ErlendRU Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vel, tar dette med en stor trailer salt. Han har kanskje sagt det, men at det kommer til å skje er vel heller tvilsomt vil jeg si. Ronaldinho var jo klar for Chelsea nå i vinter husker vi jo.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bare tull ja! Alle vet jo at Ronaldinho følger etter Henry over til St. James Park når Keegan åpner sjekkheftet. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tror ikke Henry og Ronaldinho vil spille i The Championship dessverre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Erik Hagen starter for Wigan Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Moro for Nevland at han fikk sin første Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja, utrolig deilig for Nevland. Viktig for ham å få åpnet kontoen for Fulham før nedrykket. Var en bra avslutning også! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Gabriel Agbonlahor begynner jeg å få skikkelig sansen for. Han er en kommende stjerne ville jeg tro. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Håper virkelig Villa klarer å holde på spillere som Young, Agbonlahor og Barry. Det er i mine øyne viktig for Premier League at det er flere klubber som evner å holde et høyt toppnivå, slik at enhver kamp blir spennende, og at det ikke are blir storklubbene som spiller attraktiv fotball. Villa og Tottenham er to klubber som har tidvis spilt fantastisk fotball (internoppgjøret, samt kampene mot Chelsea var nok de mest underholdende i årets sesong). La oss inderlig håpe at de fortsetter å gjøre det også neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nevland netter og fulham leder 2-0 og Roy Hodgen har muligens berget Fulham. En fantastisk prestasjon Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Villa og Tottenham er to klubber som har tidvis spilt fantastisk fotball (internoppgjøret, samt kampene mot Chelsea var nok de mest underholdende i årets sesong). La oss inderlig håpe at de fortsetter å gjøre det også neste år. Tror jeg til sammen svettet tre-fire liter under de kampene. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Liga Cup finalen var snadder, makan til spenning! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Fulham klarte seg Det var hvertfall positivt idag. Endret 11. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nordtveit i benken til Arsenal også! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Fulham klarte seg Det var hvertfall positivt idag. Ja, herregud så imponerende, med tanke på tabellsituasjon for en måned siden. Må legge til at det var et svært kos resultat på Riverside. Endret 11. mai 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Synes alle kan gratulere Fulham. En fantastisk prestasjon. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jepp, gratulerer Fulham. Utrolig god prestasjon det de gjorde. For 3-5 uker siden trodde vel alle at dem skulle rykke ned. Nordtveit i benken til Arsenal også! I benken? Så vidt jeg vet så heter det vel "på benken". Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Morsomt. Du er så sykt morsom, årets gullkorn? :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå