Kaggen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 #hwradio.net på irc.efnet.net Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan noen her joine kanalen? Jeg ser bare en bruker der jeg Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Foresten, jeg begynner kl. 20:00 (altså om noen få minutter bare) og spiller helt til 23:00, fordi jeg har endelig fått CD spillerene til å fungere. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da er jeg straks igang på 8002. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og da er jeg igang på 8000 Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det burde kanskje bli litt mer orden på spillelistene. Jeg trodde det var rom for å debutere i kveld ettersom Dalh ikke var satt opp før klokken 22 til 00. Men nå er jo han allerede i gang, så da føltes det litt dumt å ha gjort seg klar til en økt :-) Et forslag er et enkelt system på www.hwradio.net der DJ-ene logger seg inn for å booke tid, samtidig som lyttere og andre DJs lett får oversikt over hva som er i vente og når det er ledig plass :-) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Du kan ta over min tid fra 23:00 hvis du vil. Men vi har jo to kanaler så vi får se om det blir ledig etter Thendrup Edit: Dalh, hvorfor kan jeg ikke se hvilke sanger du spiller? Endret 7. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Edit: Dalh, hvorfor kan jeg ikke se hvilke sanger du spiller? Fordi han spiller med dj-utstyr i kveld. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Aha! Dumme meg Yup. Bare å spørre om låttittel på #hwradio om du trenger ID. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Er jeg inne i helt feil kanal på irc? Kan noen linke meg den også, så skal jeg slutte å mase Edit: ja, jeg vet at noen har skrevet det øverst i tråden, men jeg kommer meg antakeligvis ikke inn på riktig server. Edit2: Jeg klarer ikke å skrive ordentlig engang. Alt ordnet seg så fort jeg klarte å stave "radio" Endret 7. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har de ansvarlige her forresten betalt vederlag til TONO for å kringkaste rettighetsbeskyttet musikk på HWRadio? Hvis ikke bør det straks iverksettes tiltak for å finne ut hva det koster og kanskje gjennomføre kronerulling blant DJ-er slik at man har alt på stell. Endret 7. januar 2008 av TST Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har de ansvarlige her forresten betalt vederlag til TONO for å kringkaste rettighetsbeskyttet musikk på HWRadio? Hvis ikke bør det straks iverksettes tiltak for å finne ut hva det koster og kanskje gjennomføre kronerulling blant DJ-er slik at man har alt på stell. Det er noe vi har tenkt på før, men aldri blitt noe mer enn det. Jeg som servereier har nok med å betale for server så jeg kan ikke biddra med så altfor mye dessverre, kan godt sette opp en paypal konto hvor folk kan spytte i litt hvis det er interesse for det Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde vært greit så lenge vi fikk en link på forsiden av hw.no til radioen og oversikt til hva som ble spilt til enhver tid. På den måten ville flere visst om HWradio og dermed, flere lyttere. Da hadde det vært morsommere å spilt, og man kunne fått flere innspill til hvordan man kunne utvikle seg. Med de 4-5 lytterne som hører på hver gang nå, er det nok lite aktuelt å begynne å betale TONO. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Enig med danno_O. Dette er noe jeg driver med for moro, og jeg kan ikke tenke meg å begynne å bla opp penger for å få lov til å holde på med det her. Uansett, her er kveldens spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Killah Priest - The OfferingNas - One Love O.C. - Bonifide feat. Jay-Z Statik Selektah - Stop, Look, Listen feat. Styles P, Termanology & Q-Tip Scarface - On My Block Talib Kweli & Madlib - What Can I Do Percee P - The Woman Behind Me (Remix) INI - Microphone Wanderlust Common - I Used to Love H.E.R. De La Soul - Breakadawn De La Soul - No feat. Butta Verses The Pharcyde - Passin' Me By Immortal Technique - Dominant Species Bronze Nazareth - The Bronzeman feat. Killa Sin One Be Lo - enecS eht no kcaB One Be Lo - Deceptacons The Roots - Proceed The Roots - Essaywhuman?!!!??!! Tumi and the Volume - Oslo Mos Def - Ms. Fat Booty A Tribe Called Quest - Electric Relaxation Planet Asia - Cali Breeze The Cool Kids - Black Mags Clipse - Momma, I'm So Sorry Jay-Z - A Million and One Questions / Rhyme No More Aesop Rock - Daylight MF Grimm - Broken Glasses Phat Kat - Cold Steel feat. Elzhi Tommy Tee - International Connects feat. El da Sensei & Mike Zoot Raekwon - Guillotine [swordz] feat. Inspectah Deck, Ghostface Killah & GZA Petter - Vinden har vänt Manna - Vi vil ikke ha mer krig Aloe Blacc - Shine Through Endret 7. januar 2008 av unge thendrup Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er så forbannet at dere ikke bruker mic! Det kalles ikke Deejay da, da kalles det Jukebox. Hw radio? Hardware's store skam.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hw radio? Hardware's store skam.. Det var hyggelig. Tydelig at du ikke har hørt mye på radio-dj'er som mixer musikk. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har de ansvarlige her forresten betalt vederlag til TONO for å kringkaste rettighetsbeskyttet musikk på HWRadio? Hvis ikke bør det straks iverksettes tiltak for å finne ut hva det koster og kanskje gjennomføre kronerulling blant DJ-er slik at man har alt på stell. Dette er nokk en ulovelig nettradio i regi av Hardware nettverket ser det ut som, jeg blir skeptisk.. Dere kan bli saksøkt av Tono hvis dere ikke betaler rettighetene. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hw radio? Hardware's store skam.. Haha, du pleier å poste i politikk-delen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå