Aiven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Genialt med Bassomix Takker takker sjefen6 EDIT: Ja der var det ferdig... synspunkter for min rare musikk? Var ålreit. Som danno nevnte, så kan du godt spille på 8000, ettersom dette er EDM Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Genialt med Bassomix Takker takker sjefen6 EDIT: Ja der var det ferdig... synspunkter for min rare musikk? Var ålreit. Som danno nevnte, så kan du godt spille på 8000, ettersom dette er EDM Hehe sant nok. Har ingen Aaaannning når nestegang blir egentlig, er ikke bare bare med jobb å slikt Trur dere får litt anelse bakoversveis når jeg setter på mixen min.. herre jesus.. det er litt stor forskjell.. Nå spiller jo jeg litt rar musikk i dag da, er gøy å sette sammen et sett som har en feeling over seg. Men nå er jeg tom for låter, så må improvisere Var et ikke så verst sett og hvis jeg får lov å gi det en karakter (basert på min smak) så ville jeg gitt 6/10 Pluss: Mange gullkort Tidvis god miksing Fin avslutning Minus: Ikke helt gjennomtenkte overganger her og der. For stort spekter av sjangre til at man kan like alt (evt. mislike alt) Ble overasket over plussene jeg fikk der .. men ikke over minusene, noen overganger ble sånn wtf faktor på, mens andre fungerte någenlunde normalt. Ja det er et stort spekter der ja. Men alle er av samme sjanger .. bare forskjelli stil kan man si? .. men men man lærer av feilene man gjør.. er det ikke sånn det sies? TRACKLIST: Justice - D.A.N.C.E (Justice Remix) Uffie - Pop The Glock (Sebastian Remix) Kavinsky - Testarossa Autodrive (Sebastian Remix) Teenage Bad Girl - Cocotte (Boys Noize Rework) Soulwax - My Excuse (Justice Remix) Editors - Camera (Sebastian Remix) Boys Noize - Up and Down (Teenage Bad girl Remix) Daft Punk - Edit cutout from Louis Vuitton’s Paris spring/summer 2008 show Endret 8. november 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trur dere får litt anelse bakoversveis når jeg setter på mixen min.. herre jesus.. det er litt stor forskjell.. Nå spiller jo jeg litt rar musikk i dag da, er gøy å sette sammen et sett som har en feeling over seg. Men nå er jeg tom for låter, så må improvisere Var et ikke så verst sett og hvis jeg får lov å gi det en karakter (basert på min smak) så ville jeg gitt 6/10 Pluss: Mange gullkort Tidvis god miksing Fin avslutning Minus: Ikke helt gjennomtenkte overganger her og der. For stort spekter av sjangre til at man kan like alt (evt. mislike alt) Ble overasket over plussene jeg fikk der Det er ikke meningen å gjøre deg flau nå, men det var faktisk AvieN sin miks jeg snakka om. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm ser ut til at å lage wok + sjekke nette på kvelden e vel en dårlig ting :O Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjører på med litt kose-electronica på slutten av kvelden jeg. Go fetch! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Daft Punk ja!.. fin middags musikk Endret 8. november 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Starter å spille kl 20.00 jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Da har jeg startet på 8000! EDIT: Beklager den lille dumpen der.. Endret 9. november 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vet ikke om det er min linje eller om problemet ligger hos deg, men det er i hvert fall forferdelig mye buffring her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Vet ikke om det er min linje eller om problemet ligger hos deg, men det er i hvert fall forferdelig mye buffring her. Faen! Igjen!? Helvete.. EDIT: Jeg vet rett og slett ikke hva som er feil på linja her. Ingen andre dataer på og linja skal være mer enn bra nok! Endret 9. november 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Minner om live mixing om en time Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. DK Productions - Digital Disco02. Satoshi Fumi & Osamu M - Everything 03. S&M - So Glad (Leonid Rudenko Remix) 04. Suges - Always Be Your Lady (John Dahlback Dub) 05. Soul Central featuring Abigail Bailey - Time After Time (Yoruba Soul Mix) 06. Mora & Naccarati - Sunset (Carlo Dallaeaeanese And Fabio Castro Waves Mix) 07. Narcotic Thrust - Waiting For You (Steve Mac Classic Mix) 08. Ny-Lon featuring Kate Smith - When You Love Someone (Lifelike Remix) 09. David Morales - How Would U Feel (Stereo Anthem Mix) 10. Danny Marquez & Ferry B - Afrocatalans (Hardsoul Emocion Tropical Treatment) 11. Ricky Rivaro featuring Tiger Lilly - With You 12. Eric Prydz & Steve Angello - Woz Not Woz (Club Mix) 13. D-Element - Ayo Technology (Electro House Rework) 14. Fragma - Toca Me (Inpetto 2008 Remix) 15. Sunlounger - Shine On Me (Club Mix) 16. Keenan & Anderson featuring Tiff Lacey - Runaway (Original Vocal Mix) 17. Jan Johnston meets J. Joy - Rush (Tenishia Remix) 18. Filo & Peri featuring Eric Lumiere - Anthem (Nic Chagall Mix) 19. First State - Rhapsody Endret 11. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Livemixing ja.. må vel kjøpe platespillere eller mixeconsol fra behringer førr å få det til Lenke til kommentar
MindB Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Må nødvendigvis ikke gjøre det, går fint an å mixe ved å bruke forskjellige softwareprogrammer (Ableton Live, Traktor, Mixmeister, Virtual DJ osv...) Endret 12. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Går ant å mixe ja.. men ikke live på radio.. da begynner prestasjonsangsten å komme :O Lenke til kommentar
MindB Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg og mange av de andre DJ'ene som spiller på radioen (f.eks. Kaggen, Dalh og Faris), pleier vanligvis å mixe live Endret 12. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja men jeg er noob.. har dere glemt det? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg får dessverre ikke tid til å spille i kveld, men jeg kan ta det igjen på onsdag. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg vil spille fra 21:00 til 23:00 idag. Starter altså timen før jeg vanligvis starter Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 setter jeg stor pris på så jeg får hørt deg litt siden jeg må legge meg kl. 10 siden jeg står opp 5 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Da var jeg i gang på 8000 serveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå