Aiven Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Spontan midnight session på hwradio 8002. Det står lounge, jazz og chillout på programmet. :trykk her for å høre Endret 2. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Dumme meg, jeg postet feil link. :men denne funker Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Startet en irc kanal jeg, idle #hwradio.net@Efnet. Ønsker om låter blir innfridd etter evne. Endret 3. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Har ikke giddet lese igjenom de 132 sidene her Men har dere funnet ut hvordan man kan streame fra traktor? så kan jeg dra et lite set før jeg reiser tilbake til militæret neste helg. Fått ordna meg masse deilig electro/tech house i det siste som jeg dør etter å få spillt for noen hehe Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg lurer litt på hvorfor dere ikke bruker mic.. Ikke rart ingen tar seg tid til og høre på hvis dere bare spiller yndlingsmusikken deres. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg lurer litt på hvorfor dere ikke bruker mic..Ikke rart ingen tar seg tid til og høre på hvis dere bare spiller yndlingsmusikken deres. Jeg brukte mikk i natt og tok imot requests gjorde jeg og. Ellers skal jeg vurdere ditt forslag om å begynne å spille musikk jeg ikke liker. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg lurer litt på hvorfor dere ikke bruker mic..Ikke rart ingen tar seg tid til og høre på hvis dere bare spiller yndlingsmusikken deres. Jeg brukte mikk i natt og tok imot requests gjorde jeg og. Ellers skal jeg vurdere ditt forslag om å begynne å spille musikk jeg ikke liker. Jeg kommer til og sende en sknad til radiosjefen her på huset. Da blir det 80talls musikk gutter Og endel snakking! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Har ikke giddet lese igjenom de 132 sidene her Men har dere funnet ut hvordan man kan streame fra traktor? så kan jeg dra et lite set før jeg reiser tilbake til militæret neste helg. Fått ordna meg masse deilig electro/tech house i det siste som jeg dør etter å få spillt for noen hehe Spør Faris om den, om han ikke er i militæret nå da. Mener han prøvde å få det til med Traktor. Jeg kommer til og sende en sknad til radiosjefen her på huset.Da blir det 80talls musikk gutter Og endel snakking! Go ahead Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg lurer litt på hvorfor dere ikke bruker mic..Ikke rart ingen tar seg tid til og høre på hvis dere bare spiller yndlingsmusikken deres. Jeg brukte mikk i natt og tok imot requests gjorde jeg og. Ellers skal jeg vurdere ditt forslag om å begynne å spille musikk jeg ikke liker. Jeg kommer til og sende en sknad til radiosjefen her på huset. Da blir det 80talls musikk gutter Og endel snakking! Lykke til, 80 tall er gøy Lenke til kommentar
MindB Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Startet en irc kanal jeg, idle #hwradio.net@Efnet. Ønsker om låter blir innfridd etter evne. Fint initiativ Endret 3. januar 2008 av MindB Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Stor sjanse for at jeg tar min Top 10 Hardstyle 2007 i morgen, fredag Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Stor sjanse for at jeg tar min Top 10 Hardstyle 2007 i morgen, fredag Jeg er bortreist da. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Da er jeg her! Hele kvelden, skal slappe av mens jeg gamer så det passer kongebra... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Vet ikke om det blir noe, for vi har trolig ikke internett hjemme pga oppussing! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg spiller litt House jeg nå. Vet det ikke er mange som hører på nå på denne tiden av døgnet men feel free to click. Edit. Sorry. er så jævli mange som ringer Endret 4. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg spiller på 8002 kl. 22:00, det blir hip-hop, electronisk +din favoritt? Join #hwradio.net@efnet, for å ønske deg en låt. :trykk her for å høre (22:00) Endret 4. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Tuned in Men veldig laggy, må buffre annen hvert sekund Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Tuned in Men veldig laggy, må buffre annen hvert sekund åh fan, glemte å skru av diverse lovlig opplasting. Bra du sa fra. Bedre nå? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis det var mye rare tomrom i mixen, så var det fordi jeg ikke hadde på mikken i virtualdj, jeg hadde det i går, så regnet med at det var lagret. Nå fungerer mikken, gi meg en sjanse til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå