Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke giddet lese igjenom de 132 sidene her :p Men har dere funnet ut hvordan man kan streame fra traktor? så kan jeg dra et lite set før jeg reiser tilbake til militæret neste helg. Fått ordna meg masse deilig electro/tech house i det siste som jeg dør etter å få spillt for noen hehe :p

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvorfor dere ikke bruker mic..

Ikke rart ingen tar seg tid til og høre på hvis dere bare spiller yndlingsmusikken deres.

Jeg brukte mikk i natt og tok imot requests gjorde jeg og. Ellers skal jeg vurdere ditt forslag om å begynne å spille musikk jeg ikke liker. :tease:

Lenke til kommentar

Ikke rart ingen tar seg tid til og høre på hvis dere bare spiller yndlingsmusikken deres.

Jeg brukte mikk i natt og tok imot requests gjorde jeg og. Ellers skal jeg vurdere ditt forslag om å begynne å spille musikk jeg ikke liker. :tease:

Jeg kommer til og sende en sknad til radiosjefen her på huset.

Da blir det 80talls musikk gutter :p Og endel snakking!

Lenke til kommentar
Har ikke giddet lese igjenom de 132 sidene her :p Men har dere funnet ut hvordan man kan streame fra traktor? så kan jeg dra et lite set før jeg reiser tilbake til militæret neste helg. Fått ordna meg masse deilig electro/tech house i det siste som jeg dør etter å få spillt for noen hehe :p

Spør Faris om den, om han ikke er i militæret nå da. Mener han prøvde å få det til med Traktor.

Go ahead :)

Lenke til kommentar

Lykke til, 80 tall er gøy ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...