Gå til innhold

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så en spilleliste må inneholde sånn ca tæssen navn?

Igjen har du en useriøs og veldig negativ tone som du bør legge av deg raskt. Hvis du spiller tusen sanger i løpet av en session så er du enten svært utholdende eller rask, men jeg tviler på at det er tilfelle.

Jeg vil tro at en to-timers spilleøkt på HWRadio inneholder mellom 20 og 30 låter, og det kan man ta seg tid til å notere ned. Det er nyttig for lytterne også å få vite hva man har hørt. De som spiller digitalt via MP3 gjør dette enda raskere enn de som spiller med vinylplater.

Lenke til kommentar
Ellers, så skriver vi jo navnene på sangene allerede, eller må vi ha en mye mer utfyllende spilleliste?

Det skal skrives på nettsiden dedikert for radioen, ikke her i en forumtråd som ikke er direkte koblet mot HWRadio-nettsiden. Alternativt kan man opprette en egen kategori på Diskusjon.no som er dedikert til HWRadio-nettsiden, med eget design og slikt. Der inne kan DJ-ene opprette egne tråder etter hver økt, og leserne kan gi tilbakemelding på opplevelsen.

Kan du forøvrig vise meg bittelitt engasjement og positivitet over det jeg har skrevet her i de siste innleggene? Eller er alt bare fælt og dumt? I så fall kan det bli vanskelig å jobbe sammen fremover :-)

Lenke til kommentar
Det siste høres bra ut, men betale høres ikke bra ut ;)

Tuller du med meg nå? Eller har du bare ikke lest godt nok deg jeg har skrevet?

Det er altså snakk om 600 kroner per måned. Det kan være aktuelt for Hardware-nettverket å sponse halvparten av dette, da har vi 300 kroner igjen. For øyeblikket er det rundt 21 registrerte DJ-er til HWRadio, det betyr 14 kroner på hver av dem, 1 gang i måneden.

Er du sur for 14 kroner, når Hardware-nettverket kanskje spytter inn 300 kroner?

Lenke til kommentar

Husk at Dark ikke er gamle skrotten, så han skjønner kanskje ikke alvoret i det her. (No offense)

Jeg syns vi har klart å utrette veldig mye det siste døgnet. Det har vært stor innsatsvilje hos mange, og TST og jeg har prøvd så godt vi kan å vise at det er ikke så mye som skal til for å gjøre dette til et lovlig, og mer interessant tiltak.

Lenke til kommentar

Jeg er fattig, men 14 spenn kan funke.

Det som er greia er at flere ikke vil betale.

Selv for meg sliter jeg ettersom jeg har 4000 spenn nå, og trenger 16000 til tur til Zambia.

Husk at Dark ikke er gamle skrotten, så han skjønner kanskje ikke alvoret i det her. (No offense)

Sier personen som er yngre.

Lenke til kommentar
Det er altså snakk om 600 kroner per måned. Det kan være aktuelt for Hardware-nettverket å sponse halvparten av dette, da har vi 300 kroner igjen. For øyeblikket er det rundt 21 registrerte DJ-er til HWRadio, det betyr 14 kroner på hver av dem, 1 gang i måneden.

14 kroner, ja, det kan gå an. :) (Så først for meg griske menn i flosshatt rive til seg sparepenga :wee: )

Lenke til kommentar
Sier personen som er yngre.

I alder ;)

Skjønner absolutt ikke hvorfor du fyrer deg sånn opp over pengene her. Har du ikke penger nok til å være med å gjøre det her, kan du vente til du har det, men en 20-30 kroner i mnd er billig for å få det her igang.

Lenke til kommentar
Er vel toppen 4/5 som spiller aktivt.

Og disse har jo også større interesse i det, og når det bygger seg opp vil jeg tror at flere vil ha interesse for dette. Jeg kan godt bidra med en 50-70 kroner hver mnd, hvis det er det som skal til. Det her bestemmer man selv.

Lenke til kommentar
en 20-30 kroner i mnd er billig for å få det her igang.

Javisst. Og det kan jo hende Hardware-nettverket er villig til å betale hele gildet etter hvert, hvis radioen begynner å få en del lyttere og man får noe igjen for det i form av reklameverdi. Bare en tanke, overhodet ikke noe utspill fra offisielt hold.

Alt handler om å gi litt av seg selv til det man har tro på. Når jeg startet Gamer.no i 2001 drev jeg i flere år på kveldstid og natterstid uten en krone i lønn. Nå lever jeg og to andre av det, og vi har en håndfull frilansere som også får OK betalt. Kan være greit å tenke på :-)

Lenke til kommentar

Joda, er jo greit nok det, men folk som Sigurd her mener denne suger siden få bruker mic. Greia med EDM mixing (i alle fall) er at det som oftest ikke brukes mic, det er musikken som skal glede, ikke personen som gjør det.

Jeg håper i alle fall at hw-nettverket er villig til å ta det meste av det.

For min del får jeg nesten aldri mixet, pga skole hvor de har blokket alt sånn der, og helgene jeg er hjemme har jeg ofte andre ting å gjøre.

Dog, fra slutten av mai kommer jeg sterkere tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...