Thend Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Da runder jeg straks av for kvællen. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Nå klikket VDJ helt her, men straks den er restartet (1 min) spilles det hip hop på 8002! edit- Da er jeg igang! edit2- Da er jeg ferdig! (Så ikke deg før nå thendrup... Håper ikke jeg begynte før du fikk avsluttet! ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Busta Rhymes ft. Rampage The Last Boyscout - Woo Hah!! Got You All In Check Crooked I - Bucktown DJ Muggs vs. Sick Jacken - God's Banker Little Brother ft. Carlitta Durand - Sirens Xzibit - Paprazzi Killah Priest - How Many Army of the Pharaohs - Tear It Down Styles of Beyond - 2000 Fold Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man El-P - Smithereens (Stop Cryin') Aesop Rock - Gun For The Whole Family Cage - Agent Orange CunninLynguists - Hellfire Brotha Lynch Hung - The Corpse Came To Dinner Afu-Ra - Rumble Method Man & Redman - Fire Ina Hole U-God - Dat's Gangsta RZA ft. Beretta 9 & Madame Cez - Bong Bong RZA ft. Method Man, Masta Killa & Streetlife - Glocko Pop Witchdoctor - King Of The Beast Thomax - They Call It Love (Atmosphere) Chapter 13 - Brain Over Muscle The Last Emperor - The Drifter Immortal Technique - Leaving The Past Endret 16. oktober 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spilte som sagt fra 22 til 23, men fikk ikke varslet her på forumet.. Diskusjon datt ned 5 minutt før.. En lytter i et kvarter, ellers bare meg selv som tok opp.. Men slenger ihvertfall ut tracklisten.. Trance 1. Trans Balear - Crosses (B1 mix) 2. Cj Stone - Be Loved (Sunrise mix) 3. Genix - Phused (Marcus Schossow RMX) 4. Signalrunners - Don't Look Back 5. FKN feat. Jahala - Why 6. Leon Bolier vs Astrid - Crazy People (Alternative mix) Hardstyle 7. Nagoom - Hard Nature Intro 8. Duro - Cocain MF (Al Pacino RMX) 9. The Machine - Butterfly 10. Tat and Zat - Gold 11. Carnifex - Freaxxling 12. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy RMX) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) I kveld blir det en Premier-session med kun beats fra Premier him self. Starter kl. 7 slik at alle fotballidioter (positivt) kan få med seg landskampen i kveld. I repeat: Premier-session 7 p.m. Endret 17. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hørtes veldig ut som noe man må høre på. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvor lenge skal du spille Onyx? Ikke det at jeg ikke er fornøyd, men nå må jeg straks se landskamp Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 20.15! Stikker på kamp jeg også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ettersom dama skal på jobb, og jeg har heller lite å gjøre blir det nok litt musikk fra min del i dag. Regner med at jeg starter rundt kl 14. Tune inn da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Da setter jeg i gang på 8000! EDIT: Hurra for en linje som blir totalt oppbrukt av broren til kjæresten min som er hjemme på perm. Får vel bare mixe for meg selv da.. Endret 20. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MindB Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Som vanlig, live mixing, i kveld fra 21 til 23 - mange godbiter i vente Lenke til kommentar
MindB Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Tune in peeps! Trykk her for å høre! Tracklist Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Sia - Breathe Me (Mylo Remix)02. Sweet Shop - Make Me Fly 03. Bon Garcon - Freek U (Full Intention Club Mix) 04. The Martin Brothers - Stoopit 05. Fish Go Deep & Tracey K - The Cure And The Cause (Balearic Soul Remix)¨ 06. Joslyn - Funk 2 Night (Kaskade Extended Remix) 07. ID 08. Alfred Azzetto - Colors (Walterino Main Mix) 09. Kaskade - Sorry (Dirty South Remix) 10. Timbaland featuring Keri Hilson - The Way I Are (Black Jack Remix) 11. Marcus Schossow & Thomas Sagstad - Moog Me 12. Snow Patrol - Shut Your Eyes (First State Bootleg) 13. Leon Bolier - Further Instructions (Other Mix) 14. Cellec - Love Of My Life (Tenthu Summer Mix) 15. Andrew Bennett - Heaven Sent 16. Above & Beyond featuring Ashley Tomberlin - Can't Sleep 17. Cosmic Gate featuring Jan Johnston - I Feel Wonderful (Cosmic Gate's AM To PM Mix) 18. Paul van Dyk - Connected (Motomix 05) 19. ID 20. Under Sun - Capoeira (Peak Remix) 21. Gouryella - Ligaya 22. Perpetuous Dreamer featuring Elles de Graaf - Dust. Wav (Armin van Buuren Rising Star Remix) 23. Goldenscan - Of Our Times (Super8 Remix) Endret 21. oktober 2007 av MindB Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da minner jeg på at jeg spiller hiphop fra klokka 20 til 22 i kveld. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ...og jeg minner om prog og trance fra kl. 22:00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du spiller fet musikk, Thendrup. Spesielt Brother Ali, men det lagger litt i meste laget for øyeblikket. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er nettkabelen hans som er røten. Han lovte å kjøpe en ny, men de Moholt-studentene bor så dyrt, så det er vanskelig å få råd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjenner meg igjen i å være fattig, så jeg skal ikke klage Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg spinker og sparer, la til side 8 øre i dag. Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bra det ikke var serveren, ble litt beskymret et øyeblikk Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Vel, vi kan ikke se fullstendig bort i fra den muligheten heller. Næ, jeg skal få handla inn ny kabel på onsdag, tenker jeg, i hvert fall til hælja eller før jul en gang. Endret 22. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vel, vi kan ikke se fullstendig bort i fra den muligheten heller. Næ, jeg skal få handla inn ny kabel på onsdag, tenker jeg, i hvert fall til hælja eller før jul en gang. Jeg holder hele tiden oversikt over loaden på serveren så .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå