Bakkem Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Og jeg spiller om 6 minutt, Hip Hop op 800222222222222222222 =) da er jeg i gang Endret 23. oktober 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Elzhi-låta var feit, hvor kommer den fra? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Elzhi-låta var feit, hvor kommer den fra? Out Of Focus EP'en og da er jeg ferdig Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hell Razah ft. Talib Kweli & MF Doom - Project JazzSpooks - They Don't Know Spooks - Things I've Seen Big Pun ft. Fat Joe - Twinz (Deep Cover '98) Nas - Got Ur Self A... iCON The Mic King - Time Is Now Copywrite - Fucksoundcheck Elzhi - Boomerang Slang Masta Ace ft. Ed O.G. - Wutuwanko QN5 Allstars - Fear Cage - Suicidal Failure Aesop Rock - Daylight Chords ft. Tonedeff - Days Chasing Days Apathy ft. Blue Raspberry - The Winter Cool Calm Pete ft. Thirstin Howl III & Lathia Black - Fuck You San Quinn - Run The Block Mr. Lif ft. Cannibal OX - Brothaz (Remix) Devin the Dude - Briar Patch Talib Kweli - Hostile Gospel Blackstar - RE: DEFinition Tonedeff - Masochist Shabazz the Disciple - Hip Pop Endret 23. oktober 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 10 minutter igjen! Starter med trance den første halvtimen, så blir det hardstyle den siste! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Da har du hvertfall en lytter den første halvtimen Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Herlig!! Spill trance hele kvelden da!! Er så digg å høre på! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Herlig!! Spill trance hele kvelden da!! Er så digg å høre på! Visst ingen har noe i mot det er det helt greit! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Kjør på! Den er grei;) EDIT: Så var jeg ferdig for kvelden! Tracklist 1. Above and Beyond - Tri-state (Robert Nickson Intro mix) 2. Ørjan Nilsen - In Fusion 3. Luminary - Amsterdam 4. Oliver Smith - Nimbus 5. Trans Balear - Crosses (a1 mix) 6. Leon Bolier vs Astrid - Crazy People (Alternative mix) 7. Headhunterz vs Abject - End Of My Existence (Men folk ville høre mer trance ) 8. Andain - Beautiful Things (Gabriel and Dresden Radio Extended mix) 9. Probspot - Stalker (Fine Taste RMX) 10. Genix - Phused (Marcus Schossow RMX) 11. Tronso and Stian Klo - Helgoland (Mat Zo RMX) 12. Tiesto - Elements Of Life Endret 23. oktober 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ja da var ny nettverkskabel i boks, så nå kjører jeg en liten test-session for å se om alt funker som det skal. Endret 24. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja da var ny nettverkskabel i boks, så nå kjører jeg en liten test-session for å se om alt funker som det skal. Funker phett det! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som kommer til å spille i kveld? Trenger noen gode toner ut av stereon her Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som kommer til å spille i kveld? Trenger noen gode toner ut av stereon her Jeg kan ta en litenn session nå jeg.. Hardstyle eller trance? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Kjør det du føler for... Hwradio er som regel alltid bra Edit: Kjør faktisk, høres ut som jeg har drukket noe.... Og der var den i gang, takker meget for at du gjør sånn at jeg har muligheten til å høre noe god musikk i kveld... Endret 25. oktober 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Kjør det du føler for... Hwradio er som regel alltid bra Edit: Kjør faktisk, høres ut som jeg har drukket noe.... Da var jeg i gang:) EDIT: Sorry visst det var lagg, måtte sende noe til en fyr.. Endret 25. oktober 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ikke vært noen problemer her Edit: ser det kom et par lyttere til. Endret 25. oktober 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må dessverre gi meg.. Siste låt spilles nå, men er sikkert noen andre som kan ta over, eller? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den er god, takk for en liten session ihvertfall Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den er god, takk for en liten session ihvertfall Hehe, np, tracklisten var btw: 1. Pavo and Blutonium Boy - This Is My Floor (Blutonium Hardstyle mix) 2. Pradera - Get Stupid 3. Nagoom - In My Mind 4. Dark Oscillators - Nero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå