Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har fire (rene) A-lagsspisser, såpass må man da ha. Torres og Kuyt er "førstevalg" og Voronin og Crouch som back-up/roteringsspillere. Tottenham har heller ikke for mange spisser, en god og bred tropp må ha minst fire spisser, men spørsmålet er jo hvorfor i all huleste verden Tottenham betaler £18M for Bent når 1) de har tre spisser i verdensklasse, 2) Bent suger balle. :p Må være årets "money wasted" det der, de pengene kunne de brukt på en bedre spiss fra utlandet, en midtstopper, en back OG noen stallfyllspillere.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja, hva skal egentlig Tottenham med alle spissene sine? Bent, Berbatov, Keane, Defoe ++

Nå skal vel kanskje ikke VI snakke for høyt om akkurat det. :p

 

Til mitt forsvar så holder rekken til Tottenham jevnt over høyere nivå enn Liverpool sin.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er slitsomt å være Tottenham-fan, ingen tvil om det. Kampen idag illustrerer hele sesongen vår så langt, vi har absolutt null flyt og "alle marginer imot oss". Men dessverre må nok midtbanen vår ta på seg mye av skylda, det er vel en av de mest oppskrytte i ligaen.

 

Kampen i dag var bare latterlig. De hadde vel to skudd på mål og scorer tre, mens vi har 237 skudd på mål og scorer 2. Utvisningen av Keane var også bare trist.

Lenke til kommentar

Føler med Spurs-supportere nå ja, tung tid dere går gjennom og klubben har jævla mye arbeid å gjøre. Ramos må få kjøpt forsvarsspillere i januar, forsvaret deres er vel det aller dårligste i ligaen etter innslupne mål? Trist, jeg liker Tottenham, synes dere kunne tatt dere på fjerde- eller tredjeplass foran noen av topp 4-lagene bortsett fra Liverpool, selvfølgelig. :p Men men, ledelsen, Ramos og spillerne får bare jobbe som faen, dere supportere får støtte laget deres så kommer det nok bedre tider. Jeg er helt sikker på at dere er for gode til å rykke ned, hvert fall, det ville i så fall vært årets bombe, uansett hvor svake dere har vært så langt.

Lenke til kommentar

Men samtidig er det bare et lag som har scoret mer enn oss. Og med 4 av 5 midtstoppere ute store deler av sesongen (nå bare 3) så er det klart at det er vanskelig å få til noen form av defensivt samspill. Vi får se hvordan det går når King spesielt, men også Rocha og Gardner er tilbake.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fant nettopp ut at tidenes 10 dyreste Unitedspillere til sammen har kostet like over £190m til sammen, altså en snittpris på £19m, mens Liverpools 10 dyreste spillere har kostet like over £116m, altså en snittpris på £11.6m. Fant ikke noe statistikk på Chelsea sine spillerkjøp.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
okei. Og du skal frem til? :)

 

At Man Utd er dårligere enn Liverpool henhold til millioner brukt på spillere ? =D

 

Jeg skal ikke frem til noe, jeg er fremme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...