Major Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 jeg bestille en ekstern harddisk fra psdata 18/7. WD Harddisk 500GB External 7200RPM 8MB USB2.0 Elements Retail så spurte jeg tid de fikk den inn, og de sa "Den er ventet inn mot slutten av denne uken " tenkte jeg ja det går jo fint! men så venta jeg til lørdag så gikk jeg inn på her http://www.hwb.no/lanseringsguide/product....productId=74944 så fant jeg ut at netshop hadde fått de inn og mange andre nettshoper.. tenkte jeg får vente til mandag så ringer jeg hen der, og det gjore jeg sånn i kl 13! svaret jeg fikk der var at de ikke hviste tid de fikk den inn, og når står det innen 7 dager... jeg kjøpte harddisken for den var på tilbud, fikk sånn ukenstilbud fra psdata. så jeg tenkte jo at siden de går ut med så bra tillbud så må de jo få de inn og mange! så lure bare på hva jeg skal gjør, jeg har betallt med kerditkort!! skal jeg vente noen dager til eller skal jeg bare drite i psdata å kjøpe den fra nettshop?? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Send en mail til Netshop og si hvilket tilbud du har og si problemstillingen din og at du heller ønsker å kjøpe fra dem hvis de kan gi noe av den samme prisen. Hvis ja, hever du kjøpet i henhold til angrerett eller i henhold til forbrukerkjøpsloven paragraf "leveringstid". Lenke til kommentar
Major Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 og en ting til jeg har sendt mail til de og de har enda ikke svart Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 og en ting til jeg har sendt mail til de og de har enda ikke svart 9132417[/snapback] Ring Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 så lure bare på hva jeg skal gjør, jeg har betallt med kerditkort!!skal jeg vente noen dager til eller skal jeg bare drite i psdata å kjøpe den fra nettshop?? 9132374[/snapback] Hvis ordren fortsatt står som "Åpen", så kan du bare kansellere den hvis du vil. De belaster ikke kredittkortet ditt før varen blir pakket & sendt. Og så bestiller du en disk fra en annen nettbutikk. Synd for PSData, men sånn er'e bare. Lenke til kommentar
Major Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 når jeg ringte så viste ikke han som var der noe, eller han sa at de ikke hadde fått dato for tid de fikk den inn Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 når jeg ringte så viste ikke han som var der noe, eller han sa at de ikke hadde fått dato for tid de fikk den inn 9132448[/snapback] Gjør som jeg sa og ring netshop og spill litt at du ikke vet hva du skal gjøre, men at du gjerne ønsker en harddisk snart så nevner du tilbudet du har fått og så håper du på et like godt eller iallefall et tilnørmet tilbud Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Mitt tips er å styre unna varer som ikke er på lager. Jeg har altfor ofte blitt skuffet med at varer ikke kommer som planlagt. Da hadde jeg heller slettet ordren, og ventet til de fikk den inn (for da får du tilbake pengene som er reservert til ordren?) Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvis du ser litt nærmere etter - Netshop har ikke disken på eget lager, men på fjernlager. Min erfaring med Netshop er at da kan det ta tid å få levert. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Stakkars deg... VENT eller bestill en annen plass. PS Data kan ikke gjøre en dritt før de får den på lager. De har ikke lovt deg noen ting, bare antatt på grunnlag av opplysninger fra leverandør. Mitt råd til slike utålmodige som deg: Kjøp i en fysisk butikk. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Stakkars deg... VENT eller bestill en annen plass. PS Data kan ikke gjøre en dritt før de får den på lager. De har ikke lovt deg noen ting, bare antatt på grunnlag av opplysninger fra leverandør. Mitt råd til slike utålmodige som deg: Kjøp i en fysisk butikk. 9138159[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå