:---{D Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvorfor er det ikke noe rock eller pop egentlig? Ingen som har meldt seg eller trass ledelse? Tenkte ikke på sånn som skulle mixes, men bare en kanal som sender trivelig musikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Vi er åpne, men det er så vidt jeg huske ikke noen som har meldt seg. Jeg er åpen for det meste, men har bare forbeholdt elektronika på 8000-serveren. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Spiller i kveld kl. 20:00. Blir et sett med electronic med fokus på litt skitten lyd, tune in! Kan jeg spille klokka 21:00 hvis jeg får til? Kan skremme folk både på godt å vondt. Ikke mange som hører på god fransk electronica her.. kanskje jeg får fiksa opp ett set ikveld så kan jo noen høre. Tenker du i retningen house ala. Thomas Bangalter? Hohoho.. det får du kanskje høre ikveld Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Spiller i kveld kl. 20:00. Blir et sett med electronic med fokus på litt skitten lyd, tune in! Kan jeg spille klokka 21:00 hvis jeg får til? Klart det. Tror det er noe krøll med servern Edit2: Vår kjære magio har fiksa den, så nå er den oppe og hopper Tjuvstart nå med chillout, ekte sett begynner 20:00. Endret 8. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg får service unavalible :O Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg får service unavalible :O Skal funke nå! Jeg er i rute Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg får service unavalible :O Skal funke nå! Jeg er i rute Den vil jo ikke :O Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Der.. var den andre kanalen ja :O EDIT: Wops.. dobbelpost.. bummer.. EDIT: Jeg må beklage å si at jeg i denne omgangen ikke blir å mixe live da.. jeg mest sannsynli blir å ødelegge alt da jeg ikke er helt fulle 5 på dette.. så jeg skammer meg å sir dessverre.. at jeg blir å spille en ferdi produsert mix jeg produserte for 1 time siden.. (Skam) Endret 8. november 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) AVIEN! MIN HELT! Herlig å høre Familjen. Fin blanding du har hittil. Edit: Også den da! Takk for at du gjør kvelden litt bedre for meg. Allright. Den ble fort borte. Endret 8. november 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 AVIEN! MIN HELT! Herlig å høre Familjen. Fin blanding du har hittil. Edit: Også den da! Takk for at du gjør kvelden litt bedre for meg. Allright. Den ble fort borte. hehe litt artig å høre denne typen musikk Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 AVIEN! MIN HELT! Herlig å høre Familjen. Fin blanding du har hittil. Edit: Også den da! Takk for at du gjør kvelden litt bedre for meg. Allright. Den ble fort borte. Hehe, BARE hyggelig. Kos å bli verdsatt. Om det er Airwave du mener, så er den digg, men følte at den ikke passet inn i helheten Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trur dere får litt anelse bakoversveis når jeg setter på mixen min.. herre jesus.. det er litt stor forskjell.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Trur dere får litt anelse bakoversveis når jeg setter på mixen min.. herre jesus.. det er litt stor forskjell.. Nå spiller jo jeg litt rar musikk i dag da, er gøy å sette sammen et sett som har en feeling over seg. Men nå er jeg tom for låter, så må improvisere Kanalen er din! Tracklist: Audun Eriksen - Air cleaner, denne brukte jeg mye utover i miksen (gratis didgeridoo mp3 download) Prodigy - Climbatize (The Fat Of The Land) Underworld - Rez (Second Toughest In The Infants) Leftfield - Space Shanty (Leftism) Chemical Brothers - Believe (Push The Button) Familjen - Det Snurrar i Min Skalle (Det Snurrar i Min Skalle) Airwave - When Things Go Wrong (Believe) Goldfrapp - Ride A White Horse The Stooges - I Wanna Be Your Dog (Lock, Stock & Two Smoking Barrels) Lamb - Scratch Bass (What Sound) Massive Attack - Simple Rules (Danny The Dog) Adam Freeland - We Want Your Soul Brooklyn Bounce - Bass Test Björk & Tricky - Black coffee Air - Brakes On (Premiers Symptomes) Fatboy Slim - Michael Viner's Incredible Bon (On The Floor At The Boutique) Record Scratch (Uviss opprinnelse ^^) Dead Elvis - Opium Shuffle (Death In Vegas) The Avalanches - Frontier Psychiatrist (Since I Left You) Xploding Plastix - Doubletalk Gets Through To You (Amateur Girlfriends Go Proskirt Agents) Hvorfor er det ikke noe rock eller pop egentlig? Ingen som har meldt seg eller trass ledelse? Tenkte ikke på sånn som skulle mixes, men bare en kanal som sender trivelig musikk. Spilles mye trivelig på 8002. Ellers så er det vel slik at om alle bare vil høre, men ikke mikse, så skjer det ingenting. Alle er velkommen til å mikse hos oss, så er hvertfall ikke dét det står på. Endret 8. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg dør ut etter 30 minutt omtrent.. så hva jeg skal gjøre etter dette.. omg liksom :O Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trur dere får litt anelse bakoversveis når jeg setter på mixen min.. herre jesus.. det er litt stor forskjell.. Nå spiller jo jeg litt rar musikk i dag da, er gøy å sette sammen et sett som har en feeling over seg. Men nå er jeg tom for låter, så må improvisere Var et ikke så verst sett og hvis jeg får lov å gi det en karakter (basert på min smak) så ville jeg gitt 6/10 Pluss: Mange gullkort Tidvis god miksing Fin avslutning Minus: Ikke helt gjennomtenkte overganger her og der. For stort spekter av sjangre til at man kan like alt (evt. mislike alt) Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har ingen aning om min lyn løsning fungerer akkurat nå engang Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har ingen aning om min lyn løsning fungerer akkurat nå engang Hu heite, dette var no speisa greier! Dette hadde jo faktisk vært kult å hatt fredager eller lørdager på 8000. Likte det faktisk litt. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Takk! Dette er ikke live da... tørr ikke noe sånt enda Lenke til kommentar
sjefen6 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Genialt med Bassomix Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Genialt med Bassomix Takker takker sjefen6 EDIT: Ja der var det ferdig... synspunkter for min rare musikk? Endret 8. november 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå