Faris Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Moro på perm med mixing halv 4 om natta! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Spiller House/dance/D&B nå i en time eller noe. Klikk Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Da er det tilbake igjen til ordinære sendinger! Jeg kommer som vanlig til å spille fra 21:00 til 23:00, og det vil bli spilt både house og trance Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hmm, virker veldig interessant. Hva med Ninjatunes, elektronisk / trance nok? Har flust med det liggende Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er Nijnatunes? ..og da er vi LIVE, klikk her for å lytte! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hvor lenge spiller du? Edit: stod jo rett ovenfor. Endret 6. januar 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er Nijnatunes? ..og da er vi LIVE, klikk her for å lytte! Jeg elsker deg Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Albinoni var jammen meg fin Noen som vet hvilket klassisk stykke den er tatt fra? Edit: "Albinoni Adagio" het stykket. Hvilket album er den låta fra Mindb? Endret 6. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Det er Tomasso Albinoni som har komponert stykket, usikker på album. Som dere hører spiller jeg litt over tiden i kveld også, regner med å være ferdig snart Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Albinoni var jammen meg fin Noen som vet hvilket klassisk stykke den er tatt fra? Edit: "Albinoni Adagio" het stykket. Hvilket album er den låta fra Mindb? Albonino - Symphony In G Minor. Tiësto og Phalanx har bla. også gjort versjoner av den (Tiësto - Athena, Phalanx - Symphony In G Minor) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis ingen har noe imot det, så spiller jeg litt ambient/lounge/soundscape inn i natta, når du runder av, MindB. For all del, take you time. Det er herlig å høre på Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Da kan du ta over om 5 min, danno_O Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. The Knife - Heartbeats (Rex The Dog Remix) 02. Fat Jon - Everywhere (Swell Session VIP Remix) 03. Funkerman featuring JW - Fallin' In Love 04. Agoria - Les Violins Ivres (Super Remix) 05. Marco DeMark featuring Casey Barnes - Tiny Dancer (Deadmau5 Dub Mix) 06. John Dahlback featuring Andy P. - Late Night Worries (King Unique No Worries Dub Mix) 07. Bellatrax - I Can't Help Myself (Mr. Groove Vocal Mix) 08. DJ Antoine - This Time (Klaas Remix) 09. Funkerman - Speed Up 10. Alex Di Stefano - Ogma (Melody Mix) 11. Mason vs. Plastikman - Spastik Exceeder (kalla Mashup) 12. Laidback Luke & Steve Angello - Be 13. Lens - Beyond The Shadows (Moonbeam Remix) 14. Marcus Schossow & Thomas Sagstad - Crepuscolo 15. Cary Brothers - Ride (Blake Jarrell Remix) 16. ID 17. Tiesto featuring Jes - Everything (Cosmic Gate Remix) 18. Alex Kunnari - Lifter 19. Dido - Sand in My Shoes (Above & Beyond's UV Remix) 20. Lolo - Who Are You? 21. Jonas Steur - Silent Waves 22. Marc Aurel featuring Anna Maria Ka - Sound Of Love (Rank 1 Remix) 23. ID 24. Teaser - When Love Breaks Down (Oceanlab Mix) 25. Enmass - Beyond Horizon 26. Fire & Ice - Para Siempre 27. Everything But The Girl - Everything But The Rush (Bootleg) 28. Electrovoya - Days Like These 29. Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix) 30. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) 31. Sundawner - Sorrow (Cosmicman Remix) 32. JPL - A Place Called Home (Passiva's 138 BPM Remix) 33. Ayu - Appears (Kyau vs. Albert Dub Mix) 34. Paul van Dyk - Nothing But You (Indecent Noise Rework) 35. ID 36. Nebulus - Destination Paradise 37. Rah - Seven (Airbase Remix) 38. Modulation - Spirits (Cosmicman Remix) 39. Tilt - Children (Tilt's Courtyard Mix) 40. ID 41. Hampshire & Nysse featuring Nikita - Eternal Voices (Tiesto's Alternative Breaks Mix) 42. Will Holland presents Holla - Melodica Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Takker for fine timer med herlig musikk MindB, god natt! Da har jeg tatt over med Chillout/Lounge/Ambient/Soundscape Jeg har som vanlig ikke klart å holde meg til sjangeren min, men takk for at dere lyttet Nå runder jeg av med en av mine favorittsanger. Tracklist: Endret 7. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Da blir det trance fra meg kl. 21:00 til 23:00! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Klokka 20:00 i kveld gjør jeg comeback med en heidundrandes/koselig hiphopsession. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Kult! For å fullføre kvelden kan jeg jo kjøre litt Lounge fra 23:00 jeg da. Ser ut til å bli en bra kveld! Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Dette syns jeg virket som et så artig prosjekt at jeg tørket støv av platespillere (Technics SL-1200 MKII) og mikseren (Pioneer DJM-600) i helga, koblet utstyret opp mot PC-en og fant frem noen tonn med vinylplater med deilig house og techno. Spilte en del på diverse internettstasjoner for en del år tilbake og håper å kunne bidra på HWradio også. Mixing med CD eller MP3 er ikke min greie, men så lenge det foregår via Shoutcast/Winamp har jeg programvare for å sende ut lyd til oppgitt server. Vil også vurdere webcam hvis noen har tips til tjenester som sprer èn feed ut til flere, uten at båndbredden min lider av det - slik som med musikken. Sendte derfor en PM til DJ_Dark i går formiddag, men har ikke fått respons enda. Hvis det er flere enn han som er ansvarlige, vil jeg gjerne komme i kontakt med dem :-) Her er forresten et opptak som ble gjort under en spillejobb på en radiostasjon i 2002, for de som vil ha en forsmak: http://www.gamer.no/filer/mixes/thor_stone..._11-08-2002.mp3 Kunne det forresten vært en ide med en IRC-kanal, slik at DJ-ene og lytterne kan kommunisere direkte med hverandre? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Prøv å kontakt Magio. Det er han som står bak domenet. Tror heller ingen har noe i mot å høre på noe techno, da det ikke er mange DJene som spiller det samme du hadde inkludert i mixtapen Endret 7. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Mener det er en IRC-kanal som en eller annen laget til oss, men husker ikke navnet i farta. Skal sende deg en PM straks, har vært litt opptatt pga at jeg har startet på skolen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå