DanielvanSand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fin start...elsker denne! Vansklig å ikke gjøre det Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Thendrup lever nå og hører på Avien.Godt å høre. Da tar jeg en tidlig kveld, tross både en liten lur etter skolen og middagslur. Etter Mitt Babylon. Edit: Slutt å spille å mye fett så jeg får lagt meg! Endret 29. oktober 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Thendrup lever nå og hører på Avien.Godt å høre. Da tar jeg en tidlig kveld, tross både en liten lur etter skolen og middagslur. Etter Mitt Babylon. Edit: Slutt å spille å mye fett så jeg får lagt meg! playlist: Dj Sleepy Feat. Thomas Rusiak - In This Cold World Cd-S - In This Cold World Ison Feat. Fille - Forstå Respect, Ken Ring, Kalifa, Ison, Fille, Kadou, Joel, Sabo Og Fotios - Chi-Wo 4-E Världen - Mer En Musiken Gatas Parlament - Bombefly Inna Di Lights - Mitt Babylon The Warlocks - Stay Warm Petter - Drömmen Looptroop (Thomax prod.) - Looptroop Radio N-Light-N - Battlehymn Pen Jakke - Pakken Ken Ring - Situation Sthlm LaveGiraffer - Startstrek The Latin Kings - De E Knas Endret 29. oktober 2007 av AvieN Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Da var jeg ved veis ende. Tracklist: 01. Summer Sessions ft. Tiff Lacey - By My Side 02. Stoneface & Terminal - Super Nature 03. Se Ra Phic - Sunset Rose (Daniel Kaufman Remix) 04. Everwake - Twilight Rising (Qursion Remix) 05. Robert Gitelman - Memories From The Future 06. Arctic Quest - Strings & Guitars 07. Randy Boyer & Eric Tadla - Stem Cell (Nisoma Remix) 08. Super 8 & DJ Tab - Suru 09. First State - Evergreen 10. Miika Leinonen - Illusion 11. Mandala Bros. - Sleepwalking (Duderstadt Uplifting Remix) 12. Cold Blue & Del Mar - 11 Days (Sebastian Brandt Remix) 13. Vincent de Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix) 14. Tony de Vit - The Dawn (Bryan Kearney Remix) 15. Thomas Bronzwaer - Resound 16. Pascal Feliz & Nenes - Platinum 17. Shog - Another World (Shog's 2 Faces Mix) 18. A.S.Y.S. - Cheers (Kamui Remix) Avslutter med min favoritt tech-låt atm. Endret 29. oktober 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Knall spilling as usual! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Lal! Du spilte Kamui Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Minner om trancesession av meg i kveld! Som vanlig, fra ti til elleve. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tune in på HW radioen (8002) @ 17.00 Skal spille hele American Gangster skiva Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Er det muligheter for at jeg kan spille en eller annen dag? Spiller Triphop/Downtempo Electronica og noe House. Hvis jeg kan bli med å spille trenger jeg PW til serveren og angitt spilletid. PM eller IRC. -danno_O Edit: Da var jeg online. Enjoy Hør, hør i nord og i sør. Heheh, litt prestasjonsangst. Men nå må jeg nesten løpe. Skal nok komme tilbake litt senere en gang Avslutter med litt god D&B siden det bare er en som hører på Endret 30. oktober 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da spiller jeg litt på 8002! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Da spiller jeg litt på 8002! Og jeg tar over 8000 igjen Bli en liten halvtime med ymse elektronisk musikk som jeg anbefaler. Edit: Så ikke at klokka hadde blitt 21, så da takker jeg for meg og slipper andre til. Endret 30. oktober 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Og da er klokken halv og det er tid for milkshake og Grey's Anatomy! Spiller ut låten, og er går 'av luften'! (haha, av luften hørtes proft ut!) Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blue Sky Black Death - Elevate ft. Crooked I, Ras Kass & Odious - Elevate Hell Razah ft. Killah Priest - Smoking Gunnz Busta Rhymes - Tear Da Roof Off Single Minded Pros ft. Louis Logic - Over The Cuckoo's Nest Cypress Hill - Insane In The Brain Black Milk ft. One Be Lo - Take It There Canibus - 702-386-5397 Big Pun ft. Tony Sunshine - Mamma CunninLynguists ft. Tonedeff - Love Ain't Mr. SOS - Time (What Is It) Aesop Rock - Daylight Soul Position - Right Place, Wrong Time The Chicharones - Can't Find The Time Pigeon John ft. RJD2 & J-Live - The Last Sunshine dead prez - Mind Sex Aceyalone - Solomon Jones Saigon - Desperado Juggaknots - The Circle (Pt. 1) Snoop Dogg - Gin & Juice Dr. Dre ft. Snoop Dogg, Hittman & Six-Two - Bitch Niggaz Devin The Dude - Right Now Dudley Perkins - Get On Up Afroman - Crazy Rap Single Minded Pros ft. C-Rayz Walz, Breez Evahflowin & J.U.I.C.E. - Who's Fuckin' With This Styles P ft. M.O.P. - Y'all Don't Wanna Fuck Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Så var jeg i gang med trance! Tune in! Tracklisten var: 1. Bart Claessen - First Light (Original Dub mix) 2. Sander van Doorn - Riff 3. Viceroy - End Game (Joint Operation Centre mix) 4. Yoji and Romeo - Six Hours (Fred Baker RMX) 5. Richard Durand - Any Time 6. Joop - On Top Of Things 7. Freek Geuze pres Splitscreen - Boomblasta (Leon Bolier vs Joop RMX) 8. Ferry Corsten - Beautiful 9. Armin Van Buuren feat. Raccon - Love You More (Vocal mix) Endret 30. oktober 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg spiller hiphop i kveld klokka 20.00 på 8002. Varmer opp med litt jazz. Endret 1. november 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Session på en fredagskveld kl. 22.30! Med andre ord om noen få strakser! Edit: 8002. Endret 2. november 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fint. Hva vi trenger. Og masse flott som spilles. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Yeah! Hjemme på langperm Spiller på 8000 straks! Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Yeah! Hjemme på langperm Spiller på 8000 straks! Venter fremdeles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå