Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Vil ikke si at Man Utd har sugd i år. For meg er "sugd" å spille ræva fotball i 90min.

9428619[/snapback]

Var egentlig mer ment som et 'vennlig stikk' til Hyrlen. Han takler sånt, noe visse andre ikke gjør.

9428734[/snapback]

Trokke du skal snakke om å takle andre supporteres utsagn. Tenker du var passe sinna noen innlegg opp.

9428788[/snapback]

 

Klarer i hvertfall å holde meg relativt saklig og har heller ikke for vane å motsi meg selv eller kritisere andre som egentlig har samme mening som meg. :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har vel aldri sagt at United suger har jeg vel? United feier over motstanderne i år, men scorer lite mål. Da suger man ikke, man er ineffektive.

9428823[/snapback]

 

Du har blitt ganske frustrert til tider (noe jeg skjønner). Som sagt så var innlegget mitt rettet mot Hyrlen. Jeg vet jo at United ikke suger... egentlig.

Lenke til kommentar
Har vel aldri sagt at United suger har jeg vel? United feier over motstanderne i år, men scorer lite mål. Da suger man ikke, man er ineffektive.

9428823[/snapback]

 

Hva med Arsenal? Dere ler av Arsenal hele tiden og sier at de er ustabile, men faktum er at de var utrolig ineffektive foran mål selv om de feide over alle motstanderne ifjor, bortsett ene kamp mot Liverpool hvor der vi tapte fortjent... Men naturligvis tar jeg feil, for det er kun ManU som kan være ineffektive men fortsatt best mens Arsenal er ustabil fordi dere sier det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har vel aldri sagt at United suger har jeg vel? United feier over motstanderne i år, men scorer lite mål. Da suger man ikke, man er ineffektive.

9428823[/snapback]

 

Hva med Arsenal? Dere ler av Arsenal hele tiden og sier at de er ustabile, men faktum er at de var utrolig ineffektive foran mål selv om de feide over alle motstanderne ifjor, bortsett ene kamp mot Liverpool hvor der vi tapte fortjent... Men naturligvis tar jeg feil, for det er kun ManU som kan være ineffektive men fortsatt best mens Arsenal er ustabil fordi dere sier det..

9428928[/snapback]

 

Hvem er DERE? Slutt å bruk meg som representant for alle pool-supportere på forumet. Jeg er EN supporter.

Lenke til kommentar
Har vel aldri sagt at United suger har jeg vel? United feier over motstanderne i år, men scorer lite mål. Da suger man ikke, man er ineffektive.

9428823[/snapback]

 

Hva med Arsenal? Dere ler av Arsenal hele tiden og sier at de er ustabile, men faktum er at de var utrolig ineffektive foran mål selv om de feide over alle motstanderne ifjor, bortsett ene kamp mot Liverpool hvor der vi tapte fortjent... Men naturligvis tar jeg feil, for det er kun ManU som kan være ineffektive men fortsatt best mens Arsenal er ustabil fordi dere sier det..

9428928[/snapback]

Nå generaliserer du. Jeg synes Arsenal spiller nesten like flott fotball som det United gjør, og hadde de utnyttet de ekstremt mange sjansene de hadde i fjor hadde de absolutt vært en gullkandidat. Men med så ekstremt mange sjanser som Arsenal rotet bort ifjor er det ikke uflaks, da er det udyktighet.

Lenke til kommentar
Har vel aldri sagt at United suger har jeg vel? United feier over motstanderne i år, men scorer lite mål. Da suger man ikke, man er ineffektive.

9428823[/snapback]

 

Hva med Arsenal? Dere ler av Arsenal hele tiden og sier at de er ustabile, men faktum er at de var utrolig ineffektive foran mål selv om de feide over alle motstanderne ifjor, bortsett ene kamp mot Liverpool hvor der vi tapte fortjent... Men naturligvis tar jeg feil, for det er kun ManU som kan være ineffektive men fortsatt best mens Arsenal er ustabil fordi dere sier det..

9428928[/snapback]

Du glemmer hvor mange mål de også slapp inn. Å er en forskjell på inefftivitet på 5 kamper og en hel sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te, hvem som helst i dette forumet(spesielt manu supportere).. Sier alltid at Arsenal er ustabil og vil havne i 5plass eller noe sånt.. Så kommer de med argumenter at de var bare uflaks..

9429025[/snapback]

 

Ja, det kan veldig godt være, men da må du henvende deg til dem, ikke meg.

Lenke til kommentar
wh1te, hvem som helst i dette forumet(spesielt manu supportere).. Sier alltid at Arsenal er ustabil og vil havne i 5plass eller noe sånt.. Så kommer de med argumenter at de var bare uflaks..

9429025[/snapback]

Ja på 5 kamper, over en hel sesong så utjevnes det. Å påstår du at Arsenal var stabil ifjor? Å jeg har faktisk tippet Arsenal over LFC i år.

Lenke til kommentar

så nu at mitt innlegg ligger under ditt, så ikke innlegget ditt.. VAr rettet hovedsaklig mot banansplitt

 

 

Hyrlen, de var verken stabile eller ustabile. Og de var utrolig ineffektive foran mål selv om de avr overlegne mot alle (nesten) motstandene

Endret av Fox
Lenke til kommentar
så nu at mitt innlegg ligger under ditt, så ikke innlegget ditt.. VAr rettet hovedsaklig mot banansplitt

 

 

Hyrlen, de var verken stabile eller ustabile. Og de var utrolig ineffektive foran mål selv om de avr overlegne mot alle (nesten) motstandene

9429061[/snapback]

Hvis de ikke er stabile, ja da er de ustabile. Å her har du nok fortrengt litt av fjorårets resultater. Uansett er det naturlig at laget var ustabilt, veldig ungt og mye skader. Å har sagt i hele sommer at i År vil Arsenal hevde seg.

Lenke til kommentar
Liverpool FC:

 

José Reina 10/10

Charles Itandje

 

Steve Finnan 9/10 (Ikke i nærheten av samme klasse som Evra, EOD.)

Sami Hyypiä 7/10

Daniel Agger 9/10

John Arne Riise 8/10

Alvaro Arbeloa 8/10

Jamie Carragher 10/10

Fabio Aurelio 7/10

 

Snitt: 8.28

 

Steven Gerrard 10/10

Yossi Benayoun 7/10

Harry Kewell 7/10

Xabi Alonso 9/10

Jermaine Pennant 9/10 (Latterlig, rett og slett, rævva spiller.)

Ryan Babel 8/10

Javier Mascherano 9/10 (Var ikke denne litt høy, til kun å ha spillt 7 kamper?)

Lucas Leiva 7/10

Mohamed Sissoko 8/10 (Bedre spiller enn Mascherano i mine øyner.)

Sebastián Leto 6/10

 

Snitt: 8.0 (nykommere som Lucas og Leto trekker ned - 8.37 uten dem)

 

Dirk Kuyt 8/10 (Har spilt minst like godt som Torres i år.)

Peter Crouch 7/10

Fernando Torres 9/10

Andriy Voronin 8/10 (Spar meg..)

 

Snitt: 8.0

 

Totalt: 8.09

 

Manchester United:

 

Edwin van der Sar 10/10

Tomasz Kuszczak

 

Gary Neville 9/10 (Hvordan forklarer du denne?)

Patrice Evra 9/10

Rio Ferdinand 10/10

Wes Brown 7/10

Nemanja Vidić 9/10

Mickaël Silvestre 7/10

 

Snitt: 8.5 (Sterkt forsvar)

 

Owen Hargreaves 8/10

Cristiano Ronaldo 10/10

Anderson 6/10

Ryan Giggs 7/10 (Så prøver du etterpå å forklare denne??)

Park Ji-Sung 6/10

Michael Carrick 9/10

Nani 8/10 (Altfor høy, og da tuller jeg ikke.)

Paul Scholes 9/10

John O'Shea 6/10 (Altfor, altfor lav, minst 8)

Darren Fletcher 6/10

Chris Eagles 7/10

 

Snitt: 7.45

 

Louis Saha 8/10 (Altfor lav også..)

Wayne Rooney 10/10

Carlos Tévez 7/10

 

Snitt: 8.33

 

Totalt: 8.09

 

Samme totalsnitt, men vi har jevnere og bedre dekning.

9418897[/snapback]

 

Enkelte ting jeg stiller store spørsmålstegn på.

 

Jeg så vel rundt 20 Liverpool kamper i fjor, samt jeg har fått med meg 4 i år.

Jeg så samtlige United kamper i fjor, og har sett 4 hittil i år.

 

Det skal også sies at jeg ikke vet hva du ser på med tanke på skader.

 

@Hyrlen: Du sier at Arsenal drev sjansesløseri i fjor??

@Fox: Det er grunnet salg av sentral(e) spiller(e).

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Finnan: Viktigere for Liverpool enn Evra er for United. Og jo, forresten, bedre også.

Pennant: For en ubrukelig argumentering. Du må gjerne unnskylde deg om at du har null fotballforståelse.

Mascherano: Nei.

Sissoko: Sier vel litt om dine øyne.

Kuyt: Du om det. Torres putter.

Voronin: Nei, spar meg.

Neville: God, viktig, skadet, oppskrytt.

Giggs: Hvis du hadde sett Uniteds kamper i år, eller kanskje forstått dem, så hadde du ikke stilt det spørsmålet.

Nani: Neivel. Tror du er ganske alene om det, gitt.

O'Shea: Se over.

Saha: Se over.

 

Det var en analyse basert på min egen oppfatning. Det finnes sannsynligvis ingenting som noen her kan si som endrer denne. Noen av dere behandler jo nesten innlegget mitt som om jeg fremla det som en fasit. Jeg tok meg tiden til å dele mitt inntrykk av to av de beste troppene i England.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Finnan: Viktigere for Liverpool enn Evra er for United. Og jo, forresten, bedre også.

Pennant: For en ubrukelig argumentering. Du må gjerne unnskylde deg om at du har null fotballforståelse.

Mascherano: Nei.

Sissoko: Sier vel litt om dine øyne.

Kuyt: Du om det. Torres putter.

Voronin: Nei, spar meg.

Neville: God, viktig, skadet, oppskrytt.

Giggs: Hvis du hadde sett Uniteds kamper i år, eller kanskje forstått dem, så hadde du ikke stilt det spørsmålet.

Nani: Neivel. Tror du er ganske alene om det, gitt.

O'Shea: Se over.

Saha: Se over.

 

Det var en analyse basert på min egen oppfatning. Det finnes sannsynligvis ingenting som noen her kan si som endrer denne. Noen av dere behandler jo nesten innlegget mitt som om jeg fremla det som en fasit. Jeg tok meg tiden til å dele mitt inntrykk av to av de beste troppene i England.

9429269[/snapback]

 

Du sier Giggs har spilt dårlig i 4 kamper i år. Jeg er enig. Så har får altså da 7/10.

Finnan har spilt dårlig i 2 kamper i år. (Villa/Sunderland) Er han da verdt 9/10?

Evra har briljert i samtlige United kamper i år, burde han da ikke ha 10/10? At Finnan er viktigere for Liverpool må være dagens latterligste argument.

Pennant spilte dårlig i første kampen, men har tatt seg oppover. Men 9/10 duger ikke.

 

Saha burde visstnok ha en klar 10/10 om Mascherano får 9/10 siden Saha spilte jo og ble banens beste mot Sunderland. Her baserer vi på det vi har sett så langt ja?

 

Kuyt putta da 2 mot Toulouse, mens Torres -endelig- fikk det til å løsne mot Derby etter et helvete av et sjansesløseri mot Sunderland. Han scoret riktignok mot Chelsea også forøvrig.

 

Giggs har sannsynligvis vært Premier Leagues beste venstreving de siste 15 årene, og om du kun baserer på kampene sålangt skal jeg være enig, men da er Finnan BAK MÅL.

 

Nani har spilt dårlig, det er nærmest felles oppfattning av Unitedfansen, men med tiden kan han bli bedre. Per i dag blir det altfor mye Ronaldo-wannabe-stil på han. Han har fått ett jallamål, og vist at han kan skyte, men poenget er der fortsatt.

 

O'Shea KAN IKKE HA 6/10. DET GÅR IKKE!

 

Hvor mye har Voronin spilt nå igjen?

 

Neville oppskrytt forteller litt om deg som vurderer med sterk sans for Liverpool da du gir FINNAN samme karakter som Neville, helt latterlg.

 

Nei, huff, kan ikke en ikke-Liverpool supporter (gjerne med litt peiling) komme og gjøre en noenlunde nøytral vurdering her?

Lenke til kommentar
@Hyrlen: Du sier at Arsenal drev sjansesløseri i fjor??

9429215[/snapback]

hæ? Hvor sier jeg dette?

 

@Wh1te, Neville er da langt fra oppskrytt. Mannen har stort sett ikke fått skryt for annet enn sin lojalitet og stabilitet.

 

At Finnan er bedre enn Evra? Nja, defensivt er han nok det. Offensivt er nok Evra hakket vassere grunnet fart og teknikk.

Lenke til kommentar
@Hyrlen: Du sier at Arsenal drev sjansesløseri i fjor??

9429215[/snapback]

hæ? Hvor sier jeg dette?

 

@Wh1te, Neville er da langt fra oppskrytt. Mannen har stort sett ikke fått skryt for annet enn sin lojalitet og stabilitet.

 

At Finnan er bedre enn Evra? Nja, defensivt er han nok det. Offensivt er nok Evra hakket vassere grunnet fart og teknikk.

9429401[/snapback]

 

Jeg klarte faktisk mikse deg og banansplitt.

Lenke til kommentar
Du sier Giggs har spilt dårlig i 4 kamper i år. Jeg er enig. Så har får altså da 7/10.

Finnan har spilt dårlig i 2 kamper i år. (Villa/Sunderland) Er han da verdt 9/10?

Jeg kunne ikke se at Finnan spilte dårlig mot Villa eller Sunderland. Han er kanskje Liverpools mest stabile spiller, som ALLTID spiller jevnt og bra. Har selvfølgelig noen unntak, men de er få. Giggs har vært dårlig i år ja.

Evra har briljert i samtlige United kamper i år, burde han da ikke ha 10/10? At Finnan er viktigere for Liverpool må være dagens latterligste argument.

Evra er veldig god, dog er svakheten hans at han er litt svak defensivt siden han er mye med offensivt.

 

Pennant spilte dårlig i første kampen, men har tatt seg oppover. Men 9/10 duger ikke.

Pennant har vel knapt spilt en dårlig kamp siden rundt midten av forrige sesong, og har hevet seg for hver kamp nesten. Briljerer for tiden, men har enda mer å gå på.

 

Saha burde visstnok ha en klar 10/10 om Mascherano får 9/10 siden Saha spilte jo og ble banens beste mot Sunderland. Her baserer vi på det vi har sett så langt ja?

Saha er vanskelig å vurdere siden han er så mye borte, men han er helt klart en klassespiss når han spiller. Mascherano er også pur klasse, jobber som faen og gjør det ukomfortabelt for motstanderen i 90 minutter. Jeg kan ikke huske å ha sett ham spille en eneste dårlig Liverpool-kamp.

 

Kuyt putta da 2 mot Toulouse, mens Torres -endelig- fikk det til å løsne mot Derby etter et helvete av et sjansesløseri mot Sunderland. Han scoret riktignok mot Chelsea også forøvrig.

Kuyt og Torres har vært jevngode, men Torres scorer selvsagt litt ekstra på at han har puttet en del mål allerede. Han sløste da ikke så mye mot Sunderland som du skal ha det til, men burde scoret på 2-3 sjanser han hadde. Ellers bidrar Torres utrolig mye til å åpne for andre spillere, gjennom å sørge for at de får rom og/eller serverer dem selv.

 

Giggs har sannsynligvis vært Premier Leagues beste venstreving de siste 15 årene, og om du kun baserer på kampene sålangt skal jeg være enig, men da er Finnan BAK MÅL.

Ja. Og nei.

 

Nani har spilt dårlig, det er nærmest felles oppfattning av Unitedfansen, men med tiden kan han bli bedre. Per i dag blir det altfor mye Ronaldo-wannabe-stil på han. Han har fått ett jallamål, og vist at han kan skyte, men poenget er der fortsatt.

Nani har vært helt grei, hverken mer eller mindre.

 

Hvor mye har Voronin spilt nå igjen?

2 starter + 2 innhopp. Har vist grunnen til at Rafa hentet ham gratis.

 

Neville oppskrytt forteller litt om deg som vurderer med sterk sans for Liverpool da du gir FINNAN samme karakter som Neville, helt latterlg.

Synes ikke nødvendigvis Neville er oppskrytt, men han er heller ingen klassespiller. Han og Finnan er jevngode, men jeg synes ikke Finnan står noe tilbake for Neville.

 

Nei, huff, kan ikke en ikke-Liverpool supporter (gjerne med litt peiling) komme og gjøre en noenlunde nøytral vurdering her?

9429380[/snapback]

Done. :)

 

Personlig ville jeg nok senket de fleste karakterene med én karakter i forhold til wh1te sin vurdering, og noen ville nok vært litt annerledes, men jevnt over er jeg relativt enig i hans vurdering. Gidder ikke lage min egen nå, blir bare tull av det + at det er sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...