Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg sikta til min spilleliste, altså om folk vil ha en "mørkere" eller ikke... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Siden alle her er bortreist spiller jeg først litt elektronisk, så går jeg over til den sjangern jeg hadde for 2 dager siden (Hits fra 70-tallet og til i dag). Hør hør, i nord og i sør. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg tar en MIX fra 13.00 - ca. 14.00 . Spiller all musikk . Kom med ønsker Jeg spiller på EDM Trykk her for og lytte! Endret 20. januar 2008 av Zeoh Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Live mixing av meg fra klokken 21:00 - 23:00 i kveld. Det vil som vanlig bli spilt en hel del funky, uplifting og electro house samt litt trance, regner jeg med Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ...og da er vi LIVE litt etter skjema pga en gjøk, trykk her for å høre! Du kan også joine vår chatkanal på IRC, server: efnet, #hwradio.net Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Skal du whine og nå? Det var jo så kos med hardcore! Og nå gikk BPM ned med 40-50 Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Funkerman featuring JW - Fallin' In Love 02. Northwest vs. Pacjam - Lover That You Are (Africa Vocal Mix) 03. Benji Candelario & Vincent Kwok featuring Leedia - Quiero Saber (Bc's & Vk's Classic Mix Instrumental Mix) 04. ID 05. Redroche - Open Your Eyes 06. Dave Armstrong & Redroche - Love Has Gone 07. Heather Headley - Spirit Sound Music (Vocal Mix) 08. Mafia Mike featuring Dominique - Make Me (Nique's Club Mix) 09. ATFC & Ghostcopy - Don't Look Back (Club Mix) 10. Moony - For Your Love (T&F vs. Moltosugo Klub Mix) 11. Way Out West - Don't Forget Me (W.O.W. Dust Biter Mix) 12. Santerna featuring Catherine - 1000 Stars 13. Andy Duguid featuring Leah - Don't Belong (Phynn Remix) 14. DJ Fire - The Closest Thing To Heaven (Electrance Mix) 15. Rex Mundi - Sunrise At Ibiza (Drive Mix) 16. Parker & Hanson - Let Me Be (Vocal Mix) 17. Markus Schulz featuring Departure - Cause You Know 18. Above & Beyond - Tri-State (Robert Nickson Remix) 19. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) 20. Motorcycle - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix) 21. ATB featuring York - The Fields Of Love (York Remix) 22. Armin van Buuren featuring Gabriel & Dresden - ZoCalo 23. Sarah Mclahlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti-Gravity Mix) 24. Lange featuring Skye - Drifting Away 25. Ferry Corsten featuring Shelley Harland - Holding On (Above & Beyond Remix) 26. East West - The Love I Lost (Robert Nickson Remix) Endret 20. januar 2008 av MindB Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Min session var bedre enn din Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Husk hippetyhopp klokka åtte, gutter og jenter. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Etter litt servertull (ikke min skyld) er vi på igjen nå. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Min session var bedre enn din Lytterne likte iallfall det de hørte da jeg spilte Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Minner på progressive- , uplifting og tech i kveld fra 21:00 til 23:00 Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Minner på progressive- , uplifting og tech i kveld fra 21:00 til 23:00 8000 el 8002? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Minner på progressive- , uplifting og tech i kveld fra 21:00 til 23:00 8000 el 8002? 8000. Skulle gjerne ha fått prøvd meg frem med et nytt oplegg på serveren innen det (for å se om det går), men det er en annen som spiller der... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Og der var jeg 10 min ut i mitt sett allerede. ---> Clicky <--- Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Då var eg ferdig. Speleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Big L - Put It OnGuilty Simpson - Getting Bitches feat. Mr. Porter Opgezwolle - Gebleven Bio-Circuits - Robosapiens Bio-Circuits - Selv-innvidd kjetter feat. Pete Vågsbygd Handy - Flytende by feat. Sheepy Darkside of the Force - Constantly on a Mission Tommy Tee - Crossing Borders feat. Diaz & Petter Asamov - Past Futures Fat Joe da Gangsta - Flow Joe Common - Take It EZ Pete Rock & C.L. Smooth - I Got a Love O.C. - Far from Yours feat. Yvette Michele Method Man - Bring the Pain Mighty Joseph - The Dark Ages feat. Murs The Alchemist - Hold You Down feat. Prodigy, Nina Sky & Illa Ghee INI - Fakin Jax Pete Rock - Midnight and You De La Soul - Breakadawn Company Flow - 8 Steps to Perfection The Roots - Proceed Viktor Vaughn - Saliva Wildchild - The League feat. Special Ed, Masta Ace, Percee P & MC Lyte Rasco - Take It Back Home feat. Planet Asia Snowgoons - Never feat. Reef the Lost Cauze Show & AG - Live Hard GZA - Swordsman NTM - Laisse pas traîner ton fils NTM - That's My People John Robinson - Alwayz Bless KRS-One - R.E.A.L.I.T.Y. N-Light-N - Fresh (In Any Season) Nicolay - Let It Shine For Me Kool Savas - Der beste Tag meines Lebens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Da dumpet jeg endelig innom denne tråden igjen ja. Så den for lenge siden men hørte aldri noe på det. Kul kanal med bra musikk. Endret 21. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå