Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

King og Woodgate kan bli gode de.

 

Ja, de kan bli vanvittig gode! Kanskje noe for Cappelo?

Med Rio, Carra og Terry? Ikke et landslag i verden kunne satt ut Rio slik han har spilt i år.

Carra har vel gitt seg på landslaget, dessuten tror jeg ikke Capello har helt sansen for ham.

Er nok for dårlig teknisk for han, men Carra gjør jobben sin uansett. Har Carra trekt seg? Det har jeg ikke fått med meg.

Carra sluttet jo på landslaget for flere måneder siden. Mener eg leste et sted at Capello prøvde å overtale han til å komme tilbake, men Carra står på valget sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hva prater du om nå? Er det midtbanen som styrer showet i forsvar hos Liverpool? Tror du må se i hvert fall èn pool-kamp før du uttaler deg om det.

Lenke til kommentar

Carra står minst like mye frem som Gerrard som leder/kaptain, om ikke mer. Det at han ofrer alt i alle situasjoner er det som gjør han så godt likt. De som så finalen i 05 bør ha fått det med seg der han spilte med store smerter i siste halvtimen, men allikevel kastet seg etter hver eneste ball. Den største styrken hans må være evnen til å lese spillet, for han er alltid der han skal være.

 

http://youtube.com/watch?v=F2mU3L6kTwU

http://youtube.com/watch?v=3oElzuYljbc&feature=related

Lenke til kommentar

Det er vel ingen tvil om at han er en god forsvarsspiller, men det er mange forsvarsspillere i England som er bedre mener jeg. Det er ikke nok med bare god innsats (den største myten i engelsk fotball), og ja jeg mener at midtbanen til Liverpool er en av de viktigste årsakene til at Liverpool er gode defensivt. Med et bedre forsvar så ville midtbanen blitt frigjort til mere offensivt arbeid og Liverpool kunne muligens blitt et lag som kunne utfordret de tre beste lagene i England, og ikke bare være et cup-lag.

 

Det er ingen tvil om at det beste beviset for at en spiller er god er en youtube-video eller hundre :)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Det er vel ingen tvil om at han er en god forsvarsspiller, men det er mange forsvarsspillere i England som er bedre mener jeg. Det er ikke nok med bare god innsats (den største myten i engelsk fotball), og ja jeg mener at midtbanen til Liverpool er en av de viktigste årsakene til at Liverpool er gode defensivt. Med et bedre forsvar så ville midtbanen blitt frigjort til mere offensivt arbeid og Liverpool kunne muligens blitt et lag som kunne utfordret de tre beste lagene i England, og ikke bare være et cup-lag.

 

Det er ingen tvil om at det beste beviset for at en spiller er god er en youtube-video eller hundre :)

Det er vel bare først i år at forsvaret har hatt litt mer problemer enn tidligere og dermed kan trenge mer hjelp fra midtbanen. Det er delvis på grunn av skaden til Agger. Selv om Hypiia har spilt glimrende i det siste så er han veldig treig og forsvaret må ligge dypere på grunn av det, og det fører igjen til at midtbanen må ligge dypere og ikke får like mye frihet framover på banen.

Lenke til kommentar
Den største styrken hans må være evnen til å lese spillet, for han er alltid der han skal være.

Hæ? Carra har og vil alltid være av den taklende og duellsterke typen. Han leser ikke spillet særlig bedre enn noen andre, hans styrker kommer til sin rett når presset er på Liverpool. Samme som Vidic på United og tildels Terry. Forøvrig har Carra vært møkk i år, å bør få seg en tur på benken når Agger blir frisk. Hyypia har faktisk vært bedre enn han i flere kamper. Dere får håpe Skrtel og Agger danner et kanonpar.

Lenke til kommentar
Den største styrken hans må være evnen til å lese spillet, for han er alltid der han skal være.

Hæ? Carra har og vil alltid være av den taklende og duellsterke typen. Han leser ikke spillet særlig bedre enn noen andre, hans styrker kommer til sin rett når presset er på Liverpool. Samme som Vidic på United og tildels Terry. Forøvrig har Carra vært møkk i år, å bør få seg en tur på benken når Agger blir frisk. Hyypia har faktisk vært bedre enn han i flere kamper. Dere får håpe Skrtel og Agger danner et kanonpar.

Enig her gitt. Carra og Finnan har vært langt under pari i år. Tror vi har noe stort i Agger og Skrtel, bare sistnevnte får et par kamper på baken og litt tid på seg. Rota litt vel mye i den kampen han starta her om dagen, men kan jo ikke forvente full guffe i ny liga og omgivelser fra dag 1 heller da.

 

Synes det er viktig at Liverpool får inn noen på begge backplassene til sommern også jeg. Kan heller hive ut noen av de som er der, gjelder vel spesielt VB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...