Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Gamsten scorer nok ikke et eneste mål i den kampen, men blackburn har en bra stall i år og det blir nok en farlig kamp for Middlesbourgh. Sitter her med en 200lapp jeg tenkte jeg skulle spille på to kamper til lørdagen. Den ene er Tottenham borte for litt over 2 i odds. Noen som har noen tanker om hva jeg burde sette som den andre?

 

Tenkte på West Ham hjemme mot ManCity. Da jeg trur at Sven Göran tar litt store sjanser på å bare hente inn spillere som ikke har spilt i PL før, ihvertfall ikke på en god stund og det pleier å være en viss tilvendningsprosess der. ManC kan sikkert gjøre det bra i år, men jeg har en følelese av at de vil slite litt i starten. West Ham på den andre siden har hentet inn erfarne PL spilere i Bellamy, Ljungberg og Parker.

 

De to kampenen gir jo en fin 4 dobbling av 200lappen min :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir herlig!

 

Reklamen på Canal+ (http://www.canalplus.no/c45/default.aspx - du må ha på lyd) gir meg skikkelig fotballstemning. Tribunekulturen er jo mildt sagt fantastisk.

 

Programmet mitt for dagen/kveld er:

12:05 AVSPARK PREMIER LEAGUE

13:00 FIFA Futbol Mundial

13:30 Premier League Lørdag Studio

13:45 Premier League: Sunderland - Tottenham

15:35 Premier League Lørdag Studio

15:55 Premier League: Bolton - Newcastle

17:50 Premier League Lørdag Studio

18:15 Premier League: Aston Villa - Liverpool

 

Blir ikke dette bra vet jammen ikke jeg!

Lenke til kommentar
Det blir herlig!

 

Reklamen på Canal+ (http://www.canalplus.no/c45/default.aspx - du må ha på lyd) gir meg skikkelig fotballstemning. Tribunekulturen er jo mildt sagt fantastisk.

 

9255244[/snapback]

Jeg ELSKER den reklamen! Alltid full lyd nå den kommer på!

9255256[/snapback]

 

 

Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er skrullete. Bruttern på 13 bare rister på hodet når jeg skrur opp lyden ^^

Lenke til kommentar
Ja jeg har en i sofaen som ser litt merkelig på meg nå  :D

 

Who cares! Dette er den beste helga i året, rett etter helga i April da United løfter pokalen  :whistle:

9255273[/snapback]

Synes jeg så at pokalen var skrevet i entall...

9255290[/snapback]

Ja men CL og Fa-cupen kan ikke løftes før i mai, FA og UEFA er så jævla firkantet. Å finalen i mikkemus cupen er vel i Mars? :D

Lenke til kommentar
Ja jeg har en i sofaen som ser litt merkelig på meg nå  :D

 

Who cares! Dette er den beste helga i året, rett etter helga i April da United løfter pokalen  :whistle:

9255273[/snapback]

Synes jeg så at pokalen var skrevet i entall...

9255290[/snapback]

Ja men CL og Fa-cupen kan ikke løftes før i mai, FA og UEFA er så jævla firkantet. Å finalen i mikkemus cupen er vel i Mars? :D

9255301[/snapback]

Da kunne du skrevet en av pokalene istedet.

 

Og mikkemus-fingerbølet er bare noe vi tar om vi har lyst på det... Den er ikke verdt arbeidet man putter inn i det.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Da kunne du skrevet en av pokalene istedet.

9255316[/snapback]

Må lære og lese mellom linjene ;)

 

Spøk til alvor, er det noen norske aviser som har tippet på noen andre enn United i år ?

 

edit: forresten sendt forespørsel til Canaldigital om jeg kan få tilsendt versjonen av Rule brittania som spilles i reklamen som .mp3 :D

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jaja, da var første omgang av årets første kamp i Premier League spilt. Kampen har ikke vært allverdens hittil, selv om det tok seg opp de siste 5-10 minuttene.

 

Håper Keano gjør noen grep i pausen slik at vi får se et enda mer offensivt Sunderland på hjemmebane mot et Tottenhamlag som har spilt helt gjennomsnittlig hittil.

Lenke til kommentar

Var ingen kanonomgang, men likevel herlig å se PL igjen, og litt av tempoet vi kjenner fra PL kom hvert fall til syne de siste 5-10 miunttene.

 

Godt av Keano, han klarer seg bra mot et lag som kan (merk: kan) komme blant topp tre.

9256265[/snapback]

Tja, jeg tror nå ikke Man Utd og Chelsea svikter så mye i år, men er jo lov å håpe ... ;)

Lenke til kommentar

Tar av meg hatt og underbukser for dette Sunderland laget. Jeg tror aldri jeg har sett et lag komme rett fra Championships å spille slik de gjør (forutenom Reading ifjor).

 

Skikkelig pågangsvilje og gir seg på ingenmåte før fløyten er gått. Fantastisk, beunderer Keano veldig mye for hva han får til med dette laget.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...