Kaggen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hardstylesession på 8000 nå. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) kjempegreier. Tuned in Hmm, ferdig allerede? EDIT: Faan, forumklokka går en time for fort, trodde du bare hadde spilt i et kvarter Endret 25. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Dessverre ja.. Men okei, tar et kvarter til da. Her er ihvertfall tracklista: dj neo - vampires (blutonium boy mix) a-lusion - re-vera blademasterz aka brennan heart - audio care the kgbs - infinity (technoboy ruff mix) brennan heart aka blademasterz - one blade lars palmas - hope for raveolution (sun-x-boys remix) nagoom - elements atlantic wave - the creation (2007 remix) wildstylez - k.y.h.u. the beholder meets dj zany - midnight the kgbs - fahrenheit (technoboy rmx) the beholder and max enforcer - the underground the beholder and max enforcer - got to be there tuneboy - wackyjackie (technoboy remix) wild motherfuckers - fother mucker (original tatanka and zatox mix) Endret 25. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tracklist for den siste halvtimen : black identity - blckr thn blck (the prophet vs jdx rmx) brennan heart - rush the rmx donkey rollers - atrocity (original mix) hardstyle guru - the counter (paco ezzemoto rmx) headhunterz - speakafreak (original mix) da tweekaz - angeli domini (original mix) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Takk for bra musikk Lenke til kommentar
MindB Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg beklager å måtte si at jeg ikke får spilt i tiden framover (mot jul) pga innleveringer, eksamen osv. Regner med å komme sterkere tilbake etter jul... Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ja huff, får vel sette opp et virkeli mongo Electronica sett... EDIT: ble ikke noe av. Har bestemt meg for å lage heller et av de sykeste electronica settet noen sinne produsert i hele universet. Kan bli veldig vanskeli :S .. men det stopper ikke meg! Dette skal være min Essential Mix rett å slett.. skal være det beste av det beste smekket inn i et drøyt langt set! Dere skal få oppleve noe av det råeste av det råeste av funky, øreskrellende fransk electronica! Dette vil ta Pusten av enhver man, dere vil rett å slett bli sjokkert hvor sinnsykt musikk egentlig kan bli produsert!. Med min Essential mix så vil jeg bli verdenskjent, men hvordan i huleste jeg skal få det til har jeg ingen aning om. Noen som har ideer på hvordan man kan bli verden skjent med bare et set så spytt ut! Endret 25. november 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eksamen = ingen spilling fra meg i dag Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ingen eksamen = spilling fra meg idag Som alltid, fra 22:00 til midnatt Endret 26. november 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ...men må nok utsette spillina til senere da noe dukket opp Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fra i kveld klokka ti; en times trance med meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Stor sjanse for at det blir en session på lørdag, og kanskje fredag med Darkstorm vs Magio! Tune inn! Tidspunkt kommer senere i uka! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Enda ingen som vet hvordan man kan bli verdenskjent her? :O.. dårlig Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ^^haha Da sitter jeg igang med Hip Hop på 8002! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan spille på 8002 en eller annen gang? Har litt dautid av og til jeg kan gjøre noe med Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg gir meg for kvelden, tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Cannibal OX - The F-WordJadakiss ft. Styles P - Shoot Outs Godfather Don - Do I Come Off Godfather Don - Colors of Death Percee P - Puttin Heads To Bed Big Pun - The Dream Shatterer (Original Ver.) Big L ft. Kool G Rap - Fall Back Kool G Rap - Cannon Fire Big L ft. Big Daddy Kane - Platinum Plus Big Daddy Kane - Terra N Y Era Rakim - The R Wu-Tang Clan - Rushing Elephants Snowgoons ft. Pumpkinhead - Snowgoons Sonata Opaque - Difficult To Understand Gorillaz ft. MF Doom - November Has Come Goretex - Celebrity Roast Spooks - Karma Hotel Wu-Tang Clan - Gun will Go Royce da 5'9" - King of Kings Atmosphere - If I Was Santa Claus Deacon The Villain - Against The Wall Wu-Tang Clan - Windmill Juggaknots ft. Slick Rick - Vows Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg var i gang! Og der var jeg ferdig.. kirsty hawkshaw meets tenishia - reasons to forgive (the blizzard remix) morph and van eyden pres lexwood - i love trance (chapter xj remix) m6 - fragments (original mix) mandy reid - tornado lemon and einar k - autumn radicals 4 strings - catch a fall (club mix) gleave - blinded (original mix) marcel woods - dont tar me with the same brush (original mix) gleave - community service (original mix) Endret 27. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tar en session i kveld fra 20:00 til 22:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå