won't Go Far feat. Organized Konfusion Marco Polo - Nostalgia feat. Masta Ace Verb T & Harry Love - 4:30 AM Jehst - High Plains Anthem 9th Wonder & Buckshot - No Comparison The Pharcyde - Soul Flower (Remix) Erykah Badu - Honey Georgia Anne Muldrow - Larva Aloe Blacc - Shine Through D'Angelo - Left and Right feat. Redman & Method Man Marvin Gaye - What's Happening Brother Herbie Hancock - Cantaloupe Island John Coltrane - Lazy Bird Horace Silver - Sighin' and Cryin' Wayne Shorter - Juju Donald Byrd - The Injuns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå