invalid_user Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Juande Ramos blir etter all sannsynlighet Spurs-manager En god manager. Hva han skal i Spurs klarer jeg ikke helt å forstå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Juande Ramos blir etter all sannsynlighet Spurs-manager En god manager. Hva han skal i Spurs klarer jeg ikke helt å forstå. Mye boltrerom. Det kan bare gå en vei med Spurs og det er oppover. Dessuten har de et lass med gode spillere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Juande Ramos blir etter all sannsynlighet Spurs-manager En god manager. Hva han skal i Spurs klarer jeg ikke helt å forstå. Du mener dere trenger ham mere? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Doesn't make any sence. Kanskje du burde ta en titt på tabellen? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Spurs sliter nå, gjør de ikke? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo, men sannsynligvis vil de nok karre seg mye lengre opp på tabellen enn det de er nå. De har jo et sterkt lag. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja de har jo Berbatov og Keane fremme på banen så de kommer sikkert til å score flere mål. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva syns dere om insatsen til Richards i Chelsea - Man. C. kampen i går? Litt ute å kjøre, eller var det bare meg? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Han var litt ute å kjøre ja, virket som om han ikke hadde dagen egentlig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Nok et tap for Tottenham. Når vil trenden snu tror dere? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hmm, kanskje de skjerper seg etter Januar pausen, eller aldri =0 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvilken trend er det som skal snu for oss egentlig? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Tviler på at Ramos holder ut med Paul Robinson, han er jo pisse elendig! Håper Tottenham kjøper en skikkelig keeper og en terrier på midten. Da blir det kansje PL til neste år også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Tottenham er det nye Leeds. Dette går rett i dass. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 De spilte jo bra igår. Tror de begynner å vinne nå fremover. Blackburn er virkelig i slaget for tiden. hva tror dere om dem? De møter Liverpool og Man Utd de to neste kampene og jeg tror faktisk de har en brukande sjanse til å slå begge med den formen de er i nå. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå så jeg bare så vidt på første omgang (og litt av 2.), og det var forøvrig uten lyd, men ja Blackburn er i slaget de. McCarthy putter jo titt og ofte og Santa Cruz er på gli, så "topplagene" må ikke ta for enkelt på oppgaven. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Nok et tap for Tottenham. Når vil trenden snu tror dere? Når de begynner å kjøpe inn spillere i million-klassen som faktisk forsterker laget. En midtstopper hadde gjort seg. Faen skulle de med Bent? De har også bruk for en sentral midtbanespiller av stor klasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, hva skal egentlig Tottenham med alle spissene sine? Bent, Berbatov, Keane, Defoe ++ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, hva skal egentlig Tottenham med alle spissene sine? Bent, Berbatov, Keane, Defoe ++ Rulere Nei hvem vet, men Defoe har jo totalt mistet gløden det lille jeg har sett av han. Keane er som alltid Tottenham. Berbatov lider nok av det samme som resten av laget i år, preget av en dårlig sesongstart. Siktet for høyt, bommet og moralen falt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå