Solaar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg gir meg ende over. Men la meg stille deg et enkelt spørsmål, er du for å skape en internasjonal liga hvor bare de beste lagene kan delta? En slags NFL for fotball? Endret 11. mars 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) edit: Nei vi har jo CL, til den store internasjonale turneringen har vi VM. Lager man en liga mister jo VM og EM, å landslag glansen. Å fotball er en tilskuersport, kan ikke trekke supportere over hele kloden. Gjerne for meg. Men jeg har hvertfall troen på at City, Villa, Everton og Spurs har muligheter til å utfordre topp4. Alle har rimlig store navn som trenere, to av dem ville nok aldri tenkt tanken på et lag utenfor toppen av Premier League for 5år siden. Samtidig drives klubbene også noenlunde sunt, selv om det er noen svakhetstegn hos Spurs, men det kan vel du sikkert utale deg sikrere om enn meg. Å spesielt Everton har noe på gang, om de klarer og holde på Arteta++ vil de nok være veldig aktuell for CL-plass til neste år, om de ikke tar den allerede i år. Endret 11. mars 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg unner Newcastle tre poeng mot Birmingham i dag. Stakkars. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 herregud, livefotballen på dagbladet.no er noe av det dårligste jeg har sett. Tristere og mer uniteressant kan du ikke få det! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg unner Newcastle tre poeng mot Birmingham i dag. Stakkars. Enig. Synes synd på Newcastle, byen og fansen fortjener litt framgang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Spurs - Chelsea 3-4 i skrivende stund. Herregud så jeg angrer at jeg ikke valgte den kampen i stedenfor United - Bolton. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Johann Vogel er klar for Blackburn Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Spurs - Chelsea 3-4 i skrivende stund. Herregud så jeg angrer at jeg ikke valgte den kampen i stedenfor United - Bolton. Ble jo da 4-4 Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 chelsea elr united vinner i år. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 United vinner, United kruser det inn i land Chelsea har ingen verdighet til å vinne PL, ikke Arsenal heller. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Chelsea har ingen verdighet til å vinne PL, ikke Arsenal heller. Å? La meg gjette: Fordi Chelsea er russereid og fordi Arsenal har ingen engelskmenn i startelleveren? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Chelsea har ingen verdighet til å vinne PL, ikke Arsenal heller. Flåsete kommentar som fortjener sitering (les: uthenging) samt egen tråd i forumets gullkornseksjon. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 United vinner, United kruser det inn i land Chelsea har ingen verdighet til å vinne PL, ikke Arsenal heller. Hæ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg skrev det samme for en måned siden, Wh1te blant annet var enig med meg, bare så jeg ikke er helt alene her Jeg skrev at av topplagene i Premier League, så har kun Liverpool og ManUtd verdighet til å vinne blant topplagene. Dette begrunner jeg med at jeg mener Chelsea og Arsenal er avskyelige lag med drittspillere i hver posisjon på banen. Mange av spillerne mangler også disiplin så det holder. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 1. Er medlem på united.no. Hvor vanskelig er det å få i tak billetter her uten å være medlem i oneunited? Er det umulig å få tak i tre billetter med ett medlemsnummer? 2. Hvor kan jeg få tak i billetter andre steder til Man Utd-kamper? 3. Hvor kan jeg få tak i billetter til andre kamper? Vil tro dette kanskje kan være enklere ... Goscinny Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ronaldinho til Tottenham Hotspurs? Vil drøm må jeg si. Tror ikke Ronaldinho vil til noen Premier League lag utenom Chelsea for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nå har han sagt for noen år tilbake at han vil spille for United før han legger opp Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hmm... Interessant. Tror ikke han hadde passet inn i United akkurat nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Blackburn trenger en taktisk midtbanespiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå