Gå til innhold

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde kanskje bli litt mer orden på spillelistene. Jeg trodde det var rom for å debutere i kveld ettersom Dalh ikke var satt opp før klokken 22 til 00. Men nå er jo han allerede i gang, så da føltes det litt dumt å ha gjort seg klar til en økt :-)

Et forslag er et enkelt system på www.hwradio.net der DJ-ene logger seg inn for å booke tid, samtidig som lyttere og andre DJs lett får oversikt over hva som er i vente og når det er ledig plass :-)

Lenke til kommentar

Er jeg inne i helt feil kanal på irc? Kan noen linke meg den også, så skal jeg slutte å mase :p

Edit: ja, jeg vet at noen har skrevet det øverst i tråden, men jeg kommer meg antakeligvis ikke inn på riktig server.

Edit2: Jeg klarer ikke å skrive ordentlig engang. Alt ordnet seg så fort jeg klarte å stave "radio"

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Har de ansvarlige her forresten betalt vederlag til TONO for å kringkaste rettighetsbeskyttet musikk på HWRadio? Hvis ikke bør det straks iverksettes tiltak for å finne ut hva det koster og kanskje gjennomføre kronerulling blant DJ-er slik at man har alt på stell.

Endret av TST
Lenke til kommentar
Har de ansvarlige her forresten betalt vederlag til TONO for å kringkaste rettighetsbeskyttet musikk på HWRadio? Hvis ikke bør det straks iverksettes tiltak for å finne ut hva det koster og kanskje gjennomføre kronerulling blant DJ-er slik at man har alt på stell.

Det er noe vi har tenkt på før, men aldri blitt noe mer enn det.

Jeg som servereier har nok med å betale for server så jeg kan ikke biddra med så altfor mye dessverre, kan godt sette opp en paypal konto hvor folk kan spytte i litt hvis det er interesse for det :)

Lenke til kommentar

Hadde vært greit så lenge vi fikk en link på forsiden av hw.no til radioen og oversikt til hva som ble spilt til enhver tid. På den måten ville flere visst om HWradio og dermed, flere lyttere. Da hadde det vært morsommere å spilt, og man kunne fått flere innspill til hvordan man kunne utvikle seg.

Med de 4-5 lytterne som hører på hver gang nå, er det nok lite aktuelt å begynne å betale TONO.

Lenke til kommentar

Enig med danno_O. Dette er noe jeg driver med for moro, og jeg kan ikke tenke meg å begynne å bla opp penger for å få lov til å holde på med det her.

Uansett, her er kveldens spilleliste:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Killah Priest - The Offering

Nas - One Love

O.C. - Bonifide feat. Jay-Z

Statik Selektah - Stop, Look, Listen feat. Styles P, Termanology & Q-Tip

Scarface - On My Block

Talib Kweli & Madlib - What Can I Do

Percee P - The Woman Behind Me (Remix)

INI - Microphone Wanderlust

Common - I Used to Love H.E.R.

De La Soul - Breakadawn

De La Soul - No feat. Butta Verses

The Pharcyde - Passin' Me By

Immortal Technique - Dominant Species

Bronze Nazareth - The Bronzeman feat. Killa Sin

One Be Lo - enecS eht no kcaB

One Be Lo - Deceptacons

The Roots - Proceed

The Roots - Essaywhuman?!!!??!!

Tumi and the Volume - Oslo

Mos Def - Ms. Fat Booty

A Tribe Called Quest - Electric Relaxation

Planet Asia - Cali Breeze

The Cool Kids - Black Mags

Clipse - Momma, I'm So Sorry

Jay-Z - A Million and One Questions / Rhyme No More

Aesop Rock - Daylight

MF Grimm - Broken Glasses

Phat Kat - Cold Steel feat. Elzhi

Tommy Tee - International Connects feat. El da Sensei & Mike Zoot

Raekwon - Guillotine [swordz] feat. Inspectah Deck, Ghostface Killah & GZA

Petter - Vinden har vänt

Manna - Vi vil ikke ha mer krig

Aloe Blacc - Shine Through

:)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

Dette er nokk en ulovelig nettradio i regi av Hardware nettverket ser det ut som, jeg blir skeptisk..

Dere kan bli saksøkt av Tono hvis dere ikke betaler rettighetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...