Bakkem Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Og jeg tar å spiller med en gang! og da avslutter jeg! Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Canibus - Rip Rock Killah Priest - How Many M.O.P. - Stand Clear Celph Titled ft. Fabolous, Hot Karl & Redman - Blao! Redman - Smash Sumthin' Jedi Mind Tricks ft. Block McCloud & Sean Price - Outlive The War Aceyalone ft. Ahmad & Pep Love - Give It Here Statik Selektah ft. Styles P, Termanology & Q-Tip - Stop, Look, Listen Madcon - Wolves Royce da 5'9" - Who Got Bodied? Goretex - The Art Of Dying RJD2 ft. Copywrite - June remix Stereo Type - Come And Go Handsome Boy Modeling School ft. Del Tha Funkee Homosapien, Barrington Levy & Alex Kapranos - The World's Gone Mad Plat - I Wish Free Speech - Everything Is Different Now Braille - Humility Little Brother - The Getup Masta Ace - Soda & Soap Wu-Tang Clan - Thug World Wu-Tang Clan - Weak Spot Wu-Tang Clan - Life Changes Atmosphere - Sunshine Braille - He and She Braille - Alternate Ending Nas - Dance Endret 6. november 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) 10 minutter igjen nå EDIT: i gang. EDIT 2: Ferdig.. Tracklisten var: 1. 4 strings - catch a fall (break beat mix) 2. first state feat anita kelsey - falling (first states stranded on ibiza mix) 3. armin van buuren - the sound of goodbye (nic chagall drumbeat re-edit) 4. arctic quest - strings and guitars (original mix) 5. richard durand - submerge (stupendes mix) 6. randy katana - spirit of the drums sampler 1 7. dark by design - stigmata 8. ferry corsten - junk (flashover remix) 9. bart claessen - first light (original mix) Som dere ser og hørte hev jeg med en hardtrance låt også (Dark by Design - Stigmata), håper jeg ikke ødela stemingen.. Endret 6. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hadde det vært skummelt om jeg tilbyr å spille heftig fransk electronica? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Spiller nå litt avslapningsmusikk på 8002. Jazz, Soul, Funk, Pop. Målgruppe i alder: 25-60 (og de med god sans for litt eldre typer musikk enn Mika) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hadde det vært skummelt om jeg tilbyr å spille heftig fransk electronica? Nei! Trenger du serverpassord? Kjekt om dere sier ifra litt på forhånd før dere skal spille folkens! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Spiller litt deilige saker på 8000 nå! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg kan ikke spille akkurat no idag! :O Men er det noen liste på når folk spiller, er det en fin guide til hvordan man kobler seg til serveren osv osv?. PS: mange lyttere der? x).. Å ja PS: Jeg er n00b i DJing vil jeg si, er litt stor fersking i det området Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg kan ikke spille akkurat no idag! :OMen er det noen liste på når folk spiller, er det en fin guide til hvordan man kobler seg til serveren osv osv?. PS: mange lyttere der? x).. Å ja PS: Jeg er n00b i DJing vil jeg si, er litt stor fersking i det området Er ikke så mange lyttere, pga at det er avhengig av at folk vet at det spilles. Jeg tror ikke serverpassord er "public", men kan sende deg på pm om du vil. Herlig snurring Faris! Endret 7. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Prøver meg litt igjen jeg da. Bare å skrike ut hvis det er noen programmer jeg har oversett. Blir først en 20 min med electronica av ymse sorter og deretter litt jazz/soul/funk/pop igjen. 8002 btw. EDIT: Bytta ut soft jazz med D&B EDIT2: Måtte bare avslutte med en klassiker i en helt annen sjanger. Endret 7. november 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (...) og de med god sans for litt eldre typer musikk enn Mika. Hva er galt med Mika? Neida, høres bra ut dette, Daniel! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hehe oki. Jeg advarer dere.. min type musikk er ekstrem! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hehe oki. Jeg advarer dere.. min type musikk er ekstrem! Det vil si? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan skremme folk både på godt å vondt. Ikke mange som hører på god fransk electronica her.. kanskje jeg får fiksa opp ett set ikveld så kan jo noen høre. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis det er interesse for det kunne jeg spilt litt fra albumet til den svenske, up and coming artisten Familjen. Fet partymusikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Kan skremme folk både på godt å vondt. Ikke mange som hører på god fransk electronica her.. kanskje jeg får fiksa opp ett set ikveld så kan jo noen høre. Det vet du ikke før du har prøvd Endret 8. november 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan skremme folk både på godt å vondt. Ikke mange som hører på god fransk electronica her.. kanskje jeg får fiksa opp ett set ikveld så kan jo noen høre. Tenker du i retningen house ala. Thomas Bangalter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Mulig jeg tar en liten session i morgen før Slijkhuis. Blir banging Hardstyle. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Spiller i kveld kl. 20:00. Blir et sett med electronic med fokus på litt skitten lyd, tune in! Endret 8. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg prøver å få oss en fin plass med linker til radioene våre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=859532&hl= Help out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå