DanielvanSand Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Trance eller hardstyle? Frokost. Tog du an? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Haehahehahhaehe Joda, funka den.. haha Trance til frokost, hardcore til kvelds, så jeg får sove Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Trance eller hardstyle? Trance atm.. Kommer til å ta en session med hardstyle i morgen eller på torsdag. EDIT: Siste låt nå, og tracklisten var: breakfast - dancing in the moonlight (original mix) ben bording - protocols (frase remix) dj shah feat. adriana thorpe - who will find me (main mix) dash berlin - till the sky falls down (dub mix) nitrous oxide - amnesia (original mix) fragma - tocas miracle (richard durand remix) p.h.a.t.t. - dolce vita (audioscape remix) john ocallaghan - low resolution fox (john askew remix) Endret 13. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg må vel nesten komme med noe skummel electronica tel helga. EDIT: Hva er det høyeste lytterantallet man kan ha på serveren? Endret 14. november 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
MindB Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 EDIT: Hva er det høyeste lytterantallet man kan ha på serveren? Mange nok. Er ikke helt sikker på det nøyaktige tallet, men er godt over 100 (tror jeg). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 EDIT: Hva er det høyeste lytterantallet man kan ha på serveren? Hvis du går inn på shoutcasten når serveren ikke er nede, kan du se maks antall lyttere du kan ha! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tar en hardstyle-session i kveld.. Kommer tilbake til nøyaktig tidspunkt, men blir i hvertfall etter klokka ni en gang.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg må vel nesten komme med noe skummel electronica tel helga.EDIT: Hva er det høyeste lytterantallet man kan ha på serveren? Du kommer ikke til å være i nærheten av den grensen uansett så du trenger ikke tenke på det Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg må vel nesten komme med noe skummel electronica tel helga.EDIT: Hva er det høyeste lytterantallet man kan ha på serveren? Du kommer ikke til å være i nærheten av den grensen uansett så du trenger ikke tenke på det Kan prøve å spamme folk så man får så mye lyttere som mulig Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hiphop-kos kl. 20.00 i kveld. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Klokka er over 8. Hvor bliver kosen? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så var jeg i gang med hardstyle på 8000! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så var jeg i gang med hardstyle på 8000! <-- Tuned inn til South Park begynner. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Siste sang for i kveld.. EDIT: Tracklisten var som følger: hunter - i shot the blender (technoboy remix) 2 best enemys - les drums (tby remix) zany and dv8 - nothing else matters (original mix) technoboy - vita scope dj - lockdown showtek feat mc dv8 - shout out (donkey rollers remix) coone - words from the gang (d-block and s-te-fan rmx) max b grant vs djanny - the jaegermeister effect (davide sonar remix) klone - dragons lair (builder remix) carnifex - superstition jdx - in da baze headhunterz - forever az one headhunterz - rock civilization (original mix) the pitcher - underwater philippe rochard and da mouth of madness - invites (lady tom remix) dj activator - icon Endret 14. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir trance på sitt beste fra meg i kveld fra. 22:00 Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 da har du en lytter om jeg er opp å går Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir trance på sitt beste fra meg i kveld fra. 22:00 Herlig, can't wait Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Da begynner jeg med littegran poprock før jeg starter rundt kvart over LINK Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 ...og da var vi i gang med en 2 timers non-stop mix av det nyeste og beste innen prog-, uplifting- og techtrance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå