allyse Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Satt og kjedet meg litt akkuratt nå så jeg tenkte det kanskje kunne vert en ide å gå igjennom de siste spillene i de forskjellige spilletypene... Det jeg mener.. GODE spill som er verdt å spille nå (snakker BARE om PC spill) okei. Tenkte f.eks Strategi eg. som er "uten" vold: Strategi - sanntid: Strategi - annet: Rollespill: Bilspill: First Person: Annet: Okei. Om det er 1 (eller fler) spill jeg burde spille nå, hvilke er det da? Jeg har en del spill liggende, men har liksom ikke giddet å starte å spille dem. Er det noen bra, underholdene spill uten for mye vold? (med vold mener jeg skvettespill (jeg hater å plutselig forlate stolen når det skjer noe)) Noen ideer? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 The Elder Scrolls 3: Morrowind Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 cs.. nei seriøst.. er mange gode spill på markedet idag. det neste store blir vel sim-city4.. men hvis du skal leke deg i dag, så vil jeg anbefale battlefield1942, gta3 (ja det rocker fortsatt), max payne (faller ikke helt inn i dine kategorier, men fyyy faën og bra det er.) ned for speed hp2 (begynner å trekke litt nedover, men er fortsatt helt grei underholdning) microsoft rallisport challenge.. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Operation Flashpoint - Resistance Des, OUT! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Personlig er jeg fortsatt hekta på CS , men det finns jo kjempe mange andre bra spill. F.eks: Battlefield 1942, Medal of Honor, Ghost Recon, Flashpoint Resistance, Age of Mythology og Supreme Snowboarding . Som dere sikkert skjønner så er FPS min favoritt, men AOM rocker vilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå