DJ_Dark Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Hvor er liksom hard trance folket når man trenger dem^^ Jeg skulle gjerne hørt på, men jeg kan ikke siden jeg er på skolen. DJ_Dark: På radioen? Ja? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Wæw.. jeg har 2 lyttere! .. hadde 7 sist men pytt pytt.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 DJ_Dark, det hørtes artig ut, men, du kan jo se på linken i signaturen min, last.fm, det er gjerne mye sånn musikk som det er fare for at det blir spilt da. Er ikke helt sikker på hva jeg trenger heller? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ro helt ned kjeksksjokolade. Jeg spilte syko Fransk Electronica av alle mulige ting for en 2-3 uker siden omtrent.. ingen døde av det Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvis man bare har 2-7 lyttere, kan man vell strengt tatt spille hva som helst? Men, kan gjerne gjøre det, bare noen viser meg hvordan det skal gjøres først...hehe Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Der gidda jeg ikke mer.. jeg ble gal! Sinnsyk.. for mye donk donk i mine 2x12toms subber Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) damn...dette var...akkurat som jeg trodde det skulle være...som på et lanparty...dunkdunkdunkdunkdunk*datastemme*dunkdunkdunkdunkd :!: Hvilken idiot har spilt handzup? Endret 22. november 2007 av Dalh Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Spiller hip hop fra klokka 5 i dag. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Spiller house/dance på 8000 kl. 21:00-22:00 i kveld. Blir et knallbra sett, jeg gjør det litt enkelt for meg selv ved å spille mye fra den fantastiske skiva Ministry Of Sound The Annual 2008. Tune in, turn up the volume and enjoy edit: Onyx endrer spilletid til før meg, kl. 20:00, for at vi kan høre på hverandre. Endret 23. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jepp, thats correct! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Da overlater jeg roret til Slijkhuis, regner med at han skal spille nå. Spilleliste: Booty Luv - Shine (Acappella) Freaks - The Creeps (Get On The Dancefloor) (Vandalism Remix) Ida Corr Vs Fedde Le Grand - Let Me Think About It (Acappella) Camille Jones Vs Fedde Le Grand - The Creeps Roman Flugel - Geht's Noch? Delano & Crockett - Walking On The Moon (Acappella) iiO - Rapture (cappella) Freemasons Feat. Amanda Wilson - Love On My Mind Armand Van Helden - I Want Your Soul DADA Feat. Sandy Rivera & Trix - Lollipop (Acappella) Hi_Tack - Let's Dance Claude VonStroke - The Whistler Alex Gaudino Feat. Crystal Waters - Destination Calabria (Acappella) Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit M/A/R/R/S - Pump Up The Volume (USA 12” Mix) Joey Negro - Make A Move On Me (Acappella) Soul Seekerz - Electric Shock 2005 Oakenfold Feat. Pharrell Williams - Sex N' Money (Benny Benassi Mix) Tom Novy & Lima Take It (Closing Time) (Acappella) Armand Van Helden - NYC Beat Hardrox - Feel The Hard Rock (Up To No Good) Chanel - My Life (Acappella) Firefox - Sex Shooter Francesco Diaz Presents Denis The Menace & Jerry Ropero - Time To Turn Around Nomad - (I Wanna Give You) Devotion (Acappella) Carl Kennedy Feat. Roachford - Ride The Storm - Carl Kennedy Original Club Groove Armada Feat. Stush & Red Rat - Get Down - Calvin Harris Remix Booty Luv - Some Kinda Rush - Dub Mix Freemasons Feat. Bailey Tzuke - Uninvited Jack Rokka Vs Betty Boo - Take Off Perfecto Allstarz - The Club Theme Casa Cuba - Perhaps, Perhaps, Perhaps (Safri Duo Vs. Fairlite Mix) DJ Sammy & Yanou Feat. Do - Heaven (Acappella) Tomcraft - Loneliness Det meste fra Ministry of Sound - The Annual 2008 Endret 23. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sist jeg sjekka var da Dj sammy dance, ikke house.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sist jeg sjekka var da Dj sammy dance, ikke house.. Åja Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Noen som vet om sjlikhuis skal spille i dag? Visst han skal spille spiller jeg etter ham, visst ikke spiller jeg etter mat, om ca en halvtime.. (Og det blir spilt hardstyle). Endret 23. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Og så var jeg i gang med hardstyle på ubestemt tid.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Og så var jeg i gang med hardstyle på ubestemt tid.. Tuned in Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Var litt problemer med radioen her i sted.. Men tar i hvertfall en liten trancesession helt til slutt.. EDIT: Da var jeg ferdig for kvelden. Hardstyleøkta: 2 best enemys - les drums (tby remix) a-lusion-be yourself blutonium boys - xtc (blutonium boy vs dj neo hardstyle mix) speedwave - little italy (hardstyle masterz remix) haze - enter (this sound) Dutch Master - Killer Beat the pitcher - underwater wildstylez - clubbin headhunterz - digiwave scope dj - lockdown showtek feat mc dv8 - shout out (original mix) dark oscillators - nero (remove the melody mix) hunter - i shot the blender (technoboy remix) jdx - nize and close pradera - get stupid southstylers - crystal showtek - fts (original mix) scooter - lass uns tanzen (dj zany remix) technoboy - vita zatox - wishmaster zany and tatanka - front 2 back b1-the prophet feat headhunterz - scar ur face Pila Vs. Blutonium Boy - Hardstyle Rockers (Original Mix) zatox - tanz elektric (hard mix) Pila Vs. Blutonium Boy - Supreme (Original Mix) Tranceøkta: m6 - destination 6 (original mix) lock n load - who else could it be (ali wilson tekelec remix) sander van doorn - by any demand (original mix) richard durand - submerge (stupendes mix) orjan nilsen - in fusion the blizzard - kalopsia (original mix) Endret 24. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
MindB Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Sist jeg sjekka var da Dj sammy dance, ikke house.. AvieN spilte Heaven acappellaen over Tomcraft - Loneliness (som er house) Endret 24. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Lønner seg å lese alt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Spiller litt nå forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå