Kuldesjokk Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hawkwind! Hørte på deg sist uke og likte hva jeg hørte, men jeg er ikke ansvarlig her så kan ikke si noe offisielt, men jeg likte i hvertfall det jeg hørte... Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hmmm - nå har jeg ikke hørt noe fra radiofolka her mht. om de kunne tenke seg å få et par timer prog/rock/metall på onsdagene fra 22; som jeg skrev om for en uke siden (har eksisterne show som muligens kan streames til to steder). Slenger ut samme linken nå som for en uke siden, så kan evt. nysgjerrige lytte (og lover å ikke spamme tråden mer om jeg ikke hører noe mer *s*) Fokus for min sending i kveld: Qwaarn, Book of Reflections, Alex Masi, Ayreon Link: http://olavmb.googlepages.com/progcafetest2.html Du er velkommen til å spille på radioen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Tracklist for kveldens sett: 01. The Doors - People Are Strange (Alternative Mix) 02. Swen Weber - Samba De Bochum 03. Choonhau5 - ID 04. Axwell, Ingrosso & Salem Al Fakir - It's True (Dabruck & Klein Remix) 05. ID - ID 06. Faithless - Insomnia (ID Remix) 07. Gabriel & Dredsen - Tracking Treasure Down (Wippenberg's 131 Mix) 08. Deadmau5 - Arguru (EDX's 5un5hine Remix) 09. Andy Dugid ft. Leah - Don't Belong (Phynn Remix) 10. Jose Amnesia ft. Jennifer Rene - Invincible (Sied van Riel Remix) 11. Wardt - Show My Shuffle 12. Mark Pledger vs. Super 8 & DJ Tab - Worldwide (Junk Science Mix) 13. Signalrunners - Recoil (Mat Zo Remix) 14. The Blizzard - Kalopsia 15. Rex Mundi - Sunrise At Ibiza (Drive Mix) 16. The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Mix) 17. Dave 202 - Louvre 18. Talla 2XLC vs. Sean Tyas - Heart To Heart 19. W&W - Mustang 20. Primer - Everlast (Ben Gold ReKomLegmix)Simon Patterson - Bulldozer 21. Simon Patterson - Bulldozer Kommentarer til mixing, tracklist eller annet, er alltid hyggelig! Endret 16. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor er ukas OMFG ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Han spilte fuck deg, men han drev med en ny en sa han... Noen som skal spille i morgen forresten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Tviler at jeg skal spille i morgen i alle fall. Lørdag er i alle fall uaktuelt. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tviler at jeg skal spille i morgen i alle fall. Lørdag er i alle fall uaktuelt. Jeg skal stå på ski i Hafjell hele helgen så det blir ikke noe spilling på meg heller. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg jobber i morgen fra 23:00 Kan spille til 22:00 eller noe da Lenke til kommentar
MindB Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det ingen som lenger ønsker å få ordnet lisensen? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg! Men jeg vet ikke hvor TST ble av. :/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Vel, da ble det en spontan rock og metal session fra meg, ønskelåter er velkomne... Edit: tror rock og metall er tvilsomt på HWradio... Endret 17. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da var min første time med rock og metall over, ikke stort til lyttere, men men. Tracklist: Rush – YYZ Metallica – One Porcupine tree – Deadwing Turbonegro – Gimme more Rush – The spirit of radio Metallica – the thing that should not be (symfoni) Tool – Vicarious Godsmack – Sick of life Slipknot – Opium of the people Black sabbath – Iron man Wolfmother – Love train Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da var min første time med rock og metall over, ikke stort til lyttere, men men. Var innom noen ganger. Kult at du har blitt med oss! Gleder meg til å høre mer. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da testa jeg meg litt på radioen, i 22 tiden Fått klage på musikken allerede :b Jeg er strålende fornøyd (y) Neida. Kommer tilbake til evn. faste tider senere ;=) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hm, så flere genrer begynner å komme på arenaen? Jeg må si jeg har lite til overs for elektronisk, men dersom det spilles andre ting (les: Kuldesjokk) kan det hende jeg hører av og til. Og Kuldesjokk: Du skal få høre noe. :> Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Takk danno, følte at største jobben var det å finne musikk som gikk fint å høre etter hverandre, men blir nok bedre med tiden. Og lycan, regner med du har noen tips å komme med på den litt mer heavy fronten. Men hva sier folket som er her nå da. Rock eller metall? I dag ble det for det meste "rolig" musikk... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Metall sier jeg. Egentlig alltid synes dette har vært jevnt over genialt, men har aldri helt klart å venne meg til elektronisk, så jeg har bare sett på hvordan det har gått av og til. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Lycan , er det min techno du hørte , el? Takk danno, følte at største jobben var det å finne musikk som gikk fint å høre etter hverandre, men blir nok bedre med tiden. Og lycan, regner med du har noen tips å komme med på den litt mer heavy fronten. Men hva sier folket som er her nå da. Rock eller metall? I dag ble det for det meste "rolig" musikk... Meg du hører på? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har ikke hørt noe, da jeg generelt ikke like elektronisk. Og ja, jeg har gitt det forsøk. Så nei, har ikke noe med deg å gjøre. Fortsatt er ideen fin, stå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå