Gabriel Shear Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Satt nettopp skatez på og jeg tok å dekte KUN det svarte underlaget. Dvs det jeg tror er føttene til musa. Såg at det var endel andre punkt som stod ut i fra det vanlige underlaget også, skal jeg sette skatez på det og? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 sett skatez på alt som berører underlaget.. bortsett for det med kulemus da skatez er jo for å minske friksjonen, og hvis en del av musa som ikke er stata er borti musematta, er du jo like langt :=) Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Hvordan har dere skatere gjort det? Bruker fUnc matta og det virker som om musa skraper litt i fUncen når den glir.. komme ihvertfall en svak lyd.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvordan har dere skatere gjort det? Bruker fUnc matta og det virker som om musa skraper litt i fUncen når den glir.. komme ihvertfall en svak lyd.. Den ene biten av skatzen min bøyde seg etter en stund og begynnte å skrape nedi, jeg bare såtte på en ny bit på den aktuelle foten. AtW Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hei.. jeg syntes at du burte vaske den i maskina.. d har jeg hørt at skal være j*** bra azz!!!! alle vennene min gjør det hele tida, og syntes at det funker fett!!! med milo vaskepulver får den 2,3% alkohol!!! det er bra det ass!!! Gjør dette, og du er garantert ei bra framtid i ultra AS, sin bransjestatistikk!!! Senitel Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvordan har dere skatere gjort det? Bruker fUnc matta og det virker som om musa skraper litt i fUncen når den glir.. komme ihvertfall en svak lyd.. Den ene biten av skatzen min bøyde seg etter en stund og begynnte å skrape nedi, jeg bare såtte på en ny bit på den aktuelle foten. AtW hvor får du tak i disse såkalte bitene? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hei.. jeg syntes at du burte vaske den i maskina.. d har jeg hørt at skal være j*** bra azz!!!! alle vennene min gjør det hele tida, og syntes at det funker fett!!! med milo vaskepulver får den 2,3% alkohol!!! det er bra det ass!!! Gjør dette, og du er garantert ei bra framtid i ultra AS, sin bransjestatistikk!!! Senitel Ehh... enda en fjortis som ikke greier å holde seg eller? Slutt med dette! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hvor får du tak i disse såkalte bitene? Skatez kommer i remser som man klipper til, man har som regel litt av remsene igjen, da er det bare å klippe av en ny bit, ellers så får man kjøpe nye. AtW Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tape er best, billig, enkelt og bør alltid være i nærhten av en pc. -Alt går med vaselin og elektrikertape :wink: . -- Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå