DanielvanSand Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Tror jeg kommer til å spille HVERTFALL en time med prog og tech i dag, hvis det er noen ledige plasser... Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Prog rock da eller?=) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Prog rock da eller?=) Prog- og tech-rock ja. Mye bra innen de sjangrene, Stefan Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Prog rock da eller?=) Prog- og tech-rock ja. Mye bra innen de sjangrene, Stefan cool Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 ...da blir det progtrance og tech fra meg om 15 min! Spiller noe random frem til det Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 ...og siden jeg verken har, eller har hatt, en eneste lytter, slutter jeg nå. Tracklist: 01. Inkfish & CID Inc. - Summer Frost 02. Purepath Vs Natlife Vs Amex Ft. Tiff Lacey - Clockworks (Elekktrocore Remix) 03. Kenneth Thonsasam - Formulation 04. Skytech - Floating Clouds 05. Artento Divini - Pulse (Jochen Miller Remix) 06. Arctic Quest - Meltdown (Tech Mix) 07. Mute Math - Stall Out (Army Of Sound Remix) 08. Ernesto vs. Bastian - Thrill 09. Marninx - Pure Sense (Nitrous Oxide Remix) Lenke til kommentar
Henning_92 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Venligst ikke spill rock, metal (eller annet enn elektronisk musikk) på 8000 serveren Holder meg for det meste til 8002 :] Det vil si at du skal holde deg til 8002, ikke bare for det meste. Alrite; ) Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Det blir vel sånn på en fredags kveld, skulle nok heller joina oss for litt poker og gaming=P Men du var jo kun innterest hvis vi var 8 så=P Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Det blir vel sånn på en fredags kveld, skulle nok heller joina oss for litt poker og gaming=P Men du var jo kun innterest hvis vi var 8 så=P Yupz. Poker med kun med, deg, Ajdin, Marcus og Andreas (hørte av Ajdin at Erik kanskje ikke var med) = sært. [/OT] Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Ny søndag, nytt radioshow! Live i kveld fra 21:00 - 23:00. Håper de faste lytterne vil være med - det vil bli spilt en god del oppfriskende house og trance. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Varmer opp for deg nå jeg Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Takker for Warm Up, mange godlåter! Da er jeg Live on Air... Trykk her for å høre! Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) WOHOO!! Dette er en veldig, veldig bra sang Endret 27. januar 2008 av Qlimax Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Spilte litt ekstra i dag siden jeg ikke får spilt neste helg, da jeg er bortreist. Tracklist Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Anane & Mr. V - Move, Bounce, Shake (Roots Mix) 02. Atrium - In Love With You (Original Club Mix) 03. Fish Go Deep featuring Tracey K - The Cure And The Cause (Dennis Ferrer Mix) 04. Royksopp - Sparks (Mandy Remix) 05. Delerium - Angelicus (Morgan Page Remix) 06. Dirty Vegas - Days Go By (Original Mix) 07. Lifelike & Kris Menace - Discopolis (Chris Lake Remix) 08. Cedric Gervais featuring Caoline - Spirit In My Life (Paul Harris & Audio Cage Remix) 09. Imogen Heap - Hide And Seek (Spencer Collective Mix) 10. Mason vs. Plastikman - Spastik Exceeder (kalla Mashup) 11. ID 12. Leama & Moor - Waiting (Andrew Bennett & Tom Cloud Vocal Mix) 13. Lustral - When My Satellite Falls Down (Terry Bones Dub Mix) 14. Ascension - Someone (Signum Vocal Remix) 15. Markus Schulz featuring Departure - Cause You Know (M.I.K.E's Progressiva Remix) 16. ID 17. OceanLab - Sky Falls Down (DJ Shah Remix) 18. Luminary - Amsterdam (Super8 & Tab Remix) 19. Parker & Hanson - Let Me Be (Mike Koglin Remix) 20. Madonna - What It Feels Like For A Girl (Above & Beyond 12'' Club Mix) 21. Cosmicman - I Love You (Shane 54 Remix) 22. Maor Levi - Lital (Daniel Kandi Remix) 23. Daniel Kandi & Lange - Songless Turnmills (Orient Mashup) 24. Lemon & Einar K - Anticipation 25. Armas - Angels & Demons (Carl B Mix) 26. Rank 1 - Breathing (Full Vocal Mix) 27. Sash! featuring Tina Cousins - Just Around The Hill (Doug Laurent 12'' Vocal Mix) 28. Dutch Force - Deadline 29. William Orbit - Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix) 30. Push - Universal Nation (Ferry Corsten Remix) 31. Alena - Turn It Around (Space Brothers Remix) 32. Lange feat. The Morrigan - Follow Me (Agnelli & Nelson Remix) 33. Lovechild - Liberta (Moonman Remix) 34. Elles de Graaf - Circles of Why (Greg Murray Extended Mix) 35. Filo & Peri pres. Taxi - Distance (Matti Kotala Remix) 36. Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty 360 Mix) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Gutter, jeg trenger hjelp. Jeg skal kjøpe meg en enkel kontroller (mikser med cue/play knapp) til MAX 2000,- og lurer på hvor og hvilken dere vil anbefale. Det haster. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Invester i en M-Audio Torq Xponent, koster en god del mer, men er nok verdt det! Har tenkt til å kjøpe den nå snart.. Hvis du vil ha en relativ enkel USB kontroller til en billig penge, er vel disse mest brukt: Hercules DJ Control BEHRINGER BCD 2000 (3000?) M-Audio Torq Connectiv Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Ser ut til at det blir en BCD3000. Lurer på om den virker bra med VDJ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Bruk heller Traktor eller programmet som følger med når du skal kjøpe en midikontroller. Selv syns jeg eller (selv om sistnevnte koster flesk) ser mest aktuelle ut.Men skal du ha noe til under 2000, vil være mest aktuell. EDIT: Minner også på trance fra meg kl. 21:00 i kveld Endret 28. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Dahl, vet du hvor man kan få tak på en Vestax? Jeg har tittet litt på den selv, men jeg må si det er et par ting jeg lurer på. Hvor i svarte setter man inn headsettet? har sett en del bilder av den, men kan ikke si det finnes tilkoblinger til noe på den? Jeg må bytte ut Behringern min for Deck A - low,mid og high påvirker pitchen noe som begrenser mixingen ganske mye Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Musicstore i Tyskland har omtrent innen musikk- produksjon og DJing. Vil tro du finner den der. Det med headphone-utgangen vet jeg ikke. Har aldri prøvd å spille med en Vestax. EDIT: "There's no headphone sockets for monitoring either so a dedicated soundcard is essential" Fra denne reviewen. Endret 28. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå