Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Jeg tør påstå at Finnan er bedre enn Neville defensivt, mens Neville er et par hakk vassere offensivt.

9433559[/snapback]

Finnan er ikke bedre enn han defensivt. Punktum. Han kan bli når han har opparbeidet seg rutine ja, men akkurat nå nei. Jeg har sett Neville gjøre to skikkelige tabber i sin karriere, å begge skjedde i samme kamp i verdensmesterskapet i 99/00 sesongen mot Vasco Da gama(?). Etter det kan jeg ikke minnes en eneste tabbe. Neville har et helt enormt laveste nivå, å er vel den mest stabile spilleren på United i min tid.

9435503[/snapback]

 

Så Finnan har ikke rutine? Ja, kjøss meg bak..

9435615[/snapback]

Er du vrien med vilje eller? Argumenteringen er også på høyt plan.

9435701[/snapback]

 

Regner med du fikk de svarene du var ute etter.. Alt det du nevner som Neville har, har også Finnan. Vet ikke hvem du blander med, men du liker jo ingen av våre backer, så det var vel det som låg bak..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med du fikk de svarene du var ute etter.. Alt det du nevner som Neville har, har også Finnan. Vet ikke hvem du blander med, men du liker jo ingen av våre backer, så det var vel det som låg bak..

9435901[/snapback]

Joda og mer til. Men argumentere kan du fortsatt gjøre på en skikkelig måte :)

 

Uansett så liker jeg da Agger veldig godt? Riise skyr jeg som pesten, Carragher er god men en litt kjedelig backtype.

Lenke til kommentar
Regner med du fikk de svarene du var ute etter.. Alt det du nevner som Neville har, har også Finnan. Vet ikke hvem du blander med, men du liker jo ingen av våre backer, så det var vel det som låg bak..

9435901[/snapback]

Joda og mer til. Men argumentere kan du fortsatt gjøre på en skikkelig måte :)

 

Uansett så liker jeg da Agger veldig godt? Riise skyr jeg som pesten, Carragher er god men en litt kjedelig backtype.

9435909[/snapback]

 

Joo..

 

Men hadde du tenkt etter, og vist hvem Finnan var, så hadde du ikke treng de argumentene, så mye som du påstår at du følger med på Liverpool og Engelsk fotball generelt.

 

Sorry, mente backene, midtstoppere ikke inkludert :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Joo..

 

Men hadde du tenkt etter, og vist hvem Finnan var, så hadde du ikke treng de  argumentene, så mye som du påstår at du følger med på Liverpool og Engelsk fotball generelt.

9435929[/snapback]

Jeg mener da at jeg har bevist godt nok for de fleste at jeg følger godt med. Men selv jeg kan ta feil og huske feil.

 

@Wh1te, nei men han er litt for Engelsk etter min smak. Men absolutt strålende i den rollen han har. Fyller ut Agger godt, slik Vidic og Rio gjør.

Lenke til kommentar
Joo..

 

Men hadde du tenkt etter, og vist hvem Finnan var, så hadde du ikke treng de  argumentene, så mye som du påstår at du følger med på Liverpool og Engelsk fotball generelt.

9435929[/snapback]

Jeg mener da at jeg har bevist godt nok for de fleste at jeg følger godt med. Men selv jeg kan ta feil og huske feil.

9435948[/snapback]

 

Jo'a.. Regner med du bare er et menneske du au ;)

Lenke til kommentar
Jo'a.. Regner med du bare er et Supermenneske du au ;)

9435961[/snapback]

Men selv Supermann tar av og til feil mellom colaen og kryptonitt-juicen.

 

Anyway, tid for kjedelig landslagshelg. Helgene mangler innhold når jeg må se på Carew&co, å når jeg i tillegg må grue meg til neste seriekamp i enda en uke!

Lenke til kommentar
Hva skjer med å sende tre relativt store kamper nesten samtidig egentlig? De har jo pleid å sende 13.45, 16.00 og 18.15 før. Har jo lyst til å se alle kampene, men nå blir det vel bare første omgangen av United-kampen, hele Liverpool-kampen og siste omgangen av Arsenal-kampen. Teit.

9499028[/snapback]

United-kampen ble flyttet pga. Politiet mente det ville være sikrere.

Lenke til kommentar

Får satse på at han ender opp i en annen liga enn PL sånn at vi slipper den suttringen hans...

 

Før kampen til helgen:

 

Fra Nettavisen:

Ifølge The Guardian har også mesteparten av Mourinhos støtteapparat gitt seg, blant annet assistent Steve Clark. Avram Grant, en av klubbens direktører, skal lede laget mot Manchester United i helga.

 

Var en av vaskedamene opptatt :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...