Kaggen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 I morgen kveld spiller jeg 21.00 til 22.00! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da er jeg bortreist Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Da setter jeg igang på 8002! edit- skjer med serverproblemeR? edit2- da er den oppe Endret 11. desember 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Når kan jeg spille idag da? xD Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Når kan jeg spille idag da? xD Ferdig kl ti. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bakkem, hva er disse Mighty Joseph-greiene du spiller? Jeg hører Karniege og Vast Aire og forlanger å få vite mer. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Haha, det er Karniege og Vast Aire sin collab-plate.. Heter Empire States, kom ut i år en gang, ganske kul... (pm om du vil ha link) tracklist for i dag: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vakill - Can You RelateKool G Rap - Ill Street Blues Shabazz the Disciple - Blasphemy Eminem - Who Knew 7L & Esoteric ft. Apathy, Celph Titled & Lord Digga - Way of the Gun Method Man ft. Busta Rhymes - What's Happenin' Inspectah Deck ft. Housegang & Sugabang - It's Not A Game Statik Selektah ft. Styles P, Termanalogy & Q-Tip - Stop, Look, Listen Termanalogy - So Amazing 9th Wonder ft. Royce da 5'9", Naledge & Vandalyzm - The Last Time Sleep ft. Masta Ace - The Heat Outerspace - The Boiling Point Redman ft. D-Don, Double O, Roz, Shooga Bear & Pace One - Bricks Two Cee-Lo ft. Ludacris - Childz Play Company Flow ft. Ill Bill - Feeling Ignorant Busta Rhymes - Takin What's Mine Jahpan - It's Alright Platinum Pied Pipers ft. Invisible - Detroit Winter Substantial - QT (Quality Time) Mighty Joseph ft. Double A.B., Access Immortal & Swave Sevah - Pandora's Box Reef The Lost Cauze - Commander In Chief Gang Starr ft. Fat Joe & M.O.P. - Who Got Gunz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Oi. Den har jeg ikke hørt om engang, jeg er jo fan av begge de to. Hørtes interessant ut. Og jeg fortsetter med hiphop på 8002. lol, jeg presterte å spille instrumentalversjonen av protect ya neck der, gitt. Endret 11. desember 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Trur ikke jeg tørr å spille egentlig nå som nettet er massivt ustabilt.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Så var jeg ferdig. Tracklist var som følger: above and beyond pres tranquility base - buzz (original mix) Adam White Feat Martin Gretch - Ballerina 2007 (2007 Remix) Coast 2 Coast Feat Le Sal And Phoenix - Cut Me (John O Callaghan Rework) trans balear - crosses (b1 mix) ATB - Justify (Club Mix) john ocallaghan feat audrey gallagher - big sky (agnelli and nelson remix) D-Factor - Pure sander van doorn - by any demand (original mix) Randy Katana - Last One (Original Mix) sander van doorn - riff (original mix) Endret 11. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Fantastisk fet sang du spiller nå thendrup! Fortsett med dette EDIT: Tenker nå på den brother ali eller hvem som var artisten, du skiftet sang akkurat Endret 11. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Brother Ali, ja. Han er flink. Jeg holder på til 11, så du kan være lykkelig i 40 minutter til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Til helgen er det endelig ferie, og det er da tid for mixing fra meg igjen! PÅ TIDE! Hardstyle gogo! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da runder jeg av, men fortvil ei, Avien fortsetter. Spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blockhead - A Better Place Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M. Raekwon - Incarcerated Scarfaces RZA - Seul Face A Lui feat. IAM Hell Razah - Project Jazz feat. Talib Kweli & Viktor Vaughn Killarmy - Wake Up feat. Hell Razah & Prodigal Sunn Bronze Nazareth - Black Royalty Immortal Technique - Dominant Species F.T. - Don't Trust Anyone Casual - Follow the Funk Brother Ali - Uncle Sam Goddamn Busta Rhymes - Everybody Rise Freddie Foxxx - Lazy! Jay-Z - A Million and One Questions / Rhyme No More Snoop Dogg - The one and Only Ghostface Killah - Yolanda's House feat. Raekwon & Method Man Bad Spit - Ubesvart Bad Spit - Drita Retard Ken Ring - Ta det lugnt Petter - I natt Redman - Tonight's da Night NTM - Paris sous les Bombes Azad - 1 Mann Armee Tommy Tee - Aerosoul Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Må kanskje med dele at jeg faktisk har smekka sammen en god time me goooood electronica Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Da har jeg tatt over stafettpinnen fra Thendrup - Still Hiphop at 8002 Das war das, spilleliste: Rakim - Guess Who's Back DJ Vadim - Terrorist (F. Motion Man) D&D All-Stars - 1, 2 Pass It (Album Version) Feat. Doug E. Fresh , Fat Joe , Jeru The Damaja , KRS-ONE , Mad Lion , Smif-N-Wessun (Prod. DJ Premier) Gatas Parlament - Rackers Delight (Prod. Teddy Touch) 9th Wonder - merchants of dreams (feat. chaundon skyzoo l.e.g.a.c.y. and torae) Gang Starr - Royalty featuring K-Ci & Jojo.mp3 Pen Jakke - Visuell Hip Hop The Streets - Can't Con An Honest John freeway - paper gangstas Aesop Rock - Daylight Curse - Warum nicht Little Brother - The Listening Atmosphere - The Arrival Large Professor - I jus wanna chill black moon - looking down the barrel (prod. Tommy Tee) Dilated Peoples - Ear Drums Pop RMX Gravediggaz - Fairytalez Crooklyn Dodgers (Buckshot, Special Ed & Masta Ace) - Crooklyn Thomas Rusiak - Hiphopper (Feat. Teddybears Sthlm) Wyclef Jean - Diallo Endret 11. desember 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som skal spille i kveld? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg får vel spille i 9 tiden pga kjedsomhet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå