magio Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hehe, og jeg som ville mixe Får høre på da Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg spiller på siste låten nå, så du kan overta rett etter EDIT: Tracklist Stoneface & Terminal - Endorphine (Original Mix) 1. Sq - Opus 9 2. Kimito Lopez - Nostalgia (Orjan's Festival Remix) 3. Bobina - Slow (Feel Remix) 4. Organ Donors - Blackout '08 (Audioscape Remix) 5. Above and Beyond pres. Tranquility Base - Buzz (Original Mix) 6. Ali Wilson - Amazon (Original Mix) 7. The Blizzard - Kalopsia (Mark Otten Energetic Mix) 8. James Cornick - Olufussion 9. John O'Callaghan - Low Resolution Fox (John Askew Remix) 10. Tiesto Ft BT - Break My Fall (Richard Durand Remix) 11. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub Mix) 12. Kimito Lopez - Santa Monica (Beach Mix) 13. Anton Sonin & Amx Feat. Sari - Undone (Original Mix) Endret 5. februar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Yess, da tar jeg 30 min da Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 magio in das mix Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Da er jeg på min siste Ferry Corsten (Feat. Howard Jones) - Into The Dark (Breakfast Remix) Ferry Corsten - Whatever (Redd Square Remix) Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro Mix) Hammer & Funabashi - Moments (Original) JPL - Mirakel (Supuer Remix) Takk for lytten Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Grattis med ny rekord da Hvis det var det? 9 lyttere er ikke dårlig, du har blitt så flink! Gleder meg til du drasser med deg mixern hjem til meg på vors, neste gang du kommer! Det blir bra Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Grattis med ny rekord da Hvis det var det?9 lyttere er ikke dårlig, du har blitt så flink! Gleder meg til du drasser med deg mixern hjem til meg på vors, neste gang du kommer! Det blir bra Skal ikke se bort ifra det! Snart på PI jeg :!: Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Får jeg ta med mixeren min på vors når jeg blir 18 og? :!: Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Magio: pi? Mente TE jeg Dalh: Anytime, bare kos med flere dj's! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Farao at jeg ikke har oppdaget dette før!! Jaggu bra initiativ (sp?)! Vi rocker! Bli med du og? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Farao at jeg ikke har oppdaget dette før!! Jaggu bra initiativ (sp?)! Vi rocker! Bli med du og? Jeg har ikke så god peil på dj'ing, men jeg lytter mer enn gjerne :-) Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde vært konge med en DJ fest da, lære hverandre litt tips og triks samt drikke øl seff Jeg bestilte meg en Vestax VCI-100 idag Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er med på fest, så lenge det er på østlandet et sted. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde vært konge med en DJ fest da, lære hverandre litt tips og triks samt drikke øl seff Jeg bestilte meg en Vestax VCI-100 idag I'm evt. in! Men igjen, alderen min gjør det noe vanskelig Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Alder er ingen hindring, du klarer vel åpne ølen din selv? Evnt kan jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Alder er ingen hindring, du klarer vel åpne ølen din selv? Evnt kan jeg hjelpe deg Nei, åpner aldri ØL. Hiver meg på spritflaska isteden . Tenkte på at jeg kanskje ikke ville kommet ut på byen hvis dere andre evt. skulle grunnet alderen min (17), men jeg er 100% med hvis det hadde vært enda en "fest" som Chris hadde tidligere i fjor (tror jeg). Faris, Chris, Magio og en annen tror jeg var der og lekte seg med å sample vocaler fra cheesy musikk på hardstyle og annet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Den første såkalte festen, eller da HWRadio Live, var det meg, Faris og Stavmixer som var med på. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Den første såkalte festen, eller da HWRadio Live, var det meg, Faris og Stavmixer som var med på. Bor dere også på feil side av landet, som Magio? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, dette skjedde i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå