Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Kjipt av Josè forsvinner. Han og Chelsea har hevet standarden i Premier League.

 

Men nå har jeg bare enda mer tro på seriegull, uten Chelsea ser jeg kun outsidere. Kommer United i form på denne siden av jul så tror jeg det skal bli særdeles vanskelig og stoppe oss uansett resultat mot Chelsea til helgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liverpool blir nok knallharde å slå til gullet om de faktisk fokuserer på ligaen.

9535815[/snapback]

Du så "topplaget" vårt mot Porto. Makan til formfall. Håper det ikke har noe med en viss Pakos avsigelse å gjøre. det kunne bli ille hvis vi forsetter slik...

9535835[/snapback]

 

Sant det. Nå blir jo også Agger og Alonso borte i 6 uker i tillegg, med akkurat samme skade som Wayne Rooney akkurat kom tilbake fra.

 

Syns midtforsvaret virket veldig svekket mot Porto da Agger var borte, hvis det skal være tilfellet de neste 6 ukene kan det blir en del poengtap fremover.

 

Hvorfor Benitez sparte spillere mot Portsmouth har jeg fortsatt ingen god grunn til fått.

Lenke til kommentar

Liverpool har nå alltid slitt med Pompey, kom ikke som noe sjokk at det gikk som det gikk i den kampen for meg hvertfall. Porto er også veldig vanskelig og spille mot, de åpnet friskt og vi hang etter med en gang. Hadde flaks at det ikke blei tap i noen av kampene. Men når det er sagt så tar jeg ikke sorgene på forskudd her, tror vi klarer oss fint jeg, mest skeptisk til at Agger er ute så lenge.

Lenke til kommentar

Ja jeg mener hvertfall at Hyppia og Carra er for lik. Ingen av dem leser spillet eksepsjonelt bra, å Hyppia mangler fart. Jeg tipper at dere nok får en del straffer imot dere grunnet akkurat det. Agger er minst like viktig som Carra, å når dere i tillegg mister deres viktigste defensive midtbane så sliter forsvaret enda mer. Ikke har Reina vist enorm form i det siste heller, litt rusten i feltarbeidet som det bruker å være i starten av en sesong :love:

Lenke til kommentar

Jepp, har jo fått straffer i mot i nesten hver eneste kamp nå så. :p Det eneste som er positivt med det er at vi har en fantastisk keeper på straffer, og at vi ikke har fått spillermål i mot. :p

 

Litt uenig i det med Alonso da, han er viktig, men Masche er en fantastisk spiller han også, mangler kanskje rutinen, og ikke fullt så god offensivt, men kan ikke klage på han defensivt synes jeg. Tipper vi kommer til å merke fraværet av Agger mye bedre enn at Alonso er borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...