Aiven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Minner om min faste spilletid i dag mellom 21:00 og 23:00. I dag kommer jeg til å spille et sett som jeg nettop har mikset. Det blir først en time hip-hop, en dæsj funky beats, litt funk og soul før jeg siste halvtimen frem mot elleve spiller jazz. Neste uke blir det antakelig live spilling igjen. Tune in altså, 21:00 i kveld (reminder comin' up!). Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Flott, gleder meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Stor mulighet for at det blir hardstyle med meg på lørdag kveld! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Minner om min faste spilletid i dag mellom 21:00 og 23:00. I dag kommer jeg til å spille et sett som jeg nettop har mikset. Det blir først en time hip-hop, en dæsj funky beats, litt funk og soul før jeg siste halvtimen frem mot elleve spiller jazz. Neste uke blir det antakelig live spilling igjen. Tune in altså, 21:00 i kveld (reminder comin' up!). Dette blir nice. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Minner om min faste spilletid i dag mellom 21:00 og 23:00. I dag kommer jeg til å spille et sett som jeg nettop har mikset. Det blir først en time hip-hop, en dæsj funky beats, litt funk og soul før jeg siste halvtimen frem mot elleve spiller jazz. Neste uke blir det antakelig live spilling igjen. Tune in altså, 21:00 i kveld (reminder comin' up!). Dette blir nice. Da er vi godt i gang, 8 lyttere er jo über da Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg tar og spiller litt hardstyle nå. Tune in! Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Stor mulighet for at det blir hardstyle med meg på lørdag kveld! ja.. kos... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ferdig. Tracklist Supaboyz - Chicago airplane Frontliner - Tuuduu A-Lusion - Perfect It The Hose - My Little Stalker (Technoboy Opera Mix) Hard Onez - World Domination (Carnifex Remix) Dark Oscillators - Stereophobia (TNT Remix) Blutonium Boy Joins Luna - Blackout Enigmato - Hardstyle Doll DJ Tony - The Unknown Activator and Zatox - Get Drunk Tatarola - Who is Calling Tatact - Back To The 90s Carnifex - Superstition Apex Mind - Darkness Is Coming Mad@faq - Make Some Noise (T.A.T. Remix) The Machine - Butterfly Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 tror jeg bare fikke med meg de 2 siste sangene, men fett å høre på var det uansett Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 tror jeg bare fikke med meg de 2 siste sangene, men fett å høre på var det uansett Gikk glipp av mye bra! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Regner med å ta en time med hardstyle i morra kveld og. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Minner om min faste spilletid i dag mellom 21:00 og 23:00. I dag kommer jeg til å spille et sett som jeg nettop har mikset. Det blir først en time hip-hop, en dæsj funky beats, litt funk og soul før jeg siste halvtimen frem mot elleve spiller jazz. Neste uke blir det antakelig live spilling igjen. Tune in altså, 21:00 i kveld (reminder comin' up!). Jess, her kommer spillelisten for i kveld. Takk for meg, var gøy. Gang Starr - Dj Premier In Deep Concentration Kanye West, Nas, KRS-One & Rakim - Classic (Better Than I've Ever Been) (DJ Premier RMX) Chubb Rock, OC and Jeru the Damaja - Crooklyn Dodgers '95 - Return of the Crooklyn Dodgers (DJ Premier mix) Buckshot LeFonque - Music Evolution (DJ Premier Remix) Termanology - Watch_How_It_go_down(produced_by_Dj_Premier) Big Daddy Kane - Show & Prove feat. Big Scoob,Sauce,Shyheim,J.Z. and Ol' Dirty Bastard Nas - It Ain't Hard To Tell Edan - Beauty Mad Villain - All Caps Immortal Technique - The 4th Branch Mos Def - New World Water Dilated Peoples - Ear Drums Pop RMX Nas - Still Dreaming (Feat. Kanye West & Chrisette Michele) Buckshot, Special Ed & Masta Ace - Crooklyn Dodgers (Prod Qtip) RJD2 - Chicken-Bone Circuit Herbie Hancock - Black Gravity George Baker - Little Green Bag The Temptations - Papa Was A Rolling Stone James Brown - Get On The Good Foot War - Slippin' Into Darkness Dinah Washington - Mad About The Boy Marvin Gaye - What's Going On Herbie Hancock - Butterfly Sarah Vaughan - I Got Rhythm Eva Cassidy - Take Me To The River Jan Johanson - Kvällar i Moskvas Förstäder Lisa Ekdahl - When did you leave heaven Billie Holiday - God Bless The Child Norah Jones - Come Away With Me En takk til Thendrup, som var til stor hjelp når jeg ikke fikk fakta rett =) Endret 8. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Stor mulighet for at det blir hardstyle med meg på lørdag kveld! ja.. kos... Sarkasme sant? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Se nicket. Jeg tviler på at han hører på gammel-dans. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Se nicket. Jeg tviler på at han hører på gammel-dans. Dude, han er ei jente, og det er kjæresten min. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bah, jente-på-forum-detektoren funker ikke like godt som den pleide å gjøre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Bah, jente-på-forum-detektoren funker ikke like godt som den pleide å gjøre. Du tenkte ikke på å lese signaturen da? Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Regner med å ta en time med hardstyle i morra kveld og. Selvfølgelig må du spille når jeg er på jobb.. Og Chris.. du fikk meg i hvert fall til å le nå, haha Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mulig jeg varmer opp med noe uplifting en time, før Kristian fyrer løs noe hardstyle? Det ville blitt 'OMfgzm!' liksom! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mulig jeg varmer opp med noe uplifting en time, før Kristian fyrer løs noe hardstyle? Det ville blitt 'OMfgzm!' liksom! Vi kunne trengt litt moodskapende musikk før bråket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå