Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tør påstå at Finnan er bedre enn Neville defensivt, mens Neville er et par hakk vassere offensivt.

 

Det som er greia med Finnan er at man ikke legger stort merke til han, selv om han stort sett spiller glimrende og stabilt i omtrent hver eneste kamp. Ikke gjør han stort av seg utafor banen heller. En spiller som kanskje er av de beste og mest stabile på Liverpool, men som får altfor lite cred for det han gjør, hvertfall i forhold til Carra, Gerrard og gjengen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er så lenge siden jeg har sett Neville spille at jeg ikke helt har oversikt over hvilken klasse han holder for tiden. Den sesongen jeg fulgte mest med på United (utenom årets) var 97/98 og der var han ikke en av lagets beste, imho. Jeg vet det nesten er 10 år siden og derfra har han utviklet seg veldig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå at Finnan er bedre enn Neville defensivt, mens Neville er et par hakk vassere offensivt.

9433559[/snapback]

Finnan er ikke bedre enn han defensivt. Punktum. Han kan bli når han har opparbeidet seg rutine ja, men akkurat nå nei. Jeg har sett Neville gjøre to skikkelige tabber i sin karriere, å begge skjedde i samme kamp i verdensmesterskapet i 99/00 sesongen mot Vasco Da gama(?). Etter det kan jeg ikke minnes en eneste tabbe. Neville har et helt enormt laveste nivå, å er vel den mest stabile spilleren på United i min tid.

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå at Finnan er bedre enn Neville defensivt, mens Neville er et par hakk vassere offensivt.

9433559[/snapback]

Finnan er ikke bedre enn han defensivt. Punktum. Han kan bli når han har opparbeidet seg rutine ja, men akkurat nå nei. Jeg har sett Neville gjøre to skikkelige tabber i sin karriere, å begge skjedde i samme kamp i verdensmesterskapet i 99/00 sesongen mot Vasco Da gama(?). Etter det kan jeg ikke minnes en eneste tabbe. Neville har et helt enormt laveste nivå, å er vel den mest stabile spilleren på United i min tid.

9435503[/snapback]

 

Så Finnan har ikke rutine? Ja, kjøss meg bak..

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå at Finnan er bedre enn Neville defensivt, mens Neville er et par hakk vassere offensivt.

9433559[/snapback]

Finnan er ikke bedre enn han defensivt. Punktum. Han kan bli når han har opparbeidet seg rutine ja, men akkurat nå nei. Jeg har sett Neville gjøre to skikkelige tabber i sin karriere, å begge skjedde i samme kamp i verdensmesterskapet i 99/00 sesongen mot Vasco Da gama(?). Etter det kan jeg ikke minnes en eneste tabbe. Neville har et helt enormt laveste nivå, å er vel den mest stabile spilleren på United i min tid.

9435503[/snapback]

 

Så Finnan har ikke rutine? Ja, kjøss meg bak..

9435615[/snapback]

Er du vrien med vilje eller? Argumenteringen er også på høyt plan.

 

Så jeg må nok atter en gang ta fram te-skjeen.

 

Iforhold til Neville? Nei. Neville har spilt fast på det siste tiårets beste lag i England, aldri vært valg nr2. Å har spilt i en drøss finaler, og spilt mot europas beste angripere. Finnan har selvfølgelig rutine, men har enda et tiår igjen før han når Neville sin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Iforhold til Neville? Nei. Neville har spilt fast på det siste tiårets beste lag i England, aldri  vært valg nr2. Å har spilt i en drøss finaler, og spilt mot europas beste angripere.  Finnan har selvfølgelig rutine, men har enda et tiår igjen før han når Neville sin.

9435701[/snapback]

 

Om ti år er Finnan 41 år så jeg tviler på at han fortsatt spiller for oss da. Finnan har spilt over 30 kamper i snitt per sesong for oss siden han kom. Neville har i snitt spilt 26 kamper for dere per sesong.

 

Hvem var aldri andrevalget sa du?

Lenke til kommentar
Iforhold til Neville? Nei. Neville har spilt fast på det siste tiårets beste lag i England, aldri  vært valg nr2. Å har spilt i en drøss finaler, og spilt mot europas beste angripere.  Finnan har selvfølgelig rutine, men har enda et tiår igjen før han når Neville sin.

9435701[/snapback]

 

Om ti år er Finnan 41 år så jeg tviler på at han fortsatt spiller for oss da. Finnan har spilt over 30 kamper i snitt per sesong for oss siden han kom. Neville har i snitt spilt 26 kamper for dere per sesong.

 

Hvem var aldri andrevalget sa du?

9435732[/snapback]

wtf. Visste ikke at Finnan var så gammel. Trodde han var 25, hvem er det jeg har blandet han med? Når jeg tenker meg om har jeg alltid trodde han kom ifra Liverpool fra grunnen.

 

Neville har fortsatt ikke spilt andrefiolin, skader o.l er det eneste som har satt han ut etter at han etablerte seg i 95.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Neville har fortsatt ikke spilt andrefiolin, skader o.l er det eneste som har satt han ut etter at han etablerte seg i 95.

9435795[/snapback]

 

Det samme gjelder Steve Finnan.

Lenke til kommentar
Neville har fortsatt ikke spilt andrefiolin, skader o.l er det eneste som har satt han ut etter at han etablerte seg i 95.

9435795[/snapback]

 

Det samme gjelder Steve Finnan.

9435800[/snapback]

Ja jeg har ikke motsagt noen der. Men hva faen, kommer ikke over det der. Finnan 31, har hele tiden trodd at Carragher var eldstemann med unntak av Hyypia da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja jeg har ikke motsagt noen der. Men hva faen, kommer ikke over det der. Finnan 31, har hele tiden trodd at Carragher var eldstemann med unntak av Hyypia da.

9435826[/snapback]

 

Jeg vet. Trist, men sant.

 

FYI: Carra er to år yngre enn Finnan.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...