Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da var sesongen så og si halvspilt, med unntak av to kamper, Manchester City - Blackburn 27.desember, samt en hengekamp mellom West Ham og Liverpool, som ikke har fått noen dato ennå.

 

post-63678-1198707428_thumb.jpg

 

Slik ser da altså tabellen ut.

 

Noen som har gjort seg opp noen formening om den? Tror dere Manchester United klarer dette, eller vil Arsenal komme tilbake? Kan Chelsea og Liverpool kjempe seg opp, eller er de allerede for langt bak? Kan Manchester City tukte de fire store og kjempe seg til Champions League? Klarer Derby å redde seg opp igjen fra bunnen av tabellen? Finnes det andre overraskelser, som til eksempel Middlesbrough? Kan Tottenham reise seg igjen? Klarer Roy Keane å holde Sunderland i Premier League? Hvem er nestemann til å få sparken?

 

Deres meninger her :)

Lenke til kommentar
At målet Chelsea scorte helt på tampen av kampen der var en sooooleklar offside, noe det var. Helt ufattelig elendig av assistentdommer å ikke se det, er snakk om 2-3 meter i offside.

Jeg er helt enig: Det var offside, og målet burde selvfølgelig vært annulert. Men enkelte dommeravgjørelser jevner seg ut, føler jeg - sesongen sett under ett. En lignende situasjon oppstod da Chelsea møtte Blackburn på Stamford Bridge tidligere i høst. Kalou var igjen frempå og puttet kampens eneste mål. Han ble dog feilaktig dømt for offside. Det ble uavgjort og Chelsea mistet to poeng. Disse "fikk vi igjen" mot Newcastle, kan man nesten si.

 

Det blir selvfølgelig feil å tenke sånn hele tiden - hva har Newcastle med Chelsea/Blackburn-kampen å gjøre, liksom? - men slike hendelser og dårlige dommeravgjørelser har en merkelig tendens til å utjevne hverandre når mai kommer. Alle lag er tidvis heldige og uheldige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var ganske nær en grei gevinst før Liverpool tapte mot Reading for ikke så altfor lenge siden. Den svei dobbelt så hardt med tanke på at jeg røyk på mitt eget lag.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Da var Erik Nevland klar for retur til PL igjen! Roy Hodsgon bekrefter at han er i London idag for å begå den medisinske testen.

 

Som alltid før er det kjekt med nordmenn i PL, og la oss nå bare håpe at Hangeland & Nevland klarer å redde Fulham slik at vi ikke mister de igjen til høsten ;)

Lenke til kommentar
Da var Erik Nevland klar for retur til PL igjen! Roy Hodsgon bekrefter at han er i London idag for å begå den medisinske testen.

 

Som alltid før er det kjekt med nordmenn i PL, og la oss nå bare håpe at Hangeland & Nevland klarer å redde Fulham slik at vi ikke mister de igjen til høsten ;)

kanskje Åge Hareide begynner å vurdere Nevland som et bedre alternativ på landslaget nå også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...