Gå til innhold

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan eventuelt får kjøpe en Behringer BCD-2000 av meg danno_O - Prisen kan vi diskutere ;)

hehe, skulle jeg hatt en Behringer skulle jeg nok gått for BCD-3000, men takk for tilbudet. En av grunnene til at jeg ser på Hercules'en er at den visstnok skal ha et ganske greit lydkort. Hadde satt stor pris på om noen her kunne fortalt meg litt mer om den (jeg vet at noen her har hatt eller har den). :)

Lenke til kommentar
Du kan eventuelt får kjøpe en Behringer BCD-2000 av meg danno_O - Prisen kan vi diskutere ;)

Du skal få den for 800, om du vil :)

(Selvfølgelig, må jo se ann tilstanden osv på den)

Tja, den er brukt kanskje 12-15 timer effektiv spilling. Utenom det har den bare stått på hylla. Jeg tenkte å bytte ut med en Vestax så skulle hatt noe igjen for den gamle. Send meg en PM så kan jeg sende deg noen bilder av den i kveld. ;)

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Tja, den er brukt kanskje 12-15 timer effektiv spilling. Utenom det har den bare stått på hylla. Jeg tenkte å bytte ut med en Vestax så skulle hatt noe igjen for den gamle. Send meg en PM så kan jeg sende deg noen bilder av den i kveld. ;)

Og når får vi høre deg på hwradio? ;)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Og når får vi høre deg på hwradio? ;)

Er en liten stund siden sist ja. har vært så opptatt i det siste at ejg ikke har hatt tid til å spille verken for moroskyld eller på hwradio, men når jeg får Vestaxen min så regner jeg med det blir litt mer spilling, ja. ;)

Jeg må tørrtrene litt først for sist jeg prøvde meg klarte jeg ikke å beatmixe engang :p

Lenke til kommentar

Takker de som hørte på. :) Mulig jeg tar en session med hardstyle i morrakveld også (fredag).

Tracklist for "Tha music is hard! 001" var:

Showtek - Seid Ihr Bereid (2007 Remix)

DJ Zany - Volt

Brainkicker vs Hardstatic - Justice

DJ Vortex - Fuck

Blutonium Boy Pres Romeo Must - Inferno

Mindcontroller - Stand Your Ground!

Donkey Rollers - Chopper

Mad@faq - Make Some Noise (T.A.T. Remix)

Technoboy - Vita

Apex Mind - Darkness Is Coming

Zairon - Stand Up (Cut Mix)

Unknown - Take on my bootleg (Original Edit)

T4T4NK4 - Let's Rock (Tat & Zat Rmx)

Mind Hunterz and Alpha2 - No Mercy (Mindhunterz Mix)

Tatarola - Who is Calling

PI - Cursing (Vortex and Acesone Remix)

Enigmato - Hardstyle Doll

Citizen - 1980 (Marshall mix)

-by momento aka Kaggen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...