DanielvanSand Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 KOMMER TIL Å SPILLE TRANCE EN TIME I KVELD Tenker det blir fra 21:00... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det må jeg vel klare å få med meg! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det må jeg vel klare å få med meg! Det må du nok. Sørge for at Behringeren ikke kommer i feil hender Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det må jeg vel klare å få med meg! Det må du nok. Sørge for at Behringeren ikke kommer i feil hender Hehe, jess. Synd Vestaxen min ligger i Tyskland Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Yess, da har jeg også begynt å spille her på HWRadio. Vil spille litt hip hop nå i ca. 1 time. Endret 6. februar 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Yess, da har jeg også begynt å spille her på HWRadio. Vil spille litt hip hop nå i ca. 1 time. Gratulerer Kan høre på til jeg skal spille (på 8000) om 3 kvarter. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og da startet jeg med 1.1/2 time med trance på 8000. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da var jeg ferdig. Tracklist: 01. Jose Gonzalez - Crosses (Danilo Ercole Remix) 02. Frase - Module One (Mekk Remix) 03. Allure ft. Julie Thompson - Somewhere Inside 04. Peter Martijn Wijnia pres. Majesta - Nowadays 05. Oceanlab - Beautiful Together (Nitrous Oxide Remix) 06. Andrelli & Blue - Imagine (Mike Nichol Remix) 07. Johan Ekman - Timeless 08. Filo & Peri ft. Eric Lumiere - Anthem 09. Dmitri Federov - Falling of Stars (Paul Miller Remix) 10. First State - Sierra Nevada 11. Under Sun - Capoeira (Airbase pres. Scarab Remix) 12. Aly & FIla - How Long? 13. Enyo Giove - Sky High Elation 14. Terk Dawn - Perplex 15. Gouryella - Gouryella Kommentarer om mixing, låtvalg eller annet mottas selvfølgelig med takk Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) God session Endret 6. februar 2008 av magio Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Folks!! Ingen som er keen på å spille litt da? Magio, Dalh, anyone? Trenger litt HWradio nå.. Trance altså Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Okei Jeg tar en liten session. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 OkeiJeg tar en liten session. Cool Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 yeeey Men nå er jo jeg bare 10 år for treg med å oppdage at noen faktisk spilte da.. hvor lenge har du tenkt å holde på? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe:p Gir meg rundt 1 tenker jeg. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 så tidlig...?? litt til da, kom igjeeen Nå som du er så godt i gang og spiller så bra! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Okei da Vi sier kvart over.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Last one.. Tracklist U2 - Beautiful Day (Mat Zo Remix) Under Sun feat. Mark Otten - Capoeira-(Stalker's Sunset Mix) Bissen Feat. Victoria Jane - Fly Away (Progressive Vocal Mix) Tiesto feat Maxi Jazz - Dance 4 Life First State feat Anita Kelsey - Falling (First States Stuck Parachute Mix) Purple Haze - Eden Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Vocal Mix) Lemon & Einar K - Hold Me Now (Original Mix) Arctic Quest - Meltdown (Tech Mix) Genix - Phused (Marcus Schossow Remix) Richard Durand - Sweep and Repeat (Top Draw Mix) Tiesto - Elements Of Life Kjører muligens en hardstylesession i morra kveld.. Følg med for tidspunkt. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 yohoo! takk:) Det var digg! rakk akkurat å bli ferdig med litt jobbing på dataen også, dette var jo perfekt:D tusen takk, var veldig bra! og snille deg som orket å spille natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå