Gå til innhold

Hjelp til å finne en mus som passer til meg.

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha en liten mus (jeg syns bla at G5 er for stor), er det noen som har et eller flere forslag? Av erfaring så liker jeg ikke mus fra Logitech. Jeg spiller for det meste skytespill.

Jeg kan gjerne ta imot forslag til en musematte også.

Takk for alle forslag :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor stor er Intellimouse 3.0 sammenlignet med Razer Diamondback Plasma og

Razer Krait? Er Steelpad 5L slitesterk?

9133091[/snapback]

Beklager.. glemte du ville ha en liten mus.. 3.0 er stor ja.. Men Steelpad 5L har jeg hatt LENGE nå.. og det er INGENTING galt med den.. litt dyr.. men du får stor matte og den er god Beste jeg kan anbefale!

Lenke til kommentar

Vet du om Steelpad 5L vil passe godt sammen med Razer Diamondback eller

Razer Krait?

EDIT: Er det noen som har noen bilder slik at jeg kan se hvordan hånden ligger på Krait og Diamondback ovenifra?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Vet du om Steelpad 5L vil passe godt sammen med Razer Diamondback eller

Razer Krait?

EDIT: Er det noen som har noen bilder slik at jeg kan se hvordan hånden ligger på Krait og  Diamondback ovenifra?

9135403[/snapback]

Så vidt jeg vet så er Razer Optiske LED eller optiske Laser muser.. og det er det det er fokusert på med Steelpad 5L så det må vel fungere godt ;) Jeg er ingen stor fan av razer og har lite erfaring med dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har fått prøve Razer Diamondback og Razer Krait, men er det mulig å ta av den gummikanten som er på sidene av disse? Jeg likte disse to veldig godt bortsett fra at gummikanten på høyre side (jeg holder musa med hørehånd) ble i veien for meg. Jeg holder lillefingeren og ringefingeren på siden av musa, men jeg fikk ikke det grepet som jeg ønsker pga den gummikanten som stakk ut. Litt kjedelig at en slik liten ting skal gjøre at jeg ikke syns at disse var gode å holde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Du må nok bare prøve deg frem. Det er den eneste måten. Jeg har hatt mange mus og jeg har funnet ut at Copperhead passer meg bra sammen med Razer Mantis musematte. Alikevell frister det med en Deathadder 5L-kombinasjon.

Lenke til kommentar

Har du tatt i en Deathadder eller i det minste en Explorer 3.0? Du har sikkert en kompis som har enten eller. Se om du finner formen god å holde i.

Selv så vil jeg anbefale en XXL tøymatte nå til dags. De er min mening at de er mest komfortable mattene, i tillegg til at de har passe friksjon. Har Steel QcK+ selv, og hvis man ikke søler alt mulig gugge over den holder den lenge. Har hatt min i 1 år nå, ingen tegn til slitasje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Har Steel QcK+ selv, og hvis man ikke søler alt mulig gugge over den holder den lenge. Har hatt min i 1 år nå, ingen tegn til slitasje.

9212279[/snapback]

Sitter nå familie PC'n der jeg har invistert i en QcK og en Intelli 4. Meget bra match. Eneste jeg kan se på musematten er noen flekker trolig kommet av støv. Det skal ikke mer til enn til risting og en fuktig klut før det er vekk. QcK'n har også blitt litt slitt på kantene men med tanke på at jeg har hatt den 2-3 år så er det ingen ting å bry seg om.

Lenke til kommentar
QcK'n har også blitt litt slitt på kantene men med tanke på at jeg har hatt den 2-3 år så er det ingen ting å bry seg om.

9212306[/snapback]

Hmm, den har jo 4 sider.. det er vel bare å snu den med jevne mellomrom, så kan du gange varigheten med 4.. ..kanskje. Det går ihvertfall an med den større versjonen jeg har.

Endret av coRnflEks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Den jeg har er ikke den største, heller en mindre utgave, så det nytter ikke snu den.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Har du tatt i en Deathadder eller i det minste en Explorer 3.0? Du har sikkert en kompis som har enten eller. Se om du finner formen god å holde i.

Selv så vil jeg anbefale en XXL tøymatte nå til dags. De er min mening at de er mest komfortable mattene, i tillegg til at de har passe friksjon. Har Steel QcK+ selv, og hvis man ikke søler alt mulig gugge over den holder den lenge. Har hatt min i 1 år nå, ingen tegn til slitasje.

9212279[/snapback]

Jeg er litt usikker på om du spør meg eller fLeReK, men jeg kan iallfall svare uansett. Deathadder har jeg ikke prøvd, men jeg har prøvd Explorer 3.0. Jeg likte ikke helt den heller jeg, jeg tror kanskje jeg skal gå for en eller annen trådløs mus fra logitech. Jeg prøvde et par på Elkjøp og jeg likte de mye bedre enn f.eks G5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...