Exentler Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) merka du spiller en del fra universal religion 3 ta med dsah berlin ( remixer ) ? Endret 12. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Whoops, fikk en overload på CPUen da jeg killa bassen der. Det førte til at den ene låta skippa litt, som resulterte i en trainwreck Exentler: Kan se om jeg finner den Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Se om du finner Arriva - African Soul Anthem også a Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Se om du finner Arriva - African Soul Anthem også a Den vet jeg er gammel. Husker jeg hadde en vinylrip noen år tilbake, men ikke nå Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, den er fra 2000. Digger den låta. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, den er fra 2000. Digger den låta. Blir kun gamle klasikkere neste halvtimen foresten Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kveldens siste. Slutter litt tidligere grunnet fåtall av lyttere og en liten hodepine som jeg blir gal av. Tracklist: 01. Dubfire - Roadkill (EDX's Acapulco At Night Remix) 02. Marcel Woods - New Feeling (Nic Chagall Remix) 03. Julian Jeweil - Air Conditionne 04. Mr. Pit - Transposed 05. First State ft. Elliot Johns - Your Own Way 06. Carl B - Social Suicide 07. Breakfast - The Horizon 08. ID - ID 09. Adam White - Ballerina 2007 10. Motorcycle - As The Rush Comes 11. Solar Stone - Seven Cities (V-One's ''Living Cities Remix'') 12. Gouryella - Gouryella 13. System F - Exhale 14. Delerium - Silence (Tiësto's ISOS Mix) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Spiller som vanlig div. trance i kveld fra 22.00, men har egentlig annet som skulle vært gjort, så lyttertallet den siste halvtimen avgjør om jeg holder på til 23.00. . Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Siden jeg ikke fikk spilt noe i går tar jeg en spontan session på 8002 fra omtrent nå og en stund framover. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Siden jeg ikke fikk spilt noe i går tar jeg en spontan session på 8002 fra omtrent nå og en stund framover. Sweet, tuned in Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Forsvant et lite øyeblikk, system ærror. Tilbake nå. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og da tar jeg over :-) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Og jeg var ferdig. Spilleliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Mr Magic and the Positive Choice Band - 2001 Kazoos 02. Willie Brown and Woodie - Ventriloquist Rap 03. Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message 04. Moar - Ma Definition feat. Kohndo 05. Statik Selektah - Stop, Look, Listen feat. Styles P, Termanology & Q-Tip 06. Statik Selektah - Bam Bam feat. Red Cafe, Termanology & Mims 07. Statik Selektah - Did What We Had To Do feat. KRS-One, Large Professor & L da Headtoucha 08. Dizzee Rascal - Stand Up Tall 09. MF DOOM - Words of Advice 10. Jurassic 5 - Concrete Schoolyard 11. Guru - Living in this World 12. Gang Starr - DJ Premier in Deep Concentration 13. O.C. - Evaridae feat. Pharoahe Monch 14. A Tribe Called Quest - Buggin' Out 15. A Tribe Called Quest - Jazz (We've Got) 16. A Tribe Called Quest - Keep It Rollin' feat. Large Professor 17. A Tribe Called Quest - Midnight 18. Public Enemy - Final Count of the Collison Between Us and the Damned 19. Artifacts - Wrong Side of da Tracks 20. O.G.C. - Calm before da Storm 21. Heltah Skeltah - Therapy feat. Vinia Mojica 22. Lootpack - Wanna Test feat. Medaphoar 23. Quasimoto - Return of the Loop Digga 24. A Tribe Called Quest - Electric Relaxation 25. cLOUDDEAD - Dead Dogs Two 26. Celph Titled - Represent feat. Apathy & Motive 27. RZA - The North Sea feat. Diaz 28. Diaz - Breathe It feat. IGOff & Hazadous 29. N-Light-N - What They Got? 30. Opaque - The Mudstained Troubadour 31. Ghostface Killah - Winter Warz feat. Cappadonna, U-God & Masta Killa 32. Diamond D - Stunts, Blunts & Hip Hop 33. Frankie Hi-NRG MC - Quelli che ben pensano 34. Kool Savas - Alle in einem 35. Samm - Qu'est-ce que tu piges? 36. Suprême NTM - That's my people 37. Suprême NTM - Old School 38. Main Source - Just Hangin' Out 39. Necro - I Need Drugs 40. Planet Asia - Cali Breeze 41. Monsta Island Czars - M.I.N.Y.A. 42. Monsta Island Czars - Gunz 'n' Swordz 43. Monsta Island Czars - Poizon Windz 44. Tommy Tee - Lorti feat. Tjes Boogie, Tech-Rock, Elastinen, Clemens & Mass 45. Ol' Dirty Bastard - Hippa to da Hoppa 46. Ken Ring - Jag vaknar upp 47. Pete Rock - Take the D Train Shame on you!! Spill litt mer sånn og litt mindre nerdcore, Bakkem, vær så snill? Tre år siden ODB døde i dag, forresten. Endret 13. november 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Shame on you!! Spill litt mer sånn og litt mindre nerdcore, Bakkem, vær så snill? Tre år siden ODB døde i dag, forresten. Haha, nerdcore! Sier gutten som spiller 3 Monsta Island Czar sanger!! Og jeg vet det! Husker fortsatt når jeg fant ut at han døde Satt og spilte CS hos en venn(lol)... Det var trist det! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Døh, du kan ikke kalle MIC nerdcore, det blir for dumt. De er jo råere enn fersk sild. Men han R-Mean ga meg litt MC Lars-vibber, var bare det. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Døh, du kan ikke kalle MIC nerdcore, det blir for dumt. De er jo råere enn fersk sild. Men han R-Mean ga meg litt MC Lars-vibber, var bare det. Haha, R-Mean eier jo! Og jada, MIC er kule, men det betyr ikke at de ikke er nerdcore! >< Og da avslutter jeg med NY (kom ut for 15-30 min siden! ) versjon av Life Changes! (og uff, U-God skuffet ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Danger Mouse & Jemini - Omega SupremeShyheim - His.Story A-Team - Every Breath Freestyle Fellowship - Sunshine Men Lightheaded - Lightheaded Anthem Braille - Hiphop Music Royce da 5'9" - Promise Land Charon Don & DJ Huggy - Make it Good R-Mean - Widower iCON The Mic King - Speaks for Itself L.A. Symphony - Champion Birdwatchers Black Market Militia - Mayday! Ol' Dirty Bastard - Brooklyn Zoo Ol' Dirty Bastard ft. Kelis - Got Your Money Wu-Tang Clan - Life Changes The Last Emperor ft. Poetic & Esthero - One Life MF Grimm - My House Percee P ft. Guilty Simpson & Vinnie Paz - Watch Your Step Brotha Lynch Hung - Rest In Piss Snowgoons ft. O.C., Rasco & Reef The Lost Cauze & WordsWorth - No Guts, No Glory Nas - Made You Look Hell Razah - Buried Alive Wu-Tang Clan - Life Changes (Ny versjon! ) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og jada, MIC er kule, men det betyr ikke at de ikke er nerdcore! >< Det er i grunn bare vi nerder som hører på MIC, men det betyr ikke at de er nerdcore. Osv. i det uendelige. Godt spilt i kveld. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og så var jeg i gang på 8000-servern.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Trance eller hardstyle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå