Stavmikser Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 spiller litt chillout på 2ern nå. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Siste sang for denne gang folkens! Lurte forresten på om jeg kunne spille litt fra 14-15.30 i morgen? 9150965[/snapback] Det går nok. Håper magio mekker bookingsystem til oss Chillout session på 8000. Tune in edit: Booking og tracklist system, glem nuh ikke tracklisten folkens Endret 27. juli 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Siste sang for denne gang folkens! Lurte forresten på om jeg kunne spille litt fra 14-15.30 i morgen? 9150965[/snapback] Det går nok. Håper magio mekker bookingsystem til oss Chillout session på 8000. Tune in edit: Booking og tracklist system, glem nuh ikke tracklisten folkens 9151652[/snapback] Still Playin, holder på til 7:00. Om noen vil ha noe chill musikk å våkne til, tune in på hwradio.net:8000. Takk Nancy Sinatra - you only live twice (James Bond Theme)Moby - Porcelain Massive attack - Daydreaming (Blue Lines) Thievery Corporation - Until The Morning (The Richest Man In Babylon) Morcheeba - The Sea (The Big Calm) Sarah Vaughan - Favourite Things Alison Krauss - Down To The River To Pray (O Brother where Art Thou Soundtrack) (Some random Reaggie) Solomon Linda - The Lion Sleeps Tonight Massive Attack - Hymn of The Big Wheel Faiport Convention - Crazy Man Michael (Liege & Lief) Ayreon - Carried By The Wind (The Dream Sequencer) A Perfect Circle - 3 Libras Massive Attack remix Folk og Røvere - Cowboy&Indianer (Kaustisk Soda) Massive Attack - Karma Coma Portishead & Moloko - Fun For Me The Avalanches - Since I left you The Avalanches - Stay Another Season Ennio Morricone - Theme From Chi Mai (Movie Masterpieces) Within Temptation - In Perfect Harmony (Mother Earth) Björk - Venus As A Boy (Debut) Bob Marley - Don't Rock My Boat (Don't Rock My Boat) Nina Simone - Feeling Good Storm Weather Shanty Chor - Santy Ana (Free Download) Morcheeba - Big Calm Black Star Liner - Sultan Airbase No. 1 Energy 52 - Café Del Mar Dj. Sakin & Friends - Poem I (Walk On Fire) Dj. Sakin & Friends - Protect Your Mind (Walk On Fire) Cygnus X - The Orange Theme (Live At Inner City) Timbaland feat. Keri Hilson & D.O.E. - Way I Are (Presents Shock Value) James Brown - It's A Man's Man's World Marvin Gaye - What's Happening Brother War - All Day Music (Grooves And Messages) Dilated Peoples - War (Expension Team) (Robbie Williams - Random Bullshit) Kent - Kevlarsjäl (Hagnesta Hill) Coldplay - Speed Of Sound (X&Y) Siste sang på snurringsen, takk for denne gang Endret 27. juli 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Ok, jeg lovte 2 timer med Massive Attack, så dere får to timer med herlig, opphavsrettighetsbeskyttet Massive Attack. Ikke engang finn på å laste ned noe av det dere hører! Takk Massive Attack - Atta Boy (Danny The Dog)Massive Attack feat. Mos Def - I against I(Blade 2 Soundtrack) Massive Attack - Hymn Of The Big Wheel (Blue Lines) Massive Attack - Daydreaming (Blue Lines) U2, Massive Attack production- Mysterous Ways Massive Attack - Unfinished Sympathy (Blue Lines) Massive Attack - Three (Protection) Massive Attack - Be Thankful For What You Got (Blue Lines) Massive Attack - Safe From Harm (Blue Lines) Massive Attack - One Love (Blue Lines) Massive Attack - Blue Lines (Blue Lines) Massive Attack - Protection (Protection) Massive Attack - Spying Glass Massive Attack - Angel (Mezzanine) Massive Attack - Better Things (Protection) Massive Attack - Eurochild (Protection) Massive Attack - Sly (Protection) Massive Attack - Heat Miser (Protection) Massive Attack - Teardrop (Mezzanine) Massive Attack - Inertia Creeps (Mezzanine) Massive Attack - Black Milk (Mezzanine) Massive Attack - A Prayer For England (100th Window) Everything But The Girl (Massive Attack production) - Missing Massive Attack and David Bowie - Nature Boy Massive Attack feat. Tracy Thorn - Everytime The Hunter Gets Captured By The Game (Batman Forever Soundtrack) A Perfect Circle - 3 Libras (Massive Attack remix) Madonna (Massive Attack production) - I Want You Les Negresses Vertes - Face A La Mer (Massive Attack remix) Nusrah Fateh Ali Khan - Something (Massive Attack remix) Massive Attack - Two Rocks And A Cup Of Water (Danny The Dog) Massive Attack - P Is For Piano (Danny The Dog) Massive Attack - Future Proof (100th Window) Massive Attack - I Am Home (Danny The Dog) Massive Attack - Group Four (Mezzanine) Massive Attack - Everywhen (100th Window) Massive Attack - Light My Fire [Live] (Protection) Endret 27. juli 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Da spiller jeg på 8000 igjen før jobb Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 takk for at du redda dagen min med markus schulz feat carrie skipper - never be the same again Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Gåsehud av den sangen ja Sorry for tard mixing akuratt der, måtte skru på vifte på rommet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 takk for at du redda dagen min med markus schulz feat carrie skipper - never be the same again 9153650[/snapback] Herlig sang! Også temmelig lik Signum - Push Through. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Digg med massive attack AvieN! Passa perfekt for en morratrøtt fyr som meg. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mye bra musikk, Faris Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Takker, alltid godt å høre Kan ikke noen sende en mail til Hardware og fortelle om hwradio? Hadde jo vært konge og fått dette opp på forsiden! Endret 27. juli 2007 av Faris Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Få en offisiell HWRadio hadde vært kult Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Som grunnlegger med magio føler jeg at det er min jobb Herlig spilling Hansen! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det hadde vært grisefett ja! "Hva gjør du på fritiden da?" "Jeg er DJ for radioen til landets største forum " Tenker jeg tar et 2 timers trance-sett kl. 18:00 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Takker, alltid godt å høre Kan ikke noen sende en mail til Hardware og fortelle om hwradio? Hadde jo vært konge og fått dette opp på forsiden! Det er gjort. AvieN gjorde det i går, til Dotten, og han syntes det var et artig tiltak og i tillegg så fikk ''oppfinneren'' props/kudos for dette. Han fikk beskjed om å sende dette til ledelsen i Kulturo, og venter nå på svar fra dem. Endret 27. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) ^ Det er positive nyheter! Vil gjerne spille fra 22:30 til 24:00, hvis det er ingen andre som skal... Dark/magio...hvor er spilletidene? Endret 27. juli 2007 av Mindbreezer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) ....og han syntes det var et artig tiltak og i tillegg så fikk ''oppfinneren'' props/kudos for dette. 9154253[/snapback] Meg? Dark/magio...hvor er spilletidene? 9154279[/snapback] De har ikke blitt laget enda. Siden ting ikke er helt fredig enda osv, kan folk like gjerne spille når de vil. Bare si tidlig ifra eller noe når dere vil spille, som flere har gjort allerede. Så slipper folk å krangle om det Endret 27. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, det vil nok si deg det. Deg eller Magio? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kunne jeg prøvd litt? Har Virtual DJ, gamle platespilleren funker ikke Har ikke tusenvis med musikk, men har en god del trance... Om jeg kunne prøvd, må det gjøres til søndag, og hvis noen kan fortelle meg hvor jeg ska koble opp etc... Kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå