DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Dalh, slutt å laste ned den pr0nen der! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ser ut som at det fiksa seg nå Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det virker som det, woho Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Se, Chris: Jeg spiller A.S.Y.S.! Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Se, Chris: Jeg spiller A.S.Y.S.! Gode greier Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jaja, det var det folkens. Nå må jeg snart begynne på et historieprosjekt om Jean'D'Arc. Tracklist: 01. Arnej - People Come, People Go 02. Julian Jeweil - Air Conditionne (Umek Remix) 03. Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop 2007 04. Tiësto - Ten Seconds From Sunrise 05. Snow Patrol - Make This Last Forever (Sindre Eide Remix) 06. Seal - Amazing (Thin White Duke Remix) 07. Leventina - Sweet Southern Comfort 08. Glenn Morrison - Contact 09. Deadmau5 & Jelo - The Reward Is Cheese 10. Peter Gelderblom - Waiting 4 (Genix Remix) 11. Tiësto - Lethal Industry (Richard Durand Remix) 12. Divini & Warning - 4LB 13. Gareth Emery - More Than Anything 14. Dogzilla - Frozen 15. Maor Levi - Shapes (Oliver Smith Remix) 16. Primer - Everlast (Fire & Ice Remix) 17. Talla 2XLC vs. Sean Tyas - Heart To Heart 18. Simon Patterson - Bulldozer 19. A.S.Y.S. - Cheers (Kamui Remix) 20. Interstate vs. Sander van Doorn - Remember The Sun Goes Down Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Se, Chris: Jeg spiller A.S.Y.S.! Hahaha! Men det er Kamui remix da, den er jo kjedelig Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Blir litt forskjellig julemusikk fra meg i morgen, muligens på formiddagen, kommer tilbake til nøyaktig tidspunkt.. Og fra ca. kl. 23.00 i morra kveld blir det hardstyle. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Når kommer julemusikken din, Kristian? Jeg varmer opp med electro fra 22:00 til du skal spille ikveld foresten Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 20.15 blir det en times forskjellig julemusikk.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da regner jeg med at Wenche Myhre blir representert? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, blant annet.. Kommer også til å spille amerikansk julemusikk, og kanskje litt Bjelleklang til slutt.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så var jeg i gang på 8002 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 OMG, Julestemning Minner folk på electro fra meg 22:00 på 8000 serveren. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ferdig for i dag.. Disse vart spilt: Wenche Myhre - Julepotpourri Wenche Myhre - Julenissen Kommer I Kveld Wenche Myhre - Alt Jeg Ønsker Til Den Søte Julefest Wenche Myhre - Stjernen I Det Blå Wenche Myhre - La Det Snø, La Det Snø, La Det Snø Dean Martin - Let It Snow! Let It Snow! Let Bing Crosby & Ella Fitzgerald - Rudolph, The Red-Nosed Reindeer Nat King Cole - Jingle Bells Bing Crosby - White Christmas Ray Charles - Snow Is Falling Frank Sinatra - Santa Claus Is Coming To Town Engelbert - A Night To Remember Frank Sinatra - Silent Night Bjelleklang - Bjelleklang Bjelleklang - Nyttårsforsetter Bjelleklang - Julemambo (Mambo No.5) Bjelleklang - God Jul Bjelleklang - Josef John Lennon - Happy Xmas (War is over) Vinskvetten - Jul i rothålå Minner også om at jeg spiller hardstyle etter Dalh har spilt.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da er det bare å tune inn Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det var kveldens lille session. Da gir jeg stafettpinnen videre til Momento og hans hardstyle Tracklist 01. James Zabiela - Phaser Fire02. Sander van Doorn - Grasshopper 03. Pryda - Ironman 04. Deadmau5 & Jelo - The Reward Is Cheese 05. ID - ID 06. Alex Arestegul - Discover (Marcus Schossow Remix) 07. Hammer & Bennet - Language (Santiago Niño Dub Tech Mix) 08. Re-Ward - Ensure 09. Soliquid - Music For The Rich People (Mat Zo Remix) 10. First State ft. Anita Kelsey - Falling Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Og jeg starter om ca. 20 minutt. EDIT: Og jeg var i gang! Endret 7. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvor lenge kommer du til å holde på? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Siste låt nå.. Og ferdig.. DJ Activator - Icon Zatox & Activator - Can't Stop (Original Mix) Pavo - Tekno Music Abject - My Dome T4t4nk4 - Let's Rock (Tat & Zat Remix) Hard Onez - World Domination (Carnifex Remix) DJ Activator - Calling In The Night Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax Anthem 2007) (Modern Science Mix) Headhunterz - D-Tuned Duro - Cocain MF (Al Pacino Remix) DJ Activator - I'm Gonna Diss U Right Now Endret 7. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå