Thend Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hiphop fra klokka 20 på 8002. Tenker jeg starter med en times 9th Wonder-spesial, og så får vi se hva som dukker opp den andre timen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) ...tror jeg tar et 1-timers sett kl. 21:00 allikevel. Kommer til å kun spille trance Endret 14. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Da tar jeg en session med ny uhørt musikk (jeg har ikke hørt noe enda). Sjangeren er Electronica (ja, jeg kaller det det) med hovedvekt på House. Tidspunkt: ca. 18:30 Sted: Her Mye bra! Thendrup og Dalh: I love you. Damn og jeg som skal opp 3 i natt, jaja edit: Spilte i 20 min, spilleliste Djan & Fam - She Left Home (fra den deilige dobbeltskiva Karma Lounge - Chilled Global Beats) Karunesh - Punjab (samme album) Nina Simone - Feeling Good, Huff & Herb Epic Mix (atter samme album) Sneaker Pimps - 6 Underground (Becoming X) Dj Shadow - Changeling/Transmission (Endtroducing) Endret 14. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Da var jeg i gang. Tune inn. ------ Og da var jeg ferdig. Håper folket er fornøyde med showet. Spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nas - I Can (9th Wonder Remix)9th Wonder & Buckshot - He's Back Little Brother - Whatever You Say Skyzoo - Way To Go SKyzoo - You & Me Jean Grae - Don't Rush Me Jay-Z - Threat Murs & 9th Wonder - L.A. Little Brother - Still Lives Through Boot Camp Clik - Here We Come De La Soul - Church 9th Wonder - Brooklyn In My Mind (Crooklyn Dodgers III) feat. Mos Def, Jean Grae & Memphis Bleek Sean Price - You Already Know feat. Skyzoo Masta Ace - Good Ol' Love Little Brother - We Got Now feat. Chaundon Curse - Warum nicht? MXX - City of Gold feat. Greis, Rasco & Curse RJD2 - The Horror Del the Funky Homosapien - Jaw Gymnastics feat. Casual Mos Def - Rock N Roll Public Enemy - She Watch Channel Zero?! MF Doom - Holy Guacamole feat. MC Paul Barman eMC - What It Stand For Large Professor - IJUSWANNACHILL Gang Starr - DJ Premier in Deep Concentration Fat Joe da Gangsta - Flow Joe Special Ed - Lyrics (Buckwild Remix) F.T. - Don't Trust Anyone Diaz - For the Right Price (CPH Remix) feat. Clemens & Tjes Boogie GZA - Liquid Swords Marco Polo - All My Love feat. Jaysun Wu-Tang Clan - Can It Be All So Simple Cannibal Ox - Pigeon Endret 14. januar 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Tracklist for deg jeg spilte siste timen: 01. Tracey Thorn - Grand Canyon (Dirty South Remix) 02. Wardt - Show My Shuffle 03. Supuer - Minerva (Estiva Remix) [TUNE OF THE WEEK] 04. Cold Blue & Del Mar - 11 Days (Sebastian Brandt Remix) 05. Aly & Fila vs. FKN ft. Jahala - How Long 06. Jose Gonzalez - Crosses (Danielo Ercole Remix) 07. Ascension - Someone (Signum Remix) 08. Richard Durand - Ledged Up (Raw & Hard Mix) --- 09. Grandiosa - Respekt For Grandiosa (OMFG Übertechno-livemashup lolz) [OMFG Remix of the Week] Endret 14. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Det var skikkelig fet technoremix av Grandiosa-sangen!!!!111 (Nei, det var ikke seriøst). Bra show. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Husk trancespilling med meg kl 21 i kveld. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Oj da glemte jeg meg nesten i dota-spillingen! Men nå er jeg i gang! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Haha, hvor lang er egentlig denne Canibus-låta? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg er i gang. Regner med å spille ca en og en halv time. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Haha, hvor lang er egentlig denne Canibus-låta? Haha, måtte hjelpe mamma, så måtte finne en lang sang! My bad^^ (Den varer i 11 min) edit- Og da var jeg ferdig, noe tidlig! (grunnet arbeid ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Substantial - Bananas Atmosphere - The Rooster Inverse - Spotlight Killer Mike - Bad Day / Worst Day C-Rayz Walz and Parallel Thought ft. MF Doom - Vomit Chorus Block McCloud feat. China - The Haunted Block Mc Cloud - Chaos Ken Ring & Tommy Tee - Kan Du Fatta Det (Eller?) Murs - Murray's Revenge Art Of Origin - Mad At The World Canibus - 2012 Planet Asia ft. Reef The Lost Cauze - Curtains Joe Budden - Dumb Out Louis Logic ft. Celph Titled - Revenge!!! Blue Sky Black Death - Private Death On A Quiet Eve RJD2 ft. Copywrite - June Remix DJ Shadow - Building Steam With a Grain of Salt Nujabes ft. Cyne - Feather Endret 15. januar 2008 av Bakkem Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Tracklisten var; Lemon & Einar K - Anticipation (Original Mix) Wardt - Show My Shuffle Jesselyn - Tank Sean Tyas - Drop - Original Mix Joint Operations Centre - Shortwave (Original Mix) Richard Durand - Ledged Up (Raw and Hard mix) Ben Gold - 10 - 4 (Onova Mix) Signalrunners - Electric Sheep (Nitrous Oxide Remix) Supuer - Minerva (Temple One Remix) Super8 & DJ Tab - Suru (Original Mix) Phalanx - Symphony in Gminor (Deja Vu Remix) Bossanova - Stonecold (Dj Shog's 2faces Remix) Agnelli & Nelson Pres. A & N Project - Wear That Dress (John O'callaghan Remix) Endret 15. januar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Minner på skitten electro fra meg i kveld fra. kl. 21:00! PS: Bra trackliste, Kaggen! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Minner på skitten electro fra meg i kveld fra. kl. 21:00! PS: Bra trackliste, Kaggen! Jeg varmer opp med litt hits fra kl. 19:00 jeg da. Og med hits mener jeg musikk fra alle sjangre. Jeg tar gladelig imot ønsker Endret 16. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Timbaland - Apoligize o_O Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg håper dere har hatt det gøy i dag, det har hvertfall jeg. Masse mimring. Nå kommer det et par låter til før jeg runder av. Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 16. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Da starter jeg om 5 min Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Hmmm - nå har jeg ikke hørt noe fra radiofolka her mht. om de kunne tenke seg å få et par timer prog/rock/metall på onsdagene fra 22; som jeg skrev om for en uke siden (har eksisterne show som muligens kan streames til to steder). Slenger ut samme linken nå som for en uke siden, så kan evt. nysgjerrige lytte (og lover å ikke spamme tråden mer om jeg ikke hører noe mer *s*) Fokus for min sending i kveld: Qwaarn, Book of Reflections, Alex Masi, Ayreon Link: http://olavmb.googlepages.com/progcafetest2.html Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 ...Og der er vi 15 min ut i mixen allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå