DanielvanSand Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Da starter jeg om knappe 10 min! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Dj_dark, kan du sette meg opp med fast spilletid torsdager kl. 21:00-23:00? takk 8002 ledig? Hadde litt program trøbbel, virtual dj crasher av og til. Så fikk jeg det ikke opp igjen på folkevis. Ble litt ergerlig, nå gir jeg meg kl. 21:00 for å høre på dalh, men tune in intil videre spilleliste: #TIME:19:57 - War - All Day Music #TIME:19:59 - Folk og Røvere - Fru Hagen #TIME:20:04 - Mr. Scruff - Shelf Wobbler #TIME:20:07 - Massive Attack And Tracy Thorn - The Hunter Gets Captured By The Game #TIME:20:11 - Nina Simone - Feeling Good.mp3 #TIME:20:13 - Nina Simone - The Look of Love (Madison Park vs. Lenny B remix) #TIME:20:17 - Wild Cherry - Play That Funky Music #TIME:20:19 - Björk - Hyperballad.mp3 #TIME:20:29 - Tom McRae - Mermaid Blues #TIME:20:38 - John Martyn - Sunshine's Better (Talvin Singh remix) #TIME:20:44 - Damien Marley - Welcome To Jamrock #TIME:20:51 - Nightmares On Wax Nights - Introlude #TIME:20:58 - Tommy Tee - Aerosoul Endret 28. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kveldens siste låt, og settet avsluttes med min egen eksklusive remix av Lethal Industry Tracklist: 01. Hinode - Wobble (Rasmus Remix) 02. Inkfish & CID Inc. - Summer Frost 03. Lustral - Everytime (Randy Boyer & Eric Tadla Remix) 04. Supuer - Minerva (Estiva Remix) 05. Matt Darey ft. Tiff Lacey - Always (Hydroid vs. Zehavi & Rand Remix) 06. Vincent de Moor - Sunflower (Vincent de Moor Rework) 07. Randy Boyer & Hydroid - Strike Again 08. Alfa - Sorella 09. Marninx - Pure Sense (Nitrous Oxide Remix) 10. Oliver Smith - Nimbus 11. Dmitri Federov - Falling Of Stars (Paul Miller Remix) 12. U2 - Beautiful Day (Mat Zo Remix) 13. Sonorous - Last Sunday (ID Remix) 14. Jose Gonzalez - Crosses (Danielo Ercole Remix) 15. ID - ID 16. Van Gelder - Together (North Star remix) 17. Ernesto vs. Bastian - Thrill 18. Tranquilty Base - Razorfish (Bart Claessen Remix) 19. Arctic Quest - Meltdown (Tech Mix) 20. Tiësto - Lethal Industry (Dalh's ''In Search of Hardware'' Mix) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg spiller et pre-recorded sett jeg tok opp i forrige uke nå. Tune in Tracklist: Dj Remy And Roland Klinkenberg - Till Ya Drop! 2007 (Original Mix) John O'Callaghan feat Audrey Gallagher - Big Sky (Original Mix) Trans Balear - Crosses (B1 Mix) Deep Voices - Your Picture (Original Mix) Sander van Doorn - By Any Demand (Original Mix) Marcus Schossow - Clicky (Original Mix) David Forbes Meets Dr Willis - The Kracken (Original Mix) Probspot - Stalker (Fine Taste Remix) Solarstone Vs. Alucard - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Dub Mix) Deadmau5 & Jelo - The Reward Is Cheese Endret 28. januar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Dj_dark, kan du sette meg opp med fast spilletid torsdager kl. 21:00-23:00? takk Will do! Lenke til kommentar
Henning_92 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Spiller rock på 8002; ) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Siden jeg er ganske ny på dette området og egentlig ser etter en liten og praktisk konsoll å mikse med (evt. bruke på fester) er Herkules MK2 best i sin prisklasse? Trenger en med lydkort og mange utganger. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg spiller som vanlig trance fra 21:00 til 22:30 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg spiller hiphop fra 21:30 til 23:30 i kveld. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Og der var jeg igang med Hip Hop på 8002! http://hwradio.net:8002/listen.pls Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blir littegrann forsinket pga softwareproblemer. Max et kvarter Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Og så var jeg endelig klar og igang! Tjun in Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tar over etter Bakkem på 8002 om 8 minutter. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Og da er jeg ferdig! Tracklist; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Reavers - DustedPrince Paul - Steady Slobbin' (feat. Breezly Brewin) Juggaknots - Jivetalk Edan - Torture Chamber (feat. Percee P) Pharoahe Monch - Book Of Judges Talib Kweli - Hell Ghostface - One Raekwon - Verbal Intercourse (feat. Nas & Ghostface Killah) Method Man - What's Happenin' (feat. Busta Rhymes) eMC - Git Some (feat. Sean Price) Chino XL - Stay In The Lines Joell Ortiz - 125 pt. 1 (Phoenix remix) Big John - 3 Kings (feat. Kool G Rap & R.A. The Rugged Man) PHD - The Showdown Notorious B.I.G. - Ten Crack Commandments Gang Starr - Mass Appeal Big Pun - Dream Shatterer Copywrite - Tower Of Babble (feat. Smut Peddlers) DJ Envy & Red Cafe - Buck Buck (feat. Sheek Louch & Kool G Rap) Focus - Let's Go! (feat. Chino XL) Ken Ring & Tommy Tee - BB Berättelsen Single Minded Pros - Torture Chamber (feat. Akrobatik) Vakill - Worst Fears Confirmed Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Technical difficulties. Er på igjen nu. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Technical difficulties. Er på igjen nu. Lovely dovely Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg spiller til kvart på, pga forsinkelsen EDIT: Tracklist 1. Marninx - Aire Azul (Freek Geuze Remix) 2. Ali Wilson & Matt Smallwood - Chiller 3. OceanLab - Sky Falls Down (DJ Shah Remix) 4. Lala Project - Solaria (Original mix) 5. Distant Identity - Unit Sun 6. Analog System - strange morning in december (kaylab remix) 7. Talla 2XLC Vs. Sean Tyas - Heart To Heart (Sean Tyas Mix) 8. Ernesto Vs Bastian - Thrill (Original Mix) 9. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Razorfish (Bart Claessen 2007 Rework) 10. DJ Tatana Vs the Mystery - Soul Cry (Original Mix) 11. OceanLab - Beautiful Together (Signalrunners Perfect Century Mix) 12. Nu NRG - Kosmosy (Octagen Remix) 13. Organ Donors & Vinylgroover - Techno Shock (Original Mix) 14. OceanLab - Clear Blue Water (Mike Shiver's Garden State Remix) Endret 29. januar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 I is done, has played: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Smif-N-Wessun - See The LightF.T. - Don't Trust Anyone Jamal - Keep It Real Son of Light - Shine So Divine Dr. Octagon - Technical Difficulties EMC - Leak It Out Army of the Pharaohs - Seven Blackalicious - Make You Feel That Way Likwit Junkies - One Day Away Ruthless Bastards - Bastards Nas - Nas Is Like EMC - Traffic feat. Little Brother O.C. - Win the G feat. Bumby Knuckles M.O.P. - Power Soul Supreme - Queen (Hip Hop) feat. AG, T-Mac & Pete Rock Pete Rock & CL Smooth - Take You There Moar - Frères ennemies feat. Madjir KRS-One - Rappaz R.N. Dainja Ol' Dirty Bastard - Brooklyn Zoo Wu-Tang Clan - I Can't Go to Sleep feat. Isaac Hayes MF Doom - Dead Bent O.G.C. - No Fear Opaque - The Opaqueness Opaque & Ken - Proletarian Kingz Gatas Parlament - Vanvittig utopi II med Definite Definite - Ute etter én ting med Gatas Parlament Snoop Dogg - The One and Only Lady of Rage - Unfuckwithable Big Daddy Kane - Show & Prove feat. Scoob Lover, Sauce Money, Shyheim, Jay-Z & Ol' Dirty Bastard Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck (The Jump Off) Tungtvann - Ubudne gjesta DJ Shadow - The Number Song Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 er Herkules MK2 best i sin prisklasse? Trenger en med lydkort og mange utganger. Bump for great justice. Er Hercules DJ Console MK2 en grei førstegangs-mikser? Jeg vil hovedsaklig bruke den til å øve meg på miksing, men kanskje også bruke den på fester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå