Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ventet på en kommentar sånn at jeg kunne poste: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da var sesongen så og si halvspilt, med unntak av to kamper, Manchester City - Blackburn 27.desember, samt en hengekamp mellom West Ham og Liverpool, som ikke har fått noen dato ennå. Slik ser da altså tabellen ut. Noen som har gjort seg opp noen formening om den? Tror dere Manchester United klarer dette, eller vil Arsenal komme tilbake? Kan Chelsea og Liverpool kjempe seg opp, eller er de allerede for langt bak? Kan Manchester City tukte de fire store og kjempe seg til Champions League? Klarer Derby å redde seg opp igjen fra bunnen av tabellen? Finnes det andre overraskelser, som til eksempel Middlesbrough? Kan Tottenham reise seg igjen? Klarer Roy Keane å holde Sunderland i Premier League? Hvem er nestemann til å få sparken? Deres meninger her Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg føler meg iallfall ganske sikker på at Derby County duker under ... I toppen tror jeg det står mellom Arsenal, Man Utd og Chelsea (om de får litt færre skader på de sentrale spillerne). Liverpool kan kaaaanskje klare å kjempe seg opp, men jeg har egentlig ikke troen på dem. Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tottenham-Reading 6-4 for en kamp skoring hvert 5 minutt i andre omgang Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=xaMlFrZYTUc Newcastle mister ett poeng og Chelsea blir rett og slett bare gitt 2 poeng! Lenke til kommentar
C-S-A_-_fan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Personlig er jeg Chelsea-fan , og har fortsat håpet om at de kan greie i hvertfall 2.plass :!: Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=xaMlFrZYTUc Newcastle mister ett poeng og Chelsea blir rett og slett bare gitt 2 poeng! Filmen er fjernet, men hva er det du mener her? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 At målet Chelsea scorte helt på tampen av kampen der var en sooooleklar offside, noe det var. Helt ufattelig elendig av assistentdommer å ikke se det, er snakk om 2-3 meter i offside. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 At målet Chelsea scorte helt på tampen av kampen der var en sooooleklar offside, noe det var. Helt ufattelig elendig av assistentdommer å ikke se det, er snakk om 2-3 meter i offside. Jeg er helt enig: Det var offside, og målet burde selvfølgelig vært annulert. Men enkelte dommeravgjørelser jevner seg ut, føler jeg - sesongen sett under ett. En lignende situasjon oppstod da Chelsea møtte Blackburn på Stamford Bridge tidligere i høst. Kalou var igjen frempå og puttet kampens eneste mål. Han ble dog feilaktig dømt for offside. Det ble uavgjort og Chelsea mistet to poeng. Disse "fikk vi igjen" mot Newcastle, kan man nesten si. Det blir selvfølgelig feil å tenke sånn hele tiden - hva har Newcastle med Chelsea/Blackburn-kampen å gjøre, liksom? - men slike hendelser og dårlige dommeravgjørelser har en merkelig tendens til å utjevne hverandre når mai kommer. Alle lag er tidvis heldige og uheldige. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Derby kjøper Savage, kanonkjøp i mine øyne for en slik klubb. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kom igjen BOLTON! Sikre meg 6-lingen min nå! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Godt å se at Bolton klarer å score mål uten Anelka og. Hadde ikke trua på dem idag mot Blackburn, men dette ser bra ut. Synd Braaten ikke spiller, men han er vel rett og slett ikke god nok. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) 1-0, bolton har det lille som er av spill, nå har jeg troa . EDIT: Innsats: NOK 50.00 Odds sammenlagt: 32.05 Mulige gevinster: NOK 1,602.56. HOLD DETTE NÅ BOLTON! Da setter jeg min beste tippegevinst noensinne . EDIT: F*EN! Endret 13. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skulle ikke sagt noe vettu Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Surt nok. Er vel ikke ofte man er så nærme? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg var ganske nær en grei gevinst før Liverpool tapte mot Reading for ikke så altfor lenge siden. Den svei dobbelt så hardt med tanke på at jeg røyk på mitt eget lag. Endret 14. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Domo er på vei til Blackburn, han sikler om å få spille for oss Signer meg Blackburn Rovers! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Da var Erik Nevland klar for retur til PL igjen! Roy Hodsgon bekrefter at han er i London idag for å begå den medisinske testen. Som alltid før er det kjekt med nordmenn i PL, og la oss nå bare håpe at Hangeland & Nevland klarer å redde Fulham slik at vi ikke mister de igjen til høsten Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Da var Erik Nevland klar for retur til PL igjen! Roy Hodsgon bekrefter at han er i London idag for å begå den medisinske testen. Som alltid før er det kjekt med nordmenn i PL, og la oss nå bare håpe at Hangeland & Nevland klarer å redde Fulham slik at vi ikke mister de igjen til høsten kanskje Åge Hareide begynner å vurdere Nevland som et bedre alternativ på landslaget nå også Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Får håpe det, han har jo levert så det holder i Nederland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå