DJ_Dark Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) iWin sant? uWin, ved mindre Magnus ikke vil leake remixen (noe han ikke burde, da den er verdt gull om noen måneder) Jeg tviler for å være ærlig. -- Hadde tenk å ta en litt morsom vri, med at jeg skulle spille min egen top 10 hardstyle for 2007, for så at jeg spiller andre lytteres favoritt fra 2007. Det skjer ved at de som har lyst å få sin favorittsang innen hardstyle i 2007, sender meg en PM med sangen de vil jeg skal spille. Siden jeg ikke vet helt hvor mange som faktisk vil høre, så regner jeg med at det ikke blir for mange sanger. Får jeg flere av en sang blir den trolig spilt til slutt. Altså: Send meg en PM med din hardstyle-favoritt fra 2007. Endret 11. januar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Vita, Vita!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Vita, Vita!! PM anyone? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Kan ikke titler så blir dårlig med ønsker herfra... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeppjepp. Intet skjer, noe må skje, ergo: Hiphop på 8002 fra klokka 19:00. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Tar over etter Thendrup. Intern kommunikasjon. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Låtene jeg spelte: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Azad - Nordwestschlagzeilen feat. ChabsIAM - L'enfer feat. East & Fabe Skinnyman - Fuck the Hook Jehst - Staircase to Stage feat. J-Zone Jehst - High Plains Anthem J-Zone - No Consequences feat. Huggy Jaylib - The Official King Geedorah - Next Levels feat. Lil' Sci, ID 4 Winds & Stahhr King Geedorah - The Fine Print Danger Mouse & Jemini - Ghetto Pop Life Pharaohe Monch - Free Wildchild - Ox to tha D feat. Frank-n-Dank X-Ray - True Believers feat. Kong & Spiega Mighty Joseph - Blood Sport feat. Vordul Mega Oh No - Keep Trying feat. Roc C & Aloe Blacc Tote King - Música para enfermos Tungtvann - Bransjehora Dizzee Rascal - Stand up tall Marco Polo - Nostalgia feat. Masta Ace Non Phixion - Rock Stars Gang Starr - PLAYTAWIN Pitch Black - It's All Real Black Moon - Who Got da Props N.W.A. - Straight outta Compton Tim Dog - Fuck Compton Kool Keith - Don't Crush It The Roots - Guns Are Drawn Mos Def - May-December Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Spiller et sett av meg jeg spilte på radioen rundt nyttår nå. Tune in Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Siste sang fra meg. Bra liste Thendrup. Takk for i kveld. Endret 11. januar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Snart ferdig, blir kanskje livemixing i morra.. DJ Activator - Calling In The Night zany and tatanka - front 2 back zany meets the beholder - annihilating zatox - scanner zatox - wishmaster zatox - tanz elektric (original mix) pradera - thunder scope dj - lockdown T4t4nk4 - Let's Rock (Tat & Zat Remix) Citizen - 1980 (Marshall mix) Snowstorm - Snowstorm (A-Drive Remix) Brennan Heart - Get Wasted Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade Blademasters - Master Blade Og beklager lagginga og utkoblinga. Pcen er visst ikke seg selv i dag. Endret 11. januar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg regner med jeg tar min spilling fra 20.00 i morgen. Tune in! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Tune inn på 8000 serveren for random musikk en times tid (om ikke mer) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Da var jeg ferdig med sessionen min! Tracklist: 01. Tilt - Twelve (Intro Mix) 02. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix) 03. Aerosmith - Dream On (ID Remix) 04. David West - Suffering Island 05. Wardt - Extensions 06. Veracocha - Carte Blanche (Marcus Schossow Remix) 07. Richard Durand - Slipping Away (1995 Mix) 08. Ferry Corsten - Prison Break Theme) 09. Three Drives - Greece 2000 (Marcel Woods Remix) 10. Van Hanson - Resolution 11. Van Hanson - Forever Searching 12. Andy Blueman - Nyctalopia 13. Bobina - Go Get Wodka 14. Lost World - A Life Elsewhere (Martin Roth Remix) --- 15. Neophyte - Execute (Prankster Remix) 16. Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl (Neophyte & Evil Activities Remix) 17. Zany - Dissin 18. Angerfist - Penis Enlarger 19. A-Lusion - Talk Is Tomorrow 20. Korsakoff - My Empty Bottle 21. King Dale - Utter (Elite Forces Remix) 22. Tuneboy - Wackyjackie 23. Scooter - The Question Is What Is The Question 24. Technoboy - Vita 25. Zany & DV8 - Nothing Else Matters --- 26. Grandiosa - Respekt For Grandiosa (OMFG Live hardcoremix) 27. Sichelle - Fuck Deg (OMFG Live hardcoremix) 28. Snow Patrol - Open Your Eyes (OMFG Live hardcoremix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Da var jeg ferdig med sessionen min! Tracklist: 15. Neophyte - Execute (Prankster Remix) 16. Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl (Neophyte & Evil Activities Remix) 17. Zany - Dissin 18. Angerfist - Penis Enlarger 19. A-Lusion - Talk Is Tomorrow 20. Korsakoff - My Empty Bottle 21. King Dale - Utter (Elite Forces Remix) 22. Tuneboy - Wackyjackie 23. Scooter - The Question Is What Is The Question 24. Technoboy - Vita 25. Zany & DV8 - Nothing Else Matters Hardstyle og hardcore om hverandre ja? Tracklist:26. Grandiosa - Respekt For Grandiosa (OMFG Live hardcoremix) 27. Sichelle - Fuck Deg (OMFG Live hardcoremix) 28. Snow Patrol - Open Your Eyes (OMFG Live hardcoremix) Hahahaha! Skulle likt å høre de der! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Spiller litt hardstyle nå warm-up til senere i kveld! Tracklist: 01 E-Fect - Glorification (Stephy Original) 02 Hard Onez - World Domination (Carnifex remix) 03 Pila and the Scientist - My Bitch (Josh and Wesz remix) 04 The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut) 05 Showtek feat Mc DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix) 06 The Raiders - Disk Warrior (Disk mix) 07 Mind Hunterz and Alpha2 - No Mercy (Mind Hunterz mix) 08 Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Light Of The Dark (The Blackout mix) 09 K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie rmx) 10 The Beholder Meets DJ Zany - Euphoria 11 Blutonium Boys - Use Me (Blutonium Boy vs DJ Neo mix) 12 The Hose - The Pressure 13 Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Kat and Zatox rmx) 14 Activator vs Carnifex - To the Beat Endret 12. januar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 ka klokkeslett du ska spela seinare? si du varme opp nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Tipper kl 19.00 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 INgen fyll på meg i kveld. Da får du enda en lytter Chris Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Blir nok til at jeg også hører på som tidligere sagt. Helt gåen etter en dag med pudder i bakken så ikke ta det "hardeste" du har Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Blir nok til at jeg også hører på som tidligere sagt. Helt gåen etter en dag med pudder i bakken så ikke ta det "hardeste" du har Husk at han spiller "treningsmusikk" da Jeg kommer til å drikke alikevel, så jeg blir fraværende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå