Mr.SS Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Man kan begynne å sammenligne med busby babes nå ja. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Åååh, som jeg gleder meg. Intenting er som å stå opp en lørdags førmiddag og spise frokost/se premier league Man Utd! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hehe. Det kommer nok å få meg opp på morgenene. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Nå er det bare å telle dager, for nå er det virkelig ikke lenge igjen! Blir spennende å se hvem som blir den virkelig store overraskelsen i år. Holder en knapp på Manchester City og Newcastle (selv om det strengt tatt ikke er en overraskelse hvis de ender høyt oppe). Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 West Ham blir årets overraskelse Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 West Ham blir årets overraskelse 9153155[/snapback] De har gjort noen gode signeringer ja, men vi får se. Det er jo ikke så mange årene siden de var høyt oppe blant topp ti, er det vel? Ellers har jeg som tidligere nevnt mye større tro på at City skal overraske enn West Ham. For alt jeg vet kan begge to overraske. Hvem blir årets skuffelse tro? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Håper det blir Chelsea. 9154362[/snapback] Det gjør vel de fleste av oss, egentlig. Det hadde vært deilig å se både Arsenal OG Chelskij floppe, men det skjer nok ikke. Man kan jo drømme, hehe. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Da finns det ingen Special One lenger ihvertfall Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Da finns det ingen Special One lenger ihvertfall 9154381[/snapback] Nei, det har du rett i. Men jeg tror han sitter relativt trygt selv uten seriegullet i år også. De har såpass sterk og bred stall at de dessverre vil henge med denne sesongen også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tror også West Ham, Man City og Newcastle blir årets overraskelser (disse blir da levende bevis på at penger er riiimelig viktig i dagens fotball), så tipper jeg Tottenham tar 4.plassen fra Arsenal. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Ser at City ifølge BBC prøver å sikre seg Chiellini. Det tror jeg vil være et veldig lurt kjøp av Svennis, men vil Juventus være villig til å selge? Jeg ville for all del prøvd å holde på ham så lenge som mulig. http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...ity/6918967.stm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Chiellini har også vært sterkt linket til Liverpool i det siste. Men så er det jo den lille greia med Heinze da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, ryktene tilsier at han er reserveløsningen til Liverpool. Selv håper jeg vel egentlig at han blir i Juventus, men ser han heller i City-drakt enn i Liverpool-drakt. Jeg vil forøvrig heller ikke se Heinze i Liverpool-drakt heller, så det kan bli vanskelig å få oppfylt ønskene mine... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Ja, ryktene tilsier at han er reserveløsningen til Liverpool. Selv håper jeg vel egentlig at han blir i Juventus, men ser han heller i City-drakt enn i Liverpool-drakt. Jeg vil forøvrig heller ikke se Heinze i Liverpool-drakt heller, så det kan bli vanskelig å få oppfylt ønskene mine... 9157645[/snapback] Jeg vil se Baines i Liverpool-drakt jeg... Framfor begge disse to... Endret 28. juli 2007 av SasaB Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Leighton Baines ja... Ble ikke han solgt til Tottenham tidligere i sommer? Utvilsomt en spiller for de kommende årene, og da selvsagt en spiller jeg ikke ønsker å se i verken Chelsea, Liverpool eller Arsenal, hehe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Leighton Baines ja... Ble ikke han solgt til Tottenham tidligere i sommer? Utvilsomt en spiller for de kommende årene, og da selvsagt en spiller jeg ikke ønsker å se i verken Chelsea, Liverpool eller Arsenal, hehe. 9159166[/snapback] Han spiller i Wigan, og jeg vil ha ham i Liverpool. Han kommer fra byen, og er absolutt lovende. Setter ham foran en 29 år gammel argentiner, men på linje med Chiellini. Begge er unge og lovende, og vil nok få en stor framtid hvis de havner i riktig klubb. Med unntak at Chiellini er ikke en fanatisk Liverpool-supporter som Baines. Vil ha ham i helrød drakt... Hvilket lag heier du på? Endret 28. juli 2007 av SasaB Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Ja, jeg var han spiller i Wigan, men jeg trodde han ble solgt rett etter transfervinduet ble åpnet jeg, noe han ikke ble ser jeg nå . Jeg er Unitedsupporter som du helt sikkert kunne se ut i fra forrige posten min. Hvis JEG måtte velge, ville jeg vel heller gått for Chiellini eller Baines, men det er jo smak og behag. Heinze har mange år igjen på toppnivå han, så han er vel for tiden en bedre spiller enn både Chiellini og Baines. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg foretrekker Chiellini eller Baines selv om Heinze kanskje er best per i dag. Venstrebacken er vel ikke akkurat den plassen vi trenger en spiller som kan gå rett inn på laget i år. Der har vi Riise, som forøvrig har blitt kåret til en av de 11 beste utlendingene i PL (link) Hent heller inn noen for framtiden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Roque Santa Cruz klar for Blackburn Spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå