Antonio Montana Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Likte det du spilte idag Dalh! Selv om jeg egentlig ikke har peiling på disse sjangerne Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Likte det du spilte idag Dalh! Selv om jeg egentlig ikke har peiling på disse sjangerne Vet du gjør det, Stefan. Tracklist for kvelden (siste låta dette) 01. First State - Reach Me02. Deadmau5 - Jaded 03. Lange ft. Sarah Howels - Out Of The Sky 04. Dumb Dan - Ele (Allende Remix) 05. Pryda - Muranyi 06. Probspot - Stalker (Fine Taste Remix) 07. Kirsty Hawkshaw meets. Tenishia - Reasons To Forgive (The Blizzard Remix) 08. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down 09. Reeves ft. Alanah - Lonely 10. Breakfast - The Horizon 11. Alex MORPH & Van Eyden pres. Lexwood - I Love Trance 12. Solar Stone - Seven Cities (Tom Colontonio Remix) 13. Jamaster A - A Merry Christmas Mr. Lawrence (Genix Remix) 14. Ferry Tayle & Tonks - Vol De Nuit (Terry Bones Remix) 15. W&W - Mustang 16. First State ft. Anita Kelsey - Falling (Open Parachute Mix) 17. Ronald van Gelderen - Dirty Rocker 18. Orjan Nilsen - Black Mamba Endret 17. november 2007 av Dalh Lenke til kommentar
MindB Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Live mixing av meg fra klokken 21:00 - 23:00 i kveld. Det vil som vanlig bli spilt en hel del funky, uplifting og electro house samt litt trance, regner jeg med Lenke til kommentar
MindB Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ..og da er vi on air! Trykk her for å lytte Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ..og da er vi on air! Trykk her for å lytte *Tuned in* Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Live mixing av meg fra klokken 21:00 - 23:00 i kveld. Det vil som vanlig bli spilt en hel del funky, uplifting og electro house samt litt trance, regner jeg med Pen spilling. Jeg tar over etter deg. Det blir electro, house, trip-hop og lounge. Endret 18. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Live mixing av meg fra klokken 21:00 - 23:00 i kveld. Det vil som vanlig bli spilt en hel del funky, uplifting og electro house samt litt trance, regner jeg med Pen spilling. Jeg tar over etter deg. Det blir electro, trance, trip-hop og lounge. Håper det blir i omvendt rekkefølge ...da er jeg evt. med deg Lenke til kommentar
MindB Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Yes, da er jeg ferdig etter denne låta! Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Hazel Dean - They Say It's Gonna Rain (Magic Remix)02. Coburn - Razorblade (Starchaser Remix) 03. Eric Kupper featuring Belle - Touch 04. Puzique - Don't Go 05. Hugg & Pepp - Ollon 06. Timbaland featuring One Republic - Apologize (Mixin' Marc Remix) 07. Sebastian Ingrosso & John Dahlback - Lick My Deck 08. Heikki L featuring Mija Permanto - Rising Sun 09. Ali Payami - Stay 10. Axwell & Ingrosso - It's True (Dabruck & Klein Remix) 11. Flat Mode - Wonder Why (Original Instrumental Mix) 12. Moguai & Tocadisco - Freaks (Moguai Mix) 13. D-Element - Ayo Technology (Electro House Rework) 14. Samantha James - Rise (Eric Kupper Remix) 15. Paul Van Dyk & Austin Leeds & Starkillers featuring Ashley Tomberlin - New York City 16. Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Reasons To Forgive (The Blizzard Remix) 17. Air Hustlers - Downtime 18. Ronski Speed - Love All The Pain Away (Kyau & Albert Vocal Mix) 19. FB featuring T. Edun - Who's Knockin' (Ferry Corsten Remix) 20. Maor Levi - Shapes (Oliver Smith Remix) 21. DT8 Project - Perfect World (Lange Remix) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Live mixing av meg fra klokken 21:00 - 23:00 i kveld. Det vil som vanlig bli spilt en hel del funky, uplifting og electro house samt litt trance, regner jeg med Pen spilling. Jeg tar over etter deg. Det blir electro, trance, trip-hop og lounge. Håper det blir i omvendt rekkefølge ...da er jeg evt. med deg Kommer til å ta det litt ned etterhvert, men først litt sjangermix. Tune in! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Elsker denne Airwave låta Endret 18. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Live mixing av meg fra klokken 21:00 - 23:00 i kveld. Det vil som vanlig bli spilt en hel del funky, uplifting og electro house samt litt trance, regner jeg med Pen spilling. Jeg tar over etter deg. Det blir electro, trance, trip-hop og lounge. Håper det blir i omvendt rekkefølge ...da er jeg evt. med deg Kommer til å ta det litt ned etterhvert, men først litt sjangermix. Tune in! Ble kanskje litt mye sjangermix Lenke til kommentar
MindB Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Neida, likte det jeg hørte Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Neida, likte det jeg hørte Takk! Jeg var nok litt for dårlig forberedt i dag. Spilte en ferdig eksperimentell sak som jeg lagde i går. Etterpå var det litt random. Satser på å komme sterkt tilbake Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Achtung: Jeg spiller raw hiphop på 8002 fra klokka 20. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 I like my pockets fat, not flat! Konge! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Minner på trance og progressive fra meg om en drøy halvtime Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ...og da var vi i gang med litt electro Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Siste låta i kveld. Har en prøve som må øves litt mer på :!: Tracklist: 01. Heikki L - Rising Sun (Filthy Rich Remix)02. Mr. Pit - Energy Request 03. Richard Durand - Supmerge (Stupendes Mix) 04. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Buzz 05. Sander van Doorn - King Of My Castle 06. Breakfast - The Horizon 07. Dalh pres. Van Hanson - Forever Searching 08. W&W - Mustang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Nr 7 er din egen låt? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er hans egen låt, ja...meget bra også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå