Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
West Ham blir årets overraskelse

9153155[/snapback]

 

De har gjort noen gode signeringer ja, men vi får se. Det er jo ikke så mange årene siden de var høyt oppe blant topp ti, er det vel?

 

Ellers har jeg som tidligere nevnt mye større tro på at City skal overraske enn West Ham. For alt jeg vet kan begge to overraske.

 

Hvem blir årets skuffelse tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, ryktene tilsier at han er reserveløsningen til Liverpool. Selv håper jeg vel egentlig at han blir i Juventus, men ser han heller i City-drakt enn i Liverpool-drakt. Jeg vil forøvrig heller ikke se Heinze i Liverpool-drakt heller, så det kan bli vanskelig å få oppfylt ønskene mine...

9157645[/snapback]

Jeg vil se Baines i Liverpool-drakt jeg... Framfor begge disse to...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Leighton Baines ja... Ble ikke han solgt til Tottenham tidligere i sommer? Utvilsomt en spiller for de kommende årene, og da selvsagt en spiller jeg ikke ønsker å se i verken Chelsea, Liverpool eller Arsenal, hehe.

9159166[/snapback]

Han spiller i Wigan, og jeg vil ha ham i Liverpool. Han kommer fra byen, og er absolutt lovende. Setter ham foran en 29 år gammel argentiner, men på linje med Chiellini. Begge er unge og lovende, og vil nok få en stor framtid hvis de havner i riktig klubb. Med unntak at Chiellini er ikke en fanatisk Liverpool-supporter som Baines. Vil ha ham i helrød drakt...

 

Hvilket lag heier du på?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Ja, jeg var han spiller i Wigan, men jeg trodde han ble solgt rett etter transfervinduet ble åpnet jeg, noe han ikke ble ser jeg nå :dontgetit: .

 

Jeg er Unitedsupporter som du helt sikkert kunne se ut i fra forrige posten min. Hvis JEG måtte velge, ville jeg vel heller gått for Chiellini eller Baines, men det er jo smak og behag.

 

Heinze har mange år igjen på toppnivå han, så han er vel for tiden en bedre spiller enn både Chiellini og Baines.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Chiellini eller Baines selv om Heinze kanskje er best per i dag. Venstrebacken er vel ikke akkurat den plassen vi trenger en spiller som kan gå rett inn på laget i år. Der har vi Riise, som forøvrig har blitt kåret til en av de 11 beste utlendingene i PL (link)

 

Hent heller inn noen for framtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...