Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig å se antallet Chelsea Spillere på den tabellen, og alikevel så ligger vi på 3plass. *Savner drogba*

 

Chelsea-fan som savner Drogba etter alle uttalelsene denne sesongen? Hadde han vært ManUtd-spiller hadde han vært brent på bålet av Red Army. Ufyselig type.

 

Hehe, du sier noe. Men så lenge han fortsetter å score mål for oss så er det egentlig ikke så farlig. Om han vil bort så gjør ikke det meg noe, ser gjerne at vi selger han til sommeren uansett. Så kan vi bruke anelka de neste 2 årene mens vi finner oss noen nye litt yngre spisser. Drogba har vel gjort sitt i Chelsea syntes jeg. Men håper han avslutter karrieren med seriegull ;)

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt, Carew er en av PLs beste spisser.. Hattrick idag kan vel ikke tyde på annet!

Jeg vil nødig ta fra Carew æren etter dagens hattrick, men ingen av målene - med unntak av det første, kanskje - var noe å trakte etter prestasjonsmessig. Det andre målet var ping-pong foran Newcastle-buret og tilfeldigvis fikk Carew ballen på pannen. Ren flaks, med andre ord. Og straffesparket taler for seg selv.

 

Men det er hyggelig at han begynner å score mål. I dagens kamp var han rett mann til rett tid, føler jeg - og imponerte ikke spesielt sånn ellers.

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt, Carew er en av PLs beste spisser.. Hattrick idag kan vel ikke tyde på annet!

Jeg vil nødig ta fra Carew æren etter dagens hattrick, men ingen av målene - med unntak av det første, kanskje - var noe å trakte etter prestasjonsmessig. Det andre målet var ping-pong foran Newcastle-buret og tilfeldigvis fikk Carew ballen på pannen. Ren flaks, med andre ord. Og straffesparket taler for seg selv.

 

Men det er hyggelig at han begynner å score mål. I dagens kamp var han rett mann til rett tid, føler jeg - og imponerte ikke spesielt sånn ellers.

 

Carew var på rett tid til rett plass, mener du liksom at spillere som Ruud van Nistelrooy er dårlige fordi målene deres ikke alltid er like fine - prestasjonsmessig? :)

Lenke til kommentar

Det er irrelevant om målet er fint eller ikke. Jeg ønsker bare å påpeke at Carew nødvendigvis ikke er en av Premier Leagues beste spisser fordi han scorer en temmelig billig hattrick. Han gjorde en god jobb på det første målet, kom seg fint fri og stusset lekkert bakover. Men den andre gangen han nettet var det ren og skjær flaks. Alle hadde vært den rette mannen i hans situasjon akkurat der - Nistelrooy eller Makelele. Å score på et straffespark er heller ingen megaprestasjon (selv om han skjøt hardt!).

Lenke til kommentar
Artig å se antallet Chelsea Spillere på den tabellen, og alikevel så ligger vi på 3plass. *Savner drogba*

 

Chelsea-fan som savner Drogba etter alle uttalelsene denne sesongen? Hadde han vært ManUtd-spiller hadde han vært brent på bålet av Red Army. Ufyselig type.

 

Chelsea fans gir faen i hvem som spiller for dem, de får så mange nye spillere at de ikke har noe forhold til noen av spillerne, mine teori ;)

Lenke til kommentar
Artig å se antallet Chelsea Spillere på den tabellen, og alikevel så ligger vi på 3plass. *Savner drogba*

 

Chelsea-fan som savner Drogba etter alle uttalelsene denne sesongen? Hadde han vært ManUtd-spiller hadde han vært brent på bålet av Red Army. Ufyselig type.

 

Chelsea fans gir faen i hvem som spiller for dem, de får så mange nye spillere at de ikke har noe forhold til noen av spillerne, mine teori ;)

Ja, har noe lignende idè selv faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...