Thend Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Blir som vanlig strictly hiphop fra meg i kveld kl. 20:00 - 22:00. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Starter halv isteden... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tekniske problemer. Men er oppe igjen nå. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er i gang jeg og. Spiller til 23:30. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Straks ferdig, har spilt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Fab 5 - Leflaur Leflah EshkoshkaThe Fab 5 - Blah!! O.G.C. - Da Storm Analog Brothers - More Freaks Thirstin Howl III - The Alaskan Fishermen (feat. God Forbid & Father Theme) Re-Up Gang - Good Morning Mr. Nogatco - Live Dissection (feat. Sage Francis aka Xaul Zan & Sole) Nicolay & Kay - Tight Eyes (feat. Oh No & The Luv Bugz) Timbuktu & Promoe - Off Men & Mics Thirstin Howl III - Watch Deez (feat. Eminem) Roc C - Movin' Mr. Lif - Live from the Plantation Sway - Little Derek (feat. Baby Blu) Pete Rock & Deda - Baby Pa Pete Rock & Deda - Press Rewind Mr. Nogatco - Bionic Fuse Darc Mind - Give Me Time Skyzoo - Way To Go Organism 12 - Den fulaste mannen i världen Organism 12 - Sangfågel Sway - Month in the Summer Dr. Octagon - Technical Difficulties Suprême NTM - Saint-Denis Style Remix - Affirmative Action (feat. Nas, AZ & Foxy Brown) Mr. Lif - Success (feat. Aesop Rock) Tungtvann - Landet ligg I-III Slick Rick - Children's Story Black Star - Children's Story Evig Poesi - Nattahistorie ASD - Hey Du (Nimm Dir Zeit) Diaz - Breathe It (feat. IGOff & Hazadous) Petter - Fäller en tår Common - Take It EZ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har du fått PMene mine, Dj_Dark? Meldingene kommer ikke i utboksen og er usikker på om de har blitt sendt i det hele tatt. Jeg er ihvertfall interessert i å spille litt. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er i gang jeg og. Spiller til 23:30. Bare til 23:30? Spill en time til da når du alikevel er så godt i gang!! Er ekstremt deilig å høre på! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er i gang jeg og. Spiller til 23:30. Bare til 23:30? Spill en time til da når du alikevel er så godt i gang!! Er ekstremt deilig å høre på! Men jeg spiller jo ikke hardcore / hardstyle / oompa-core. Hvorfor hører du på? Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er i gang jeg og. Spiller til 23:30. Bare til 23:30? Spill en time til da når du alikevel er så godt i gang!! Er ekstremt deilig å høre på! Men jeg spiller jo ikke hardcore / hardstyle / oompa-core. Hvorfor hører du på? fordi det er B_R_A!!! digg og høre på, litt rolig musikk på kvelden er jo bare deilig! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Holder på en halvtime til da Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 JAA Nå ble jeg veldig, veldig, veldig glad!! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Farao at jeg ikke har oppdaget dette før!! Jaggu bra initiativ (sp?)! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Bra spilt i dag! Takker. Tracklist: Dalh - The Sound of Hardware 004 01. Tim Le El & Wollion - Bodymovin (Inpetto Remix) 02. Glenn Morrison - Contact 03. Pryda - Muranyi 04. Hinode - Wobble (Rasmus Remix) 05. Super 8 & DJ Tab - Helsinki Scorhin' (Michael Casette Remix) 06. Marcus Schossow - Sweedish Beatballs (Max Graham Remix) 07. Sander van Doorn - Pura Vida 08. Sander van Doorn - 15 09. Sander van Doorn - Sushi 10. Lange - Songless 11. Jonas Steur & Leon Bolier - The Night Is Young 12. Sonic Division - If I Had Wings 13. Jaytech - Headcase 14. John O'Callaghan ft. Audrey - Big Sky (EDX's Russian Winter Mix) 15. Alex Bartlett - Touch The Sun (Duende Dub Mix) 16. Arctic Quest - Strings & Guitars 17. Coby - Blue Saphire (Carl B Remix) 18. Randy Boyer & Hybdroid - Strike Again 19. Ben Gold ft. Senadee - Say The Words (Johan Ekman Remix) 20. Aly & Fila - How Long? 21. Dmitri Federov - Falling of Stars (Paul Miller Remix) 22. Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix) 23. Dalh - Anticipation Theme ----- 24. Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix) 25. DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Salvation Mix) 26. Primer - Everlast (Fire & Ice Remix) 27. Soliquid pres. Frozen Pleasure - Myanmar Was Cloudless Kommentarer på mixing, låtvalg eller annet mottas med takk Endret 4. februar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Virkelig bra spilling i dag, Dalh! Minner forresten om spillinga mi kl 21.00 til 22.30 i morgen. Blir spilt trance. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du sluttet 2 min fortidlig.. Neidaa!! Okey, nå klarer ikke jeg høre forskjell på om det er en gris eller Ferry som mixer, men uansett, i kveld var det knall og høre på!! Gleder meg til neste gang du skal spille, du er jo proff jo Tusen takk til Dahl som spilte så bra! Må legge meg nå jeg, natta! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da er det hip hop på 8002! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er i gang på 8000-kanalen! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du sluttet 2 min fortidlig.. Neidaa!! Okey, nå klarer ikke jeg høre forskjell på om det er en gris eller Ferry som mixer, men uansett, i kveld var det knall og høre på!! Gleder meg til neste gang du skal spille, du er jo proff jo Tusen takk til Dahl som spilte så bra! Må legge meg nå jeg, natta! Gøy å høre Få med dere Momento på 8000 nå folkens Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og da gir jeg meg litt tidlig i dag! Har litt stuff å fikse Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Wu-Tang Clan - Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta Fuck WithDilated Peoples - Rework The Angles Notorious B.I.G. & Frank Sinatra - Runnin - Victory 2004 - A Long Night Tame One - Heat Redman - Rockafella Phat Kat - Rainy Dayz (feat. Dwele) Oh No - Gitback Guilty Simpsons - Money Motivated Movements Molemen - Put Your Quarters Up (feat. Slug, Aesop Rock & MF Doom) Tech N9ne - Cursed Tech N9ne - Breathe Gravediggaz - 6 Feet Deep Cypress Hill - Stoned Is The Way That I Walk Yung Wun - Starvin' and Robbin' Godfather Don - Memories Jadakiss - Show Discipline (feat. Nas) Brotha Lynch Hung - Xcaliber Fat Joe - 300 Brolic Mumbles - Courage Under Fire (feat. Aceyalone) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå